دبیرستان فورت مایرز باقی مانده فصل بیسبال را پس از خروج تیم لغو کرد

این خروج پرهزینه بود زیرا FHSAA فورت مایرز را به دلیل رفتار غیرورزشی پس از گزارش خود کاتو، 500 دلار جریمه کرد.

مشکلات فورت مایرز در 14 فوریه زمانی آغاز شد که دستیار مربی بیسبال، الکس کارچیوپولو، پیامی را در چت گروهی ارسال کرد که در آن “روز ولنتاین مبارک” و به دنبال آن توهین نژادی بود. او در 16 فوریه حذف شد. در 8 مارس، مدیر ورزشی فورت مایرز، استیو کاتو، ایمیلی به والدین بیسبال ارسال کرد که در آن اظهار داشت تحقیقات عنوان VI در مورد تیم باز شده است.

پیام متنی دستیار سابق مربی بیسبال فورت مایرز، الکس کارچیوپولو.

شین ریلی همچنین در جلسه در مورد پسرش تیت صحبت کرد، یک سالمند که پس از ضربه زدن به زمین در حالی که اعضای تیم کناره گیری خود را انجام دادند، در زمین رها شد.

مدیر رابرت بوتز اواخر بعد از ظهر پنجشنبه یک ایمیل ارسال کرد و به والدین اطلاع داد که باقی مانده فصل لغو شده است.

پوشش قبلی: مربی بیسبال دبیرستان فورت مایرز در بحبوحه تحقیقات تبعیض آمیز مدارس لی برکنار شد

کاتو به FHSAA نوشت: «ما همچنان در تلاش هستیم تا همه بازیکنان و مربیان درگیر را شناسایی کنیم. ما 5-6 بازیکن داشتیم که برای بازی در زمین و میدان باقی ماندند، اما بدون کافی برای ادامه بازی مجبور شدیم بازی را از دست بدهیم.”

فصل بیسبال دبیرستان فورت مایرز که به دلیل ادامه تحقیقات تبعیض آمیز عنوان ششم و برکناری سرمربی آن در هفته گذشته دچار اختلال شده بود، به پایان زودهنگام رسیده است.

دستیار مربی فورت مایرز، الکس کارچیوپولو، که در 16 فوریه پس از ارسال یک پیام گروهی با توهین نژادی از آن پست برکنار شد، و موج سبز از دبیرستان ناپل یک بازی در روز چهارشنبه، 30 مارس 2022.

“من این را می گویم زیرا به هیچ یک از اعضای تیم سیاهپوست در مورد انصراف گفته نشده است، بنابراین آنها قادر به شرکت در آن نیستند. به یکی از والدین در مورد کناره گیری گفته نشده است تا ما نتوانیم شرکت کنیم. من مربی بورچفیلد را یک دوست می دانستم. حالا به نوعی اکنون ما قربانی هستیم.”

چند نفر از والدین و اعضای خانواده در مورد تبعیض نژادی و بحث و جدل در اطراف تیم بیسبال فورت مایرز در جلسه هیئت مدیره ناحیه مدرسه سه شنبه شب صحبت کردند.

فورت مایرز (7-11) شش بازی فصل عادی و حداقل یک بازی پلی آف منطقه ای باقی مانده بود.

کاتو نوشت که جونز در کنار سایر بازیکنانی که می‌خواستند بازی کنند در محوطه می‌ماند و گفت: «او نباید در قبال اقدامات این بازیکنان مسئول شناخته شود، زیرا او فقط سعی می‌کرد کمک کند تا تیم بتواند بازی را انجام دهد و به پایان برساند. فصل آنها.”

پیام متنی دستیار سابق مربی بیسبال فورت مایرز، الکس کارچیوپولو.

