در شهربازی آیووا که پسری در آن مرده است، هرگز بازگشایی نخواهد شد

خانواده جارامیلو علیه Adventureland و مالکان سابق آن در ژوئن 2022 شکایت کردند و یک ادعای جداگانه علیه ایالت آیووا در سپتامبر 2022 ارائه کردند. این شکایت به طور آزمایشی برای محاکمه در بهار آینده تنظیم شده است. مالکان سابق معتقدند که سواری امن بوده است.

مایکل جارامیلو در 3 ژوئیه 2021 پس از واژگونی قایق آنها و گیر افتادن آنها در آب درگذشت و برادر و پدرش مجروح شدند. سواری از یک تسمه نقاله برای حرکت قایق های دایره ای بزرگ از طریق تپه ها استفاده می کند.

در سال 2016، استیو بوهر، کارمند فصلی، 68 ساله، پس از سقوط او کشته شد که سواری به طور غیرمنتظره شروع به حرکت کرد. او بین یک قایق و یک دیواره بتونی گیر کرد و سرش بارها کوبیده شد. او چند روز بعد درگذشت.



منبع

بیل لنتز، مدیر کل Adventureland، در نامه‌ای که روز جمعه در وب‌سایت پارک منتشر شد، گفت که پس از گذراندن ماه‌ها بررسی ایمنی سواری Raging River، مقامات تصمیم گرفتند آن را برای همیشه ببندند.

این پارک پس از مرگ پسر به Palace Entertainment فروخته شد و لنتز در سال 2022 به عنوان مدیر کل شرکت کرد. Palace Entertainment زیرمجموعه ایالات متحده Parques Reunidos مستقر در مادرید است.

آلتونا، آیووا (AP) – صاحبان پارک گفتند، سواری در یک شهربازی آیووا که در آن یک پسر 11 ساله در سال 2021 کشته شد، هرگز بازگشایی نخواهد شد.

مقامات ایالتی در نوامبر 2021 این پارک را به دلیل 17 مورد نقض ایمنی مربوط به مرگ جارامیلو ذکر کردند. ثبت Des Moines گزارش می دهد که این تخلفات شامل استفاده از Flex Seal به جای وصله های تأیید شده برای رفع نشتی در مثانه های شناور قایق ها است که سواری را شناور نگه می دارد و به اندازه کافی مستند یا آزمایش تعمیرات را انجام نمی دهد.

لنتز در بیانیه‌ای گفت: «این تصمیم پس از ماه‌ها بررسی سواری، همکاری نزدیک با سازنده‌اش برای شناسایی پیشرفت‌هایی که هر کدام برای مطابقت با استانداردهای عملیاتی ما نیاز دارند، گرفته می‌شود. بر اساس این بررسی، بهترین مسیر رو به جلو بستن است. رودخانه خشمگین، و بر تقویت تجربه سرزمین ماجراجویی در جاهای دیگر تمرکز کنید.