قهوه ساز بوش مدل TKA8013 از بهترین مارک در نمایندگی بوش | سناپویان

قهوه ساز بوش مدل TKA8013 از بهترین مارک در نمایندگی بوش | سناپویان

پشتیبانی 24 ساعته و ارائه خدمات سریع از ویژگی های این فروشگاه می باشد. در صورتی که هرگونه اشکال و نقصی در دستگاه قهوه ساز شما وجود داشته باشد، می توانید کالای مورد نظر را باز گردانید. با اطمینان از اصل بودن قطعات قهوه ساز، و با اتکا به تخصص و دانش تکنسین های ایران سرویس شاپ، تعمیرات قنی انجام شده تعمیرات قهوه ساز اسپرسو را به مدت ۱۸۰ روز ضمانت مینمائیم تا با آرامش خاطر نسبت به تعمیر محصول خود اقدام نمائید.

  • همین الان 14 تا اسپرسو ساز بوش با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست!
  • المنت گرمایش آب کیبپ شده و اجاز رد شدن آب را از مسیر به راحتی نمی دهد.
  • در صورتی که مشکل همچنان پابرجاست سنسور مخزن تفاله ایراد دارد و یا برد قهوه ساز بوش با مشکل مواجه شده است.
  • دمای شیر مورد استفاده شده خیلی پایین است و از یخچال در اورده و استفاده کرده ایم، قبل از استفاده شیر را کمی گرم کنید یا در دمای محیط بگذارید تا گرم تر شود.

بوش اولین بار در سال ۱۸۸۶ میلادی در شهر اشتوتگارت آلمان توسط روبرت بوش (Robert Bosch) توسط رابرت بوش در اشتوتگارت آلمان تأسیس شد. قهوه ساز مدل TIS30351DE دارای آسیاب قهوه است اما مدل TKA8013 و همچنین مدل TKA8633 آسیاب قهوه ندارند. نازل بخار موجود در این قهوه ساز به شما این امکان را می هد که کف شیر درست کنید و با قهوه یا اسپرسو ترکیب کنید. پنل لمسی کارایی راحتی دارد و تنظیم کردن آسان و راحتی را فراهم می کند. همچنین این پنل لمسی طراحی زیبا و مدرنی را به این دستگاه بخشیده است. دکمه های لمسی روی پنل به شما امکان انتخاب نوع نوشیدنی و میزان حجم دلخواه را می دهد.

آلارم و ارور کدهای قهوه ساز بوش

نازل شیر کثیف است و تا شیر از آن خارج شود طول کشیده و سرد می شود. در صورت نیاز اتصالات و سیم کشی و برد اصلی دستگاه چک شود و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض گردد. ما در کنار شما خواهیم بود تا مطمئن باشیم شما در تمام مراحل خرید محصولات Bosch هیچ گونه مشکلی نداشته باشید. چنانچه برای سرچ آمازون یا ایبی با مشکل مواجه شدید با واتساپ سایت در تماس باشید.

سیستم گرمایشی دوگانه برای بدست آوردن تمام رایحه قهوه

ظرفیت مخزن قهوه این قهوه ساز توکار ۵۰۰ گرم و ۲.۴ لیتر گنجایش مخزن آب آن است. مخزن قهوه دستگاه از جنس سرامیک است و با قدرت بالایی دانه‌های قهوه را آسیاب می‌کند. دیگر قهوه ساز توکاری که در بازار ایران محبوبیت و فروش بالایی دارد، CTL636EB6 است که مانند مورد قبلی قابلیت‌های کاربردی زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد.

قهوه ساز بوش مدل TKA8013 یکی از جدیدترین و مدرن ترین طراحی های شرکت بوش در قهوه جوش های خانگی به رنگ مشکی است؛ که با عملکرد فوق العاده و باکیفیت قهوه ای با طمع بی نظیر را به ارمغان می آورد. این دستگاه از بهترین مارک قهوه ساز با توان 1160 وات قدرت ساخت کشور چین و تحت نظارت بوش آلمان تولید می شود. با این قهوه جوش خانگی درزمانی بسیار کوتاه روز خودتان را با یک قهوه خوش طعم آغاز کنید. قهوه ساز بوش با ظرفیت 1.25 لیتر می تواند در مدت زمانی کوتاه 15 فنجان قهوه را برای شما آماده سازد.