تست جورج چیکس، رئیس و مدیر عامل CBS برای COVID-19 مثبت شد

اسبی که هرگز در مسابقه ای برنده نشد قلب های بسیاری را به دست آورد

ماشین فرار استفاده شده در فرار از زندان آلاباما در تنسی پیدا شد

این شرکت گفت که Cheeks که کاملاً واکسینه شده و تقویت شده است، احساس خوبی دارد و در خانه کار می کند.

هفته گذشته، دکتر آنتونی فائوچی، مشاور ارشد پزشکی رئیس جمهور، پروتکل های ایمنی را که برای این رویداد برنامه ریزی شده بود تحسین کرد، اما تصمیم گرفت خودش شرکت نکند پس از انجام یک ارزیابی شخصی در مورد خطر.

شرکت Cheeks که بر استودیوی CBS News، Sports، Entertainment و CBS نظارت دارد، تمام پروتکل‌های غربالگری را دنبال کرد و آزمایش آن قبل از شام منفی بود. او در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه بعد از شام، قبل از مثبت شدن آزمایش در روز پنجشنبه، منفی بود.

انجمن پروتکل‌های متعددی برای کووید برای شام ایجاد کرد که از شرکت‌کنندگان می‌خواست که به طور کامل واکسینه شده و آزمایش آنتی ژن منفی در همان روز ارائه کنند. با این وجود، چند خبرنگاری که در آن شرکت کرده بودند، از آن زمان مثبت شده اند. همانطور که داشته است آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه.

هنگام بحث درباره مثبت شدن تست بلینکن در روز چهارشنبه، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، گفت که آزمایش آقای بایدن به طور منظم انجام می شود و روز سه شنبه آزمایش او منفی بود.

شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید آخر هفته گذشته پس از اینکه در سال های 2020 و 2021 به دلیل بیماری همه گیر به حاشیه رفت، بازگشت. آقای بایدن اولین رئیس جمهور در شش سال گذشته بود که دعوت به این رویداد را پذیرفت، که امسال ترور نوآ کمدین در آن حضور داشت.

این شرکت روز جمعه تایید کرد که جورج چیکس، رئیس و مدیر عامل CBS روز پنجشنبه به COVID-19 مبتلا شده است. چیکس در کنار رئیس جمهور بایدن در اتاق نشسته بود شام انجمن خبرنگاران کاخ سفید شنبه گذشته، اما آزمایش ویروس آقای بایدن از آن زمان منفی بوده است.

شام سالانه منبع اصلی درآمد انجمن خبرنگاران کاخ سفید است که صدها روزنامه نگار چاپی، پخش، دیجیتال و رادیویی را شامل می شود. در این سال، رئیس انجمن، استیون پورتنوی از اخبار CBS است.

CDC گسترش هپاتیت در کودکان را بررسی می کند



Source link