رئیس DHS می گوید کاخ سفید در حال بررسی «میزبان» راه حل ها برای جلوگیری از بحران مرزی است

الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، روز سه‌شنبه، 13 دسامبر 2022، از ال پاسو، تگزاس بازدید می‌کند. در سفر دو روزه خود، که از دوشنبه، 12 دسامبر 2022 آغاز شد، او با سازمان‌های غیردولتی و پرسنل گمرکات و حفاظت از مرزها دیدار کرد. گشت مرزی آمریکا Mayorkas در بندر ورودی پل بین المللی Paso Del Norte نشان داده شده است.

این مقاله در ابتدا در ال پاسو تایمز منتشر شد: رئیس DHS مایورکاس از ال پاسو در میان پایان عنوان 42، بحران مرزی بازدید کرد.



منبع

در سفری که هفته گذشته برنامه ریزی شده بود، مایورکاس برای دریافت توضیحات عملیاتی توسط مقامات گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده در زمانی که شهر با تعداد بی سابقه ای از مهاجران متقاضی پناهندگی مواجه است، به ال پاسو آمد.

عنوان 42 چیست؟

مایورکاس روز سه شنبه در ال پاسو گفت: ما به این واقعیت توجه داریم که عنوان 42 اوایل هفته آینده به پایان می رسد. ما همچنین به این واقعیت توجه داریم که باید با شرکای خود هماهنگ کنیم، نه فقط با سازمان های غیرانتفاعی که با آنها بسیار نزدیک کار می کنیم، نه فقط با شهرهای مرزی مانند ال پاسو، بلکه با شرکای بین المللی خود. هر چه سریعتر حرکت کنیم.”

الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، روز سه‌شنبه، 13 دسامبر 2022، از ال پاسو، تگزاس بازدید می‌کند. در سفر دو روزه خود، که از دوشنبه، 12 دسامبر 2022 آغاز شد، او با سازمان‌های غیردولتی و پرسنل گمرکات و حفاظت از مرزها دیدار کرد. گشت مرزی آمریکا  Mayorkas در بندر ورودی پل بین المللی Paso Del Norte نشان داده شده است.Ê

با لورن ویلاگران می‌توانید به آدرس [email protected] و توییتر @laurenvillagran دسترسی داشته باشید.

مایورکاس گفت: «آنچه ما تجربه می کنیم چالش مهاجرت در سراسر نیمکره است. ما با شرکای خود در زمینه دوجانبه و چندجانبه صحبت کرده ایم، زیرا یک چالش منطقه ای مستلزم مشارکت و راه حل منطقه ای است.»

ال پاسو، تگزاس، یکی از بسیاری از جوامع مرزی که برای پایان این سیاست آماده می‌شود، شاهد بوده است که گشت مرزی هر هفته هزاران پناهجو را در سال جاری آزاد کرده است، از جمله صدها نفر را مستقیماً به خیابان‌های خارج از ایستگاه‌های اتوبوس در منطقه مرکز شهر. شهر و شهرستان مراکز کمک به مهاجران را افتتاح کرده اند، اما هزینه آن به سرعت به میلیون ها نفر رسیده است و دولت فدرال در بازپرداخت پول خرج شده کند بوده است.

رئیس امنیت داخلی گفت که دولت بایدن در حال بررسی “مجموعه ای از چیزها” برای جلوگیری از یک بحران انسانی در مرز ایالات متحده و مکزیک در زمانی که اخراج عنوان 42 در هفته آینده منقضی می شود، است.

عنوان 42 یک دستور بهداشت عمومی است که به گمرکات و حفاظت از مرزها اجازه می دهد تا مهاجران را به مکزیک یا بازگشت به کشور خود برای جلوگیری از گسترش COVID-19 در مراکز نگهداری اخراج کنند. این سیاست در دولت ترامپ ایجاد شد و توسط CDC در مارس 2020، در آغاز همه‌گیری، صادر شد.

ورونیکا اسکوبار، نماینده ایالات متحده، دی-الپاسو، گفت که از دولت بایدن می خواهد “منابع بیشتر… و تعامل مستقیم” از جمله پناهگاه های اضطراری کوتاه مدت که توسط فدرال اداره می شود.

مایورکاس در پاسخ به این سوال که آیا دولت قصد دارد محدودیت های جدیدی برای پناهجویان قائل شود، گفت: “مذاکرات زیادی در مورد ایده های مختلف و چگونگی رسیدگی به تعداد برخوردهایی که در مرز تجربه می کنیم وجود دارد. هیچ تصمیمی گرفته نشده است.”

ال پاسو برای هجوم مهاجران آماده می شود

صدها مهاجر پس از رسیدن به سیوداد خوارس در 11 دسامبر 2022 به امید پناهندگی از ریو گراند به ایالات متحده عبور کردند. این مهاجران در هفته های قبل توسط جنایات سازمان یافته در ایالت دورانگو ربوده شده بودند و پلیس ایالتی در اختیار آنها قرار گرفت. اسکورت به سیوداد خوارز.

