هاروارد پس از 300 میلیون دلار، نام مدرسه را به نام اهداکننده برتر جمهوری خواه تغییر می دهد

گریفین همچنین یکی از حامیان اصلی سیاسی و یکی از برجسته‌ترین حامیان ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا است که از وی خواسته است در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 نامزد شود. گریفین که یک بار برای باراک اوباما جمع‌آوری کمک مالی کرده بود، نزدیک به 60 میلیون دلار به نامزدهای جمهوری‌خواه فدرال اهدا کرد. بر اساس گزارش پولیتیکو، موقعیت‌ها در سال 2022.

در آن زمان، سیتادل اهمیت سرمایه‌گذاری‌ها را به چالش کشید و به WBEZ گفت که آنها «کمتر از 0.01 درصد از مجموعه ما را تشکیل می‌دهند» و استدلال می‌کرد که ارتباط با خشونت با سلاح «بسیار کشدار» است.

امسال، دیسانتیس از یک پیشنهاد قانونی برای بازسازی کالج‌ها و دانشگاه‌های دولتی فلوریدا پرده برداری کرد که شامل ممنوعیت تئوری نژادی انتقادی – یک نظریه آکادمیک که توسط دانشمندان سیاهپوست در دانشکده حقوق هاروارد توسعه یافته بود – و برنامه‌های تنوع و شمول و کاهش شدید حمایت‌های ناشی از تصدی آکادمیک بود.

هاروارد بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

به گفته روزنامه دانشجویی هاروارد کریمسون، گریفین چهارمین فردی است که در ازای دریافت کمک مالی، مدرسه ای در هاروارد به نام او خواهد داشت. نام او به دلیل جایگاه گریفین به عنوان یک کمک کننده بزرگ سیاسی به سیاستمداران راستگرا و سرمایه گذاری شرکتش در تولید کنندگان سلاح گرم و مهمات، جنجال برانگیز خواهد بود.

سخنگوی سیتادل در پاسخ به سوالی درباره ارتباط گریفین با دیسانتیس و سیاست‌های او گفت: «کن به افراد با هر پیشینه‌ای احترام می‌گذارد و به کار می‌گیرد.»

وی افزود: من فرهنگ لغو امروز را قبول نمی‌کنم و بر اساس ایدئولوژی کور، به فضیلت‌سازی آماتوری نمی‌پردازم.

عکس: مایک بلیک/ رویترز

تجزیه و تحلیل WBEZ از اسلحه های گرم کشف شده توسط پلیس شیکاگو از حوادث جنایت خشونت آمیز در طول پنج سال نشان داد که تقریباً از هر چهار یک مورد توسط شرکت هایی تولید شده است که سیتادل در آنها سرمایه گذاری می کند.

<span>عکس: مایک بلیک/رویترز</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ER_bQ6tzFLc6TJrKBwbAJA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/12b147f56e2aa13ad95bbac859fabf2a” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/ER_bQ6tzFLc6TJrKBwbAJA–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/12b147f56e2aa13ad95bbac859fabf2a”/><button class=

گریفین، 54 ساله، بنیانگذار و مدیر اجرایی سیتادل، یک صندوق تامینی 59 میلیارد دلاری، و سیتادل سکیوریتیز است که اوراق بهادار را معامله می کند. بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، او با ثروت خالص 34.9 میلیارد دلار، سی و پنجمین فرد ثروتمند جهان است.

گریفین درخواست روزنامه شیکاگو سان تایمز را رد کرد و شرکت‌هایش را از تولیدکنندگان اسلحه و مهمات کنار گذاشت و در نامه‌ای به سردبیر نوشت که «40 درصد خانواده‌های آمریکایی اسلحه دارند» و «خشونت که شهر ما را ویران می‌کند، نیست. نتیجه … خرید قانونی اسلحه، بلکه شکست در پیگرد قانونی مجرمان، عدم حمایت از پلیس، و قوانین چپ مترقی است که مجرمان را بر شهروندان قانون مدار اولویت می دهد.

نکته ای در مورد این داستان دارید؟ ایمیل [email protected]



منبع

مربوط: ایمیل‌ها نشان می‌دهد که استاد دانشگاه هاروارد از طرف شرکت نفتی که به او پول زیادی می‌پردازد لابی کرده است.

مدرسه گفت که هدیه گریفین به هاروارد بدون محدودیت بود و به دانشکده هنر و علوم که شامل دوره های کارشناسی کالج و دکترا می شود، خواهد رفت. در سال 2014، گریفین 150 میلیون دلار کمک مالی به دانشگاه خصوصی نخبگان، عمدتاً برای تأمین مالی کمک مالی کرد. در آن زمان، این بزرگترین کمک مالی در تاریخ موسسه بود.

دانشگاه هاروارد روز سه‌شنبه اعلام کرد که پس از کمک ۳۰۰ میلیون دلاری، کل حمایت گریفین از دانشگاه خود را به بیش از نیم میلیارد دلار رساند، دانشگاه هاروارد نام مدرسه فارغ‌التحصیلی هنر و علوم خود را به نام کنت گریفین، مدیر صندوق سرمایه‌گذاری تامینی میلیاردر و مگادون جمهوری‌خواه تغییر خواهد داد.

به گفته WBEZ وابسته به NPR شیکاگو، شرکت‌های گریفین تا مارس 2022 بیش از 139 میلیون دلار در تولیدکنندگان اسلحه و مهمات سرمایه‌گذاری کردند. اینها شامل سهام تولیدکنندگان اسلحه آمریکایی اسمیت اند وسون و استورم روگر و همچنین سازندگان مهمات آمریکایی Olin Corp، Vista Outdoor، و Ammo Inc.

لری باکو، رئیس دانشگاه هاروارد در بیانیه‌ای گفت: «سخاوت استثنایی و فداکاری ثابت کن باعث برتری و فرصت در هاروارد می‌شود. من عمیقاً و شخصاً از اعتمادی که او به ما – و مأموریت ما – برای انجام کارهای خوب در جهان داده است، قدردانی می‌کنم.»

ارتباط نزدیک گریفین با دیسانتیس یکی دیگر از مشکلات بالقوه شهرت هاروارد است. فرماندار فلوریدا مواضع افراطی را در مورد آموزش و حقوق LGBTQ اتخاذ کرده است، از جمله با امضای لایحه موسوم به «نگو همجنسگرا» که معلمان فلوریدا را از بحث در مورد موضوعات مرتبط با جنسیت و هویت جنسی محدود می کند و دبیرستان های دولتی این ایالت را ممنوع می کند. تدریس یک دوره پیشرفته جدید در مطالعات آفریقایی آمریکایی.

این سرمایه‌گذاری‌ها در سال 2022 زمانی که گریفین میلیون‌ها دلار را به نامزد جمهوری‌خواه برای فرمانداری ایلینوی سرازیر کرد، تبدیل به موضوع بحث عمومی شد. گریفین، فرماندار دموکرات، جی بی پریتزکر را متهم کرد که در مبارزه با جرم و جنایت در شیکاگو، جایی که شرکت های گریفین در آن مستقر بودند، شکست خورده است. او متعاقباً دفتر مرکزی شرکت های خود را به میامی منتقل کرد.