خرید بیش از حد – حتی در ساحل

میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواه سنا از کنتاکی، به قیمت‌های بالاتر برق و گاز حمله کرده است که در نهایت نتیجه انتخاب ایدئولوژیک دولت بایدن برای دور شدن از سوخت‌های فسیلی است. راه حل GOP پذیرش سیاست هایی است که معتقد است منابع انرژی را افزایش می دهد.

علیرغم افزایش قیمت ها، هزینه های مصرف کننده با سرعت بیشتری نسبت به تورم در چهار ماهه اول سال جاری افزایش یافت. این که آیا مصرف کنندگان می توانند چنین هزینه های قوی را حفظ کنند تا حد زیادی تعیین کننده چگونگی عملکرد اقتصاد در ماه های آینده است.

او گفت: “بازدید ما نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اما کمبود عرضه وجود دارد.” “من فکر می کنم که شرکت ها به خوبی تنظیم می شوند و بارها این قیمت ها به مصرف کنندگان ما منتقل می شود.”

رئیس‌جمهور در سخنرانی‌های اخیر خود به این ایده اشاره کرد و خاطرنشان کرد که سرعت استخدام کند شده است و پس از بهبودی سریع از رکود ناشی از ویروس کرونا، “ما در حال تغییر به سمت رشد ثابت هستیم”. توسط بسته امدادی 1.9 تریلیون دلاری او.

انتظار می‌رود که گزارش روز جمعه در مورد قیمت‌های مصرف‌کننده نشان دهد که تورم سالانه با اندکی کاهش به 8.2 درصد در ماه می از 8.3 درصد در آوریل رسیده است. اقتصاددانانی که توسط FactSet مورد بررسی قرار گرفتند، نشان می‌دهند که این کاهش تا حد زیادی ناشی از هزینه‌های دیگر به جز غذا و انرژی خواهد بود، زیرا تهاجم روسیه به اوکراین منجر به افزایش قیمت‌ها در این دسته‌ها در سراسر جهان شده است.

او گفت: «به نظر می‌رسد اتومبیل‌ها برای حس کنترل مردم مهم هستند و قیمت‌های بالای بنزین برای برخی ممکن است مانند از دست دادن توانایی خود در سوار شدن به ماشین خود و رفتن به جایی که می‌خواهید احساس شود.»

بایدن در حالی که تلاش می کند به همتایان دموکرات خود در انتخابات نوامبر کمک کند، با یک معامله ظریف روبرو می شود. او به مصرف کنندگان آمریکایی نیاز دارد که به اندازه کافی عقب نشینی کنند تا تورم کاهش یابد، اما نه آنقدر که اقتصاد در معرض خطر سقوط به سمت رکود باشد.

استیونسون همچنین اذعان داشت که قیمت بنزین به‌ویژه ممکن است نارضایتی گسترده‌تری را به همراه داشته باشد، به طوری که تورم کلی می‌تواند کاهش یابد و تا زمانی که قیمت‌ها در پمپ بالا باشد، نمی‌تواند نگرانی‌های عمومی را آرام کند.

___

کری لینگو، یک مشاور املاک و مستغلات که رئیس هیئت مدیره اتاق بازرگانی ساحل دیویی Rehoboth Beach-Dewey است، گفت که او هنوز شاهد کاهش رشد اقتصادی ناشی از تورم نیست. بزرگترین مانع آنها غیبت کارگران است، نه چشم انداز فروش کمتر.

اتاق‌های هتل در زنجیره‌های تخفیف‌دار در بزرگراه شلوغ شبی 250 دلار در تعطیلات آخر هفته دریافت می‌کردند. کمبود کارگران تابستانی وجود دارد، زیرا خرده فروشان آشکارا مشاغل را تبلیغ می کنند، نشانه ای از اینکه ممکن است قیمت ها برای پوشش هزینه های نیروی کار نیاز به افزایش بیشتر داشته باشند.

بخشی از مشکل تورم این است که مصرف کنندگان هنوز به میزان قابل توجهی کاهش قیمت نداده اند. AAA گزارش داد که میانگین قیمت ها در پمپ نسبت به سال گذشته 62 درصد افزایش یافته است. اما وزارت انرژی گزارش داد که مصرف بنزین در ایالات متحده تنها 1.8 درصد در سال گذشته کاهش یافته است، به این معنی که اکثر مصرف کنندگان بار مالی تحمیل شده توسط تورم را می پذیرند.

استیونسون گفت: «اساساً، مشکل در حال حاضر برعکس رکود تورمی است – تورم معمولی ناشی از اقتصادی است که با پتانسیل آن یا حتی بالاتر از آن کار می‌کند، با تقاضای مصرف‌کننده بیشتر از ظرفیت اقتصاد. “امیدوارم مردم دست از حفاری در پس انداز خود بردارند و هزینه های خود را اندکی کاهش دهند – نه به اندازه ای که اقتصاد را کند کند، بلکه به اندازه ای باشد که افزایش قیمت ها را کند کند.”

