بودجه جدید IRS به معنای ارسال نامه های حلزونی کمتر، انتظار کوتاه تر برای مالیات دهندگان است

یلن می‌گوید: «قانون کاهش تورم سرانجام بودجه‌ای را برای تبدیل IRS به آژانس قرن بیست و یکم فراهم می‌کند.» در حالی که همه پیشرفت‌ها یک شبه انجام نمی‌شوند، مالیات‌دهندگان می‌توانند انتظار داشته باشند که تفاوت‌های واقعی را احساس کنند. در طول فصل تشکیل پرونده بعدی.”

یلن قرار است طی اظهاراتی در بازدید از یک مرکز IRS در نیو کارولتون، مریلند، این خبر را اعلام کند.

IRS در سال های اخیر به دلیل کاهش بودجه از بین رفته است و به دلیل فن آوری به شدت منسوخ شده است. مالیات دهندگان باید از طریق پست فیزیکی به سؤالات پاسخ دهند یا خط تلفنی را امتحان کنند که زمان انتظار طولانی دارد.

این بودجه در قانون 430 میلیارد دلاری دموکرات‌ها برای کاهش تورم گنجانده شد که بایدن ماه گذشته امضا کرد و روز سه‌شنبه در یک رویداد بزرگ در چمن جنوبی کاخ سفید جشن گرفت.

جمهوری خواهان بایدن را متهم کرده اند که ارتشی از ماموران IRS را برای آزار و اذیت مالیات دهندگان آمریکایی تأمین مالی می کند، اما وزارت خزانه داری ایالات متحده می گوید که بیشتر استخدام های جدید بر روی خدمات مشتریان و مدرن سازی آژانس تمرکز خواهند کرد.

او می‌گوید: «در این فصل ثبت‌نام، ما IRS را به سطح 85 درصد خدمات متعهد می‌کنیم. این بدان معناست که بیش از پنج برابر تعداد تماس‌ها پاسخ داده می‌شود.

واشنگتن (رویترز) – جانت یلن، وزیر خزانه داری، روز پنجشنبه پس از دریافت 79 میلیارد دلار بودجه در طی 10 سال از قانونی که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن ماه گذشته امضا کرد، افزایش فعالیت های خدمات درآمد داخلی (IRS) را اعلام خواهد کرد.

علاوه بر این، او خواهد گفت، IRS توانسته است از هر 10 تماس تلفنی به کمتر از 2 تماس پاسخ دهد. 5000 نماینده خدمات مشتری اضافی سطح خدمات را افزایش خواهند داد.

یلن متعهد می شود که IRS خدمات را در مراکز کمک مالیاتی IRS که به گفته او کم کار هستند افزایش دهد.

انتظار می رود او بگوید که IRS همچنین می تواند پیام ها را به صورت آنلاین دریافت کند. “در حال حاضر، هنگامی که مالیات دهندگان اخطاریه ای از IRS دریافت می کنند، عموماً باید از طریق پست پاسخ دهند. در طول این فصل تشکیل پرونده، میلیون ها مالیات دهنده می توانند به صورت آنلاین اخطاریه ها را دریافت کرده و به آنها پاسخ دهند.”

(گزارش توسط آندریا شالال و استیو هالند؛ ویرایش توسط هدر تیمونز و کریستوفر کوشینگ)



منبع

“تا سال آینده، هر مرکز به طور کامل پر خواهد شد. در نتیجه، ما تعداد آمریکایی‌هایی را که در این مراکز خدمت می‌کنند، سه برابر خواهیم کرد. سال گذشته، IRS به حدود 900000 آمریکایی به صورت حضوری خدمات رسانی کرد. در فصل تشکیل پرونده آینده، پیش بینی می شود که IRS به حداقل 2.7 میلیون آمریکایی خدمت کند.”