آزادی مشروط برای پیروان منسون به دلیل قتل در سال 1969 رد شد

دیویس در قتل های بدنام تر بازیگر شارون تیت و شش نفر دیگر توسط فرقه منسون در همان سال نقش نداشت.

بروس دیویس قبلا هفت بار برای آزادی مشروط توصیه شده بود، اما این یافته ها توسط سه فرماندار متوالی رد شد. کمیسران آزادی مشروط به دیویس 79 ساله گفتند که سه سال دیگر دوباره تلاش کند.

ساکرامنتو، کالیفرنیا (AP) – یک هیئت کالیفرنیا روز جمعه آزادی مشروط یکی از پیروان رهبر فرقه چارلز منسون را که بیش از نیم قرن پیش به قتل محکوم شده بود، رد کرد.

آنتونی دیماریا، برادرزاده قربانی توماس جی سبرینگ، از طرف خانواده هینمن علیه آزادی مشروط دیویس بحث کرد.

فرماندار گاوین نیوسام به طور مداوم توصیه های آزادی مشروط برای دیویس و سایر پیروان منسون را که در سال 2017 در سن 83 سالگی در زندان درگذشت، رد کرده است. آزادی او قبلا توسط فرمانداران آرنولد شوارتزنگر و جری براون مسدود شده بود.

مایکل بکمن، وکیل دیویس، پس از جلسه استماع در برابر دو کمیسیونر آزادی مشروط گفت: «آنها گفتند که او فاقد همدلی است.

بکمن، وکیل دیویس، گفت: «14 کمیسر آخر هیئت آزادی مشروط، بروس دیویس را برای آزادی مشروط مناسب دانستند»، همانطور که 9 کارشناس آخر که او را در معرض خطر کم خشونت قرار دادند. برای این دو کمیسیونر که فکر کنند بهتر می دانند وحشتناک است.»

دیویس گفته است که در سال 1969 به کشتن گری هینمن نوازنده و بدلکار دونالد “شورتی” شی کمک کرده است. او قبلاً گفته بود که شی را با چاقو بریده و اسلحه در دست دارد در حالی که منسون صورت هینمن را با شمشیر بریده است.

دیماریا گفت: «بروس دیویس در زندان به سر می‌برد زیرا جنایات او چنان شدید و عمیق بود که کشور ما را با عواقب دائمی تکان داد.»



منبع

او در جریان جلسه آزادی مشروط در سال 2014 گفت: “من می خواستم مرد مورد علاقه چارلی باشم.”

پس از آن، سایر پیروان با خون خود روی دیوار خانه هینمن «قوک سیاسی» نوشتند.