رهاوبوت بیچ، دل. (AP) – رئیس جمهور جو بایدن در حالی که آخر هفته گذشته به سمت خانه ساحلی خود می رفت، می توانست از پنجره لیموزین خود به بیرون نگاه کند و از نزدیک ببیند که چرا برای مهار تورم تلاش کرده است.

نینا کوپر در حال گشت و گذار در فروشگاه کارخانه پولو رالف لورن، از افزایش هزینه های خود ناراضی بود، اما همچنان در حال خرید لباس های جدید بود. تورم برای جلوگیری از کارمند بیمارستان کافی نبود، او از اینکه یک رفت و آمد هفت دقیقه ای در پمپ بنزین از درد او در امان بود سپاسگزار بود.

نشانه های قابل مشاهده ای وجود داشت که اقتصاد ساحل Rehoboth در حال افزایش است.

هیچ کس خوشحال نیست که تورم به بالاترین حد 40 سال اخیر نزدیک شده است، اما تا زمانی که مردم مشتاقانه هزینه کنند، کاهش قیمت ها دشوار خواهد بود.

جمهوری خواهان به جای کاهش نرخ تورم که در زمان بازگشایی اقتصاد پس از تعطیلی های مرتبط با بیماری همه گیر، وعده داده شده بود، از بی صبری عمومی استفاده می کنند.

کریستوفر روگابر، نویسنده AP Economics در واشنگتن در این گزارش مشارکت داشت.



Source link

مس گفت: “همه چیز در حال افزایش است – به این قیمت ها نگاه کنید.” “اما تو هنوز باید زندگی کنی.”

مصرف کنندگان بیشترین فعالیت های اقتصادی ایالات متحده را به خود اختصاص می دهند، به این معنی که آنها بیشتر آنچه را که در انتخاب های جمعی آنها اتفاق می افتد هدایت می کنند. نقش آنها در سخنرانی های سیاسی نادیده گرفته می شود، که عموماً اقتصاد را به صحبت در مورد مشاغل، کارخانه ها و سایر اشکال تولید کاهش می دهد. بایدن تا آنجا پیش رفته است که گفته است سیاست های او برای ارتقای ارتقاء بنادر و تولید داخلی هزینه ها را از طریق بهبود تولید کاهش می دهد، یک راه حل بلندمدت برای یک مشکل فوری که می تواند به سادگی به تقاضای بیش از عرضه کاهش یابد.

بتسی استیونسون، اقتصاددان دانشگاه میشیگان، مشاور سابق کاخ سفید اوباما، گفت که اگر آمریکایی ها هزینه های خود را کاهش دهند مفید خواهد بود. این امر تقاضا را کاهش می‌دهد و اجازه می‌دهد عرضه‌ها به عقب برسند و فشار بر فدرال رزرو برای کاهش تورم از طریق نرخ‌های بهره کوتاه‌مدت بالاتر کاهش یابد.

Tanger Factory Outlet Centers، که صاحب مراکز فروش در امتداد بزرگراه است، به سرمایه گذاران گزارش داد که فروش 18.1 درصد نسبت به سطح قبل از همه گیری افزایش یافته است. استفان یالوف، مدیر عامل شرکت Tanger، ماه گذشته طی تماسی به سرمایه‌گذاران گفت که خریداران بازگشته‌اند «حتی در شرایطی که مصرف‌کنندگان با قیمت‌های بالاتر بنزین و یک محیط تورمی مواجه هستند» و او مطمئن است که در فروشگاه او «خرده‌فروشان می‌توانند شرایط جوی و عملکرد خوبی داشته باشند». یک رکود رخ می دهد.

مک‌کانل روز سه‌شنبه در مجلس سنا گفت: «چند روز پیش، رئیس‌جمهور بایدن گفت افزایش قیمت‌های گاز تنها بخشی از «یک انتقال باورنکردنی» است که ما را «کمتر به سوخت‌های فسیلی وابسته می‌کند». دموکرات‌ها می‌گویند که درد مالی شما هزینه‌ای است برای اینکه آمریکا را بیشتر به میل چپ‌های رادیکال محیط‌زیست تبدیل کنید.»

بزرگراه ساحلی دلاور که به ساحل Rehoboth منتهی می‌شود، کیلومترها مراکز تجاری، فروشگاه‌های فروش، رستوران‌ها، هتل‌ها و پمپ بنزین‌ها را در بر می‌گیرد. قیمت بنزین اعلام شده نزدیک به 5 دلار در هر گالن بود. مسافران تعطیلات را در پارکینگ میخانه ها و تاکوریا جمع کرده بودند.

استخدام معمولاً در طول تابستان با گردشگران افزایش می یابد و حقوق در سال گذشته افزایش یافته بود. براساس دفتر آمار کار، متوسط ​​دستمزد هفتگی در بخش ساسکس اطراف در اوج تابستان سال گذشته 12 درصد بیشتر از سال 2020 بود.