به یاد دختران پاییز: جامعه بسکتبال برای عزاداری و قدردانی از ستاره سابق بسکتبال دختران فورت مایرز گرد هم می‌آید

بوتز نوشت: «پس از ملاقات با خانواده‌های بیسبال دانشگاهی و ارزیابی گزینه‌های ما برای بقیه فصل، باید به شما اطلاع دهم که تصمیم گرفته‌ام که بقیه فصل بیسبال و بازی منطقه‌ای خود را لغو کنم.» این تصمیم آسانی نبود، اما وضعیت فعلی تیم و کادر مربیگری ما مسیر مناسبی را برای ادامه فصل فراهم نمی کند.

دی تاکر که پسرش مادرید دانشجوی سال دوم تیم بیسبال است و یکی از دو بازیکن سیاهپوست آن به همراه تیت ریلی است، گفت که هر دو در حین خروج از زمین مسابقه رها شدند.

بوتز نوشت که او امیدوار است با پایان دادن به فصل اکنون، تیم زمان داشته باشد تا “آنچه در این فصل اتفاق افتاده است را بررسی کند. کارکنان ما همچنین روی راه هایی برای تسهیل بهبودی بازیکنانمان کار خواهند کرد.”

تاکر گفت: «پسر من و دیگر بچه‌های رنگین پوست در این تیم شرکت کرده‌اند و مورد تبعیض نژادی قرار گرفته‌اند، در سطح برنامه‌ریزی‌شده و برنامه‌ریزی‌شده کنار گذاشته شده‌اند. عمدتاً توسط اکثر اعضای تیم سفیدپوست آنها.» “بنابراین هر والدین یا عضو تیمی که به این واقعیت اشاره می کند که این بر اساس نژاد نیست، من تفاوت دارم. من اعلام می کنم که این واقعیت نیست.

این مقاله در ابتدا در Fort Myers News-Press منتشر شد: فورت مایرز High به دلیل خروج تیم بیسبال جریمه شد، فصل لغو شد



منبع

در گزارش خود به FHSAA کاتو توضیح داد که بازیکنان به دلیل “وضعیت مداوم در برنامه بیسبال” از محوطه خود در تری پارک خارج شده و آنجا را ترک کردند.

کاتو گفت که کیت جونز سرمربی بسکتبال پسران به عنوان سرمربی موقت بیسبال منصوب شده بود. دیگر مربیان فورت مایرز حاضر در این بازی، کمک مربیان راب هینسون و کریس چاپل بودند. به گفته راب اسپایکر، سخنگوی ناحیه مدرسه، هینسون از وظایف آموزشی و مربیگری خود تعلیق شده است تا تحقیقات منطقه ای در مورد این انصراف انجام شود.

سرمربی سال چهارم، کایل بورچفیلد، در تاریخ 5 آوریل بدون هیچ دلیلی از سوی منطقه از سمت مربیگری برکنار شد، اما باعث کناره گیری برخی از اعضای تیم در جریان بازی مقابل استرو هایت در تری پارک در 6 آوریل شد که منجر به این شد. شکست موج سبز بورچفیلد به عنوان معلم مطالعات اجتماعی در مدرسه باقی می ماند.

کاتو به پیامی که به دنبال نظر و جزئیات بیشتر بود پاسخ نداد.

او گفت: “با وقایع جاری در دبیرستان فورت مایرز در مورد پسرمان و قلدری، آزار و اذیت و قربانی شدن مداوم از زمان پیامک نژادی در 14 فوریه، چیزی بود که من حتی نمی توانستم جبران کنم.” این به من سپرده شده است که به طور مداوم با به صدا درآوردن زنگ هشدار از پسرم محافظت کنم، متأسفانه فایده ای نداشت.»

گزارش میان فصل 2023: تحسین ها، شگفتی ها، رتبه بندی به روز شده برای بیسبال جنوب غربی فلوریدا

علاوه بر از دست دادن بازی، FHSAA حکم داد که فورت مایرز باید تمام هزینه داوران بازی را بپردازد و هر بلیط از دست رفته یا درآمد ورودی به دبیرستان استرو را پوشش دهد.