مرد ژاپنی 47 ساله پس از ازدواج با بت مورد علاقه خود، 20 ساله، رویای خود را زندگی می کند

اطلاعات بیشتر از NextShark: قضات بریتانیا در مخالفت با قانون امنیتی چین از دادگاه عالی هنگ کنگ خارج شدند

است

یک مرد ژاپنی به نام میتسو زمانی که با بت مورد علاقه خود، یوکی توموئه، که 27 سال از او کوچکتر است، ازدواج کرد، رویاهایش به واقعیت تبدیل شد.

تصویر ویژه از طریق _mitutomo_; کانال میتسوتومو



منبع

او گفت: “لحظه ای که او را دیدم، احساس کردم که دارم به یک سنگ درخشان و درخشان نگاه می کنم.” با وجود اینکه او تازه کار بود، اجراهایش شگفت انگیز و بسیار زیبا بود. بنابراین تصمیم گرفتم از او حمایت کنم.»

توموئه به زودی متوجه میتسوئو شد که همیشه در رویدادهای زنده آنلاین خود حضور داشت.

یک بار، او در کنسرت ما آنجا نبود. من فکر کردم عجیب است همانطور که او همیشه می آمد، و شروع به جستجوی او روی صحنه کردم. بدون او در بین تماشاگران، احساس پوچی می کردم. از آن لحظه به بعد، متوجه شدم که به نظر می رسد او را دوست دارم.»

توموئه بیش از 300000 دنبال کننده در TikTok دارد و بیش از 29.4 میلیون لایک برای ویدیوهای خود دریافت کرده است و نکاتی را از رابطه خود به صورت آنلاین به اشتراک می گذارد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کارگر رستوران چینی “وفادار” چندین بار در تلاش برای محافظت از تجارت در برابر دزد مسلح تیراندازی کرد.

من احساس می کنم او با دیگر هواداران متفاوت است. من می توانم به او اعتماد کنم و در مورد مشکلاتم با او صحبت کنم که هرگز به دیگران نمی گویم.

توموئه اولین حرکت را با اعتراف به احساسات خود به همسر فعلی خود انجام داد. میتسوئو مشتاق و شوکه شده با گفتن این جمله، “بیایید پس از آن شروع به دوستیابی کنیم!”

به عنوان یک طرفدار فداکار، میتسوئو سفر هفتگی را از اویتا به اوزاکا انجام می داد تا اجرای توموئه را ببیند، رفت و آمدی که پنج ساعت با قطار و هشت ساعت با ماشین طول می کشد.

همانطور که از رسانه های اجتماعی بت سابق مشهود است، توموئه به طور مکرر به همسرش سرنا می دهد، که می توان او را دید که در ردیف جلویی در اجرای خانه شان نشسته و چوب درخشانی را تکان می دهد.

او متوجه شد که وقتی او غیبت می کرد، عمیقاً ناامید می شد.

توموئه در سال 2020 به عنوان یک عضو جدید از یک گروه بت مستقر در اوزاکا در سن 17 سالگی پس از اینکه قبلاً یک عضو جایگزین بود، اولین بار. میتسوئو که در آن زمان 44 سال سن داشت، قبلاً از طرفداران این گروه بود بلافاصله زده شد با اضافه شدن جدید

اطلاعات بیشتر از NextShark: روند جدید می بیند که اینفلوئنسرهای چینی به شانگهای کاستکو می روند تا وانمود کنند که در ایالات متحده هستند

با وجود داشتن یک فاصله سنی 27 سال، این دو با خوشحالی داستان خود را با هم بازگو کردند که در آوریل امسال با هم ازدواج کردند.

این رابطه در ابتدا باعث نگرانی دوستان نزدیک و خانواده شد، به خصوص اینکه میتسوئو هم سن مادر توموئه بود. او سرانجام پس از نوشتن نامه ای که به آنها اطمینان داد که از دخترشان به خوبی مراقبت خواهد کرد، رضایت والدینش را جلب کرد. یکی از وعده‌هایی که او داده بود این بود که والدین توموی همیشه در جریان قرار ملاقات قرار می‌گیرند تا از محل نگهداری خود مطلع شوند.