او گفت که دولت در حال بررسی درخواست ال پاسو برای کمک های بشردوستانه به کسانی است که از مرز جنوب غربی عبور می کنند.

این شهر در یک دوره سه ماهه در مرکز استقبال از مهاجران که اکنون تعطیل شده است، به حدود 19000 مهاجر کمک کرد.

مایورکاس گفت که دولت بایدن در حال بررسی توسعه برنامه ای است که به پناهجویان اوکراینی و بعداً ونزوئلایی اجازه می دهد تا از طریق مکزیکوسیتی برای ورود به ایالات متحده از طریق هوایی اقدام کنند. او همچنین گفت که دولت با مکزیک کار می کند تا اطمینان حاصل شود که افزایش مهاجرانی که در آخر هفته با اتوبوس به خوارس منتقل می شوند دیگر تکرار نشود.

یک فدرال که در ماه نوامبر مورد قضاوت قرار گرفت، گفت که قانون دوران همه گیری ناقض قانون پناهندگی ایالات متحده است و باید تا 21 دسامبر لغو می شد.

صدها مهاجر پس از رسیدن به سیوداد خوارس در 11 دسامبر 2022 به امید پناهندگی از ریو گراند به ایالات متحده عبور کردند. این مهاجران در هفته های قبل توسط جنایات سازمان یافته در ایالت دورانگو ربوده شده بودند و پلیس ایالتی در اختیار آنها قرار گرفت. اسکورت به سیوداد خوارز.

الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، روز سه‌شنبه، 13 دسامبر 2022، از ال پاسو، تگزاس بازدید می‌کند. در سفر دو روزه خود، که از دوشنبه، 12 دسامبر 2022 آغاز شد، او با سازمان‌های غیردولتی و پرسنل گمرکات و حفاظت از مرزها دیدار کرد. گشت مرزی آمریکا Mayorkas در بندر ورودی پل بین المللی Paso Del Norte نشان داده شده است.Ê

بیشتر: خط مشی مرزی عنوان 42 چیست که به پایان می رسد؟ چرا جمهوری خواهان، برخی دموکرات ها می خواهند که آن باقی بماند

الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، روز سه‌شنبه، 13 دسامبر 2022، از ال پاسو، تگزاس بازدید می‌کند. در سفر دو روزه خود، که از دوشنبه، 12 دسامبر 2022 آغاز شد، او با سازمان‌های غیردولتی و پرسنل گمرکات و حفاظت از مرزها دیدار کرد. گشت مرزی آمریکا  Mayorkas در بندر ورودی پل بین المللی Paso Del Norte نشان داده شده است. 

مایورکاس با اسکار لیزر شهردار ال پاسو و ریکاردو سامانیگو قاضی شهرستان ال پاسو در طول بازدید دو روزه خود به همراه ماموران مرزی و گروه های مدافع مهاجران دیدار کرد.

او در بیانیه ای گفت: «تعداد فوق العاده بالای مهاجرانی که روزانه به ال پاسو می رسند فشار بی سابقه ای را بر جامعه ما ایجاد کرده است. دولت‌های محلی ما تحت فشار قرار گرفته‌اند، زیرا از آنها خواسته می‌شود وظایفی خارج از عملیات عادی خود انجام دهند، سازمان‌های غیردولتی بهترین کاری را که می‌توانند انجام می‌دهند، و پرسنل CBP ما بیش از هر چیزی که تا به امروز تجربه کرده‌اند تحت فشار قرار گرفته‌اند.»

الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی گفت که دولت در حال مذاکره با دولت مکزیک است که در سال های اخیر نقش بزرگی در هر برنامه ایالات متحده برای محدود کردن یا تغییر مسیر دسترسی مهاجران به مرز ایالات متحده و مکزیک ایفا کرده است. وی با اشاره به مذاکرات حساس دوجانبه از ارائه جزئیات خودداری کرد.

بیشتر: با نزدیک شدن به پایان عنوان 42، گشت مرزی برای عجله در مرز ایالات متحده و مکزیک آماده می شود. این چیزی است که ما می دانیم.

گمرک و حفاظت مرزی نزدیک به 2.4 میلیون برخورد در مرز جنوب غربی در سال مالی 2022 تا اکتبر گزارش داد. مهاجران بیش از 1 میلیون بار تحت عنوان 42 اخراج شدند، مرجعی در دوران همه گیر که در دوران دولت ترامپ مورد استناد قرار گرفت و در زمان جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ادامه یافت.

از ماه اکتبر، این شهرستان نزدیک به 19000 مهاجر را پذیرفته است که توسط گشت مرزی برای پیگیری پناهندگی یا وضعیت های دیگر در کشور آزاد شده اند و به آنها کمک های لجستیکی و غیره ارائه کرده است.

دولت بایدن به شدت بر عنوان 42 تکیه کرده است تا جریان میلیون‌ها مهاجری را که به مرز ایالات متحده و مکزیک می‌رسند با اخراج سریع مردم به مکزیک یا کشورهای مبدا، از جمله پناهجویان، مدیریت کند.