پرزیدنت بایدن از صرفه جویی در مصرف دارو برای ذینفعان مدیکر با فراگیر شدن تغییرات حمایت می کند

بایدن هزینه های مراقبت های بهداشتی – به ویژه برای داروهای تجویزی – را به عنوان یک تاکید بزرگ در حالی که برای یک مناقصه مورد انتظار برای انتخاب مجدد آماده می شود، قرار داده است.

پرزیدنت جو بایدن در 9 فوریه 2023 در دانشگاه تامپا در فلوریدا درباره برنامه های دولت خود برای محافظت از تامین اجتماعی و مراقبت های پزشکی و کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی صحبت می کند.

در مورد مذاکره قیمت چه اتفاقی می افتد؟

رئیس جمهور جو بایدن در مورد هزینه های مراقبت های بهداشتی و داروهای تجویزی در دانشگاه نوادا، لاس وگاس، چهارشنبه، 15 مارس 2023 صحبت می کند.

روی واکسن ها چه می گذرد؟

برمن گفت: «پرزیدنت بایدن هزینه انسولین را کاهش داد و آستین‌ها را بالا زد تا روی کاهش هزینه‌های دارو در کل کار کند.»

بر اساس گزارشی که روز چهارشنبه توسط وزارت بهداشت و خدمات انسانی منتشر شد، اگر این مقررات در سال 2021 اعمال می شد، 3.4 میلیون نفر در مدیکر به طور متوسط ​​70 دلار برای هر نفر پس انداز می کردند.

دولت همچنین روز چهارشنبه اعلام کرد که چگونه 10 دارو را برای مذاکرات قیمت با تولیدکنندگان انتخاب می کند و این مذاکرات چگونه انجام می شود. داروهای منتخب در شهریور ماه اعلام خواهد شد.

بایدن در طی سخنانی در دانشگاه نوادا در لاس وگاس، جایی که در کنار گروهی از افرادی که اسکراب و کت سفید پوشیده بودند صحبت کرد، گفت: «پس از دهه‌ها تلاش برای مقابله با بیگ فارما، سرانجام ما برنده شدیم. “اکنون، به جای پرداخت هر چیزی که شرکت دارو می خواهد از شما هزینه کند، مدیکر می تواند در مورد قیمت ها مذاکره کند.”

دولت استدلال می‌کند که این ماده همچنین با دادن انگیزه به داروسازان برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به طوری که مجبور به پرداخت تخفیف‌ها شوند، محافظت کلی در برابر افزایش‌های بزرگ از جیب افراد سالخورده را فراهم می‌کند.

پرزیدنت جو بایدن در 9 فوریه 2023 در دانشگاه تامپا در فلوریدا درباره برنامه های دولت خود برای محافظت از تامین اجتماعی و مراقبت های پزشکی و کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی صحبت می کند.

در یکی از بزرگ‌ترین پیروزی‌های دموکرات‌ها، قانون کاهش تورم مدیکر را ملزم می‌کند که در مورد قیمت برخی از داروهای گران قیمت مذاکره کند. آژانس فدرال 10 داروی اول را برای مذاکره در سپتامبر انتخاب خواهد کرد، اما تغییرات قیمت تا سال 2026 آغاز نخواهد شد.

بیشتر: کامالا هریس برای بحث در مورد حقوق باروری در Des Moines به عنوان نامزدهای GOP به ایالت هجوم می آورند

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن از صرفه جویی دارویی مدیکر از قانون کاهش تورم حمایت می کند.



منبع

شرکت‌های دارویی که قیمت‌ها را بالاتر از سطح تورم افزایش می‌دهند، باید از سال جاری به مدیکر تخفیف پرداخت کنند.

واشنگتن – جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، روز چهارشنبه گفت: سالمندان می توانند به طور متوسط ​​70 دلار در سال در واکسن صرفه جویی کنند.

بایدن گسترش مذاکرات را برای گنجاندن داروهای بیشتر، تسریع روند و گسترش دامنه تخفیف ها پیشنهاد کرده است. این بخشی از برنامه او برای تمدید پرداخت بدهی مدیکر بدون کاهش مزایا است. اما جمهوری خواهان طرح بایدن را رد کرده اند.

دولت بایدن روز چهارشنبه اعلام کرد که این مقررات برای 27 داروی تجویز شده توسط پزشک اعمال می شود، به این معنی که برخی از ذینفعان مدیکر از ماه آینده هزینه کمتری برای این داروها پرداخت خواهند کرد. هزینه های سالمندان می تواند 2 دلار یا تا 390 دلار در هر دوز متوسط ​​کاهش یابد. میزان پس انداز بستگی به نوع پوشش تکمیلی یک سالمند و همچنین مقدار دارو و تعداد دفعات دریافت آن دارد.

از ژانویه، واکسن‌های توصیه‌شده مانند Tdap و زونا برای افرادی که تحت پوشش داروهای نسخه‌ای Medicare هستند رایگان است.

بایدن گفت که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که برنامه‌های او محبوبیت دارند – «جهنمی بسیار محبوب‌تر از من» – بنابراین «اکنون زمان آن نیست».

رئیس جمهور جو بایدن در مورد هزینه های مراقبت های بهداشتی و داروهای تجویزی در دانشگاه نوادا، لاس وگاس، چهارشنبه، 15 مارس 2023 صحبت می کند.

در صورت دریافت یکی از 27 دارویی که قیمت آنها سریعتر از تورم افزایش یافته است، دریافت کنندگان Medicare ممکن است هزینه کمتری برای داروهای تجویز شده در مطب پزشک بپردازند.

بیشتر: 23 جمهوری خواه می خواهند دریافت مزایای اسنپ را سخت تر کنند. در اینجا چگونه است.

در لاس وگاس، بایدن توسط دیوید برمن، یکی از ذینفعان مدیکر معرفی شد که گفت اکنون 50 درصد کمتر برای انسولین می پردازد.

تغییرات مدیکر بخشی از لایحه عظیمی است که سال گذشته برای رسیدگی به هزینه های بهداشتی، سرمایه گذاری های تاریخی در انرژی پاک و افزایش مالیات بر شرکت ها تصویب شد.

دولت انتظار دارد تعداد افرادی که از این تدارک بهره مند می شوند بیشتر از 3.4 میلیون نفر باشد، زیرا بیشتر ذینفعان Medicare می توانند واکسن دریافت کنند اکنون که هزینه های اضافی وجود ندارد.

در مورد داروهای تجویز شده توسط پزشک چه اتفاقی می افتد؟