ستاره می گوید هلیکوپتر تام کروز فیلمبرداری درام موفق PBS را با نام «ماما را صدا کن» ادامه می دهد.

او گفت که او از طریق هلیکوپتر برای فیلمبرداری “ماموریت: غیرممکن” در همان مجموعه ای که آنها استفاده می کنند، می آید.

  • سال گذشته، کروز در راه فیلمبرداری فیلم آینده “ماموریت غیرممکن”، مجبور شد فرود اضطراری در باغی خانوادگی در وارویک شایر داشته باشد.

    با این حال، او به Mirror گفت که هر بار که کروز از طریق هلیکوپتر خود به استودیو می‌رسد، بازیگران مجبور هستند صحنه‌هایی را دوباره فیلم‌برداری کنند و سر و صدای زیادی ایجاد کنند.

    جنی آگوتر، ستاره «ماما را صدا کن» گفت که تام کروز همچنان فیلمبرداری سریال را «تخریب» می کند.

  • کروز در حال حاضر مشغول فیلمبرداری دنباله جاسوسی آینده با نام «ماموریت: غیرممکن – حساب مرده قسمت دوم» در استودیو لانگ کراس است.

    آگوتر اضافه کرد که در نظر داشت در حالی که لباس راهبه‌اش را پوشیده بود به کروز بگوید و افزود: “به عادت من. تصور کنید. “ببخشید تام، اما ببین ما در حال فیلمبرداری هستیم. من در مورد شما نمی دانم، اما فقط هلیکوپتر خود را بگیرید. سریع از اینجا برو!”

    آگوتر افزود که صدای بلند هلیکوپتر به این معنی است که آنها باید صحنه ها را دوباره فیلمبرداری کنند.

  • آگوتر که از سال 2012 نقش خواهر جولین را در این سریال موفق بازی کرده است، در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فصل دوازدهم سریال پرطرفدار PBS و BBC در استودیو لانگ کراس در ساری است.

    آگوتر گفت: «تام کروز با فرود هلیکوپترش درست بیرون جایی که در حال فیلمبرداری هستیم، فیلمبرداری ما را خراب می کند.

    تام کروز و جنی آگوتر

    کروز در سال 1994 گواهینامه خلبانی حرفه ای خود را دریافت کرد و از آن زمان تاکنون به صورت تفریحی و برای فیلم های خود از جمله “تاپ گان: ماوریک” با هواپیما و هلیکوپتر پرواز کرده است.

    به گزارش بی بی سی، به خانواده وب فقط گفته شده بود که یک VIP ناشناس برای فرود در جایی لازم است زیرا فرودگاه نزدیک بسته شده بود.

    آلیسون وب به بی‌بی‌سی گفت: «فکر می‌کردم برای بچه‌ها دیدن فرود هلیکوپتر در باغ خیلی جالب است. او مستقیماً برای گپ زدن به سمت بچه ها رفت، سپس آمد و با آرنج به ما برخورد کرد و گفت خیلی ممنونم. سپس گفت اگر بچه ها دوست دارند می توانند با هلیکوپتر بروند. این سورئال بود، هنوز هم نمی توانم باور کنم که این اتفاق افتاده است.”

    تام کروز و جنی آگوتر در «ماما را صدا کن».مارک کاتبرت / گتی / پی بی اس

    • جنی آگوتر، ستاره «ماما را صدا کن» گفت که تام کروز با پرواز با هلیکوپتر خود از بالای سر، فیلمبرداری سریال را خراب می کند.

      محل فرود اصلی کروز، فرودگاه کاونتری، به طور موقت بسته شد.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع