یک زن در فلوریدا کیز مورد حمله یک کوسه قرار گرفت. یک به روز رسانی در مورد وضعیت او وجود دارد

FWC تایید نکرد که چه نوع کوسه ای برونز را گاز گرفته است.

مادر چندین بار از روی سکوی بالای قایق به داخل آب پرید.

بر اساس فایل حمله کوسه بین‌المللی موزه تاریخ طبیعی فلوریدا، که گزش سالانه کوسه‌ها را در سراسر جهان دنبال می‌کند، بیشتر گزش‌های کوسه در ایالات متحده اتفاق می‌افتد و ایالتی که بیشتر آنها در آن اتفاق می‌افتد فلوریدا است.

در این گزارش آمده است که لیندسی برونز با زخمی به شکل نیم دایره روی پای راست خود باقی مانده است.

سپس او یک تلنگر انجام داد. او به افسران حیات وحش ایالتی گفت که در آن زمان بود که شوهرش لوک برونز، 42 ساله، صدای غلیظی بزرگ را شنید – بیش از آن بزرگ که توسط همسرش ساخته شده باشد.

همسرش از آب بیرون آمد و فریاد زد: “کمک!” در آن زمان بود که لوک برونز وارد کبوتر شد و به او کمک کرد تا به نردبان قایق برود و به پانتون برود.

کریستوفر بولی، افسر FWC، که پانتون را هنگام رسیدن ملاقات کرد و به لوک برونز نشان داد که کجا آن را پارک کند، نوشت: “از بالای لگن تا بالای زانویش امتداد داشت.”

در گزارش آژانس دولتی آمده است: «او زخم بزرگی را روی پای راستش دید که مطابق با حمله کوسه بود.

یک افسر بعداً پانتون را به بلوک 1000 Ocean Drive در سامرلند که در آن زمان خانواده برونز در آنجا اقامت داشتند، راند.



منبع

او با آمبولانس هوایی هلیکوپتر Trauma Star شهرستان مونرو به مرکز پزشکی جکسون ساوت