دموکرات های کالیفرنیا برای بررسی علت قیمت بالای بنزین

جیمز گالاگر، رهبر مجلس جمهوری خواه گفت: «ما همچنان منتظریم و هیچ آرامشی در چشم نیست.» ما اکنون به اقدام نیاز داریم.»



Source link

طبق گزارش کمیسیون انرژی کالیفرنیا، مالیات های ایالتی، محلی و فدرال به ازای هر گالن بنزین فروخته شده در ایالت تا 85 سنت اضافه می شود که هزینه های نفت خام، توزیع، بازاریابی و سود هر چیز دیگری را شامل می شود.

فرماندار گاوین نیوسام از دادستان کل ایالت درخواست تحقیق کرد، تحقیقاتی که تقریباً سه سال بعد هنوز ادامه دارد.

رندون، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان، گفت که رهبران قانونگذار در آخر هفته در جلسات مذاکره ماراتن با دولت نیوسام پیشرفت کردند. اما او گفت: “ما هنوز آماده هیچ اعلامیه ای نیستیم.”

کاترین ریس-بوید، رئیس و مدیر عامل انجمن نفت ایالات غربی، گفت که موافق است کالیفرنیایی‌ها هزینه زیادی برای سوخت می‌پردازند و هشدار داد که اگر مقامات ایالتی «مسئولیت را بر عهده نگیرند و برای تغییر وضعیت خطرناک اقدام نکنند، اوضاع بدتر خواهد شد». ترکیبی از ممنوعیت ها، دستورات و سیاست های بد انرژی که آنها بر دولت ما تحمیل می کنند.

به جای تعلیق مالیات بر گاز، دموکرات‌های کالیفرنیا می‌خواهند از مازاد بودجه بی‌سابقه نزدیک به 100 میلیارد دلار برای ارسال مستقیم پول به مالیات دهندگان برای جبران قیمت بالای سوخت استفاده کنند. اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است زیرا دموکرات‌هایی که قوه مقننه ایالت را کنترل می‌کنند، نتوانسته‌اند با نیوسام در مورد چگونگی ادامه به توافق برسند.

اما بررسی سال 2019 توسط تنظیم‌کننده‌های ایالتی نشان داد که شرکت‌های بزرگ نفتی تا 1 دلار به ازای هر گالن از مشتریان «فریب می‌دهند و بیش از حد شارژ می‌کنند» و رانندگان کالیفرنیا را مجبور می‌کند در یک دوره پنج ساله 11.6 میلیارد دلار اضافی برای پمپ سوخت در مقایسه با سایر ایالت‌ها بپردازند.

دموکرات‌های کالیفرنیا می‌گویند که نگرانند تعلیق مالیات بر گاز تنها به نفع شرکت‌های بزرگ نفتی باشد، که تنظیم‌کننده‌های ایالتی در گذشته آن‌ها را به افزایش مصنوعی قیمت‌ها در ایالتی که بیش از 36 میلیون خودروی ثبت‌شده در جاده‌ها دارد، متهم کرده بودند.

قیمت بنزین در کالیفرنیا در حال حاضر بالاترین قیمت در ایالات متحده است و میانگین قیمت هر گالن در روز دوشنبه 6.40 دلار در مقایسه با میانگین ملی 4.98 دلار است.

قیمت بنزین در کالیفرنیا از لحاظ تاریخی یکی از بالاترین قیمت‌ها در این کشور بوده است، که منجر به تعدادی از مطالعات و تحقیقات قبلی توسط مقامات ایالتی شده است، از جمله تحقیقات توسط دادستان کل سابق بیل لاکیر، که هنگامی که قیمت‌ها به 1.71 دلار در هر گالن در سانفرانسیسکو در سال 2018 خشمگین شد. 1999.

ما خود را به دلیل وابستگی به موتور بنزینی در موقعیتی قرار دادیم. با این حال، این بهانه ای برای اقدامات کسانی نیست که رانندگان کالیفرنیا را با یک پا بر روی گردن و یک دست در جیب خود می گیرند.”

دموکرات‌های ساکرامنتو به‌جای تعلیق مالیات گاز ایالتی، کمیته‌ای ایجاد می‌کنند؟ وینس فونگ نماینده مجلس، معاون جمهوری خواه کمیته بودجه مجلس نمایندگان گفت. «دیگر با شیطنت های سیاسی بس است. همین حالا مالیات گاز را تعلیق کنید

ساکرامنتو، کالیفرنیا (AP) – در حالی که رانندگان کالیفرنیا بیش از 6 دلار برای یک گالن بنزین می پردازند و مقامات ایالتی ماه ها در مورد نحوه ارائه امداد به بن بست رسیده اند، قانونگذاران در مجلس ایالتی روز دوشنبه اعلام کردند که از شرکت های نفتی که به گفته آنها می گویند تحقیق خواهند کرد. “سوء استفاده”. یک موقعیت تاریخی برای مکیدن سود از کیف پول کالیفرنیایی ها.

جمهوری‌خواهان این نظرسنجی را در روز دوشنبه به تمسخر گرفتند و دموکرات‌ها را مقصر رکورد قیمت‌های بنزین در کالیفرنیا دانستند، زیرا آنها از توقف موقت مالیات بر بنزین مانند سایر ایالت‌ها برای کنترل هزینه‌های سوخت خودداری کردند. جو بایدن، رئیس جمهور دموکرات روز دوشنبه گفت که در حال بررسی معافیت موقت مالیات گاز فدرال است، اقدامی که می تواند برای رانندگان 18.4 سنت در هر گالن صرفه جویی کند.

در همین حال، جمهوری خواهان هفته گذشته به مناسبت 100 روز از زمان تعهد دموکرات ها به اقدام برای مقابله با قیمت های بالای بنزین، کنفرانس مطبوعاتی برگزار کردند. جمهوری خواهان کرسی های کافی در مجلس قانونگذاری برای تصویب لوایح به تنهایی ندارند.

آنتونی رندون، رئیس مجلس، از ایجاد یک کمیته دوحزبی برای بررسی افزایش قیمت گاز خبر داده است و برنامه‌هایی برای نظرسنجی از شرکت‌های نفتی، تنظیم‌کننده‌ها و اقتصاددانان برای یافتن علت آن دارد. قیمت گاز کالیفرنیا همچنان بالاترین قیمت در این کشور است.

ریس-بوید گفت: «این قانونگذار و فرماندار باید فوراً به این مسائل مربوط به سیاست رسیدگی کنند، نه برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی که خواستار بررسی‌های بیشتر هستند، زیرا بارها و بارها متوجه شده‌اند که صنعت ما مسئولانه عمل می‌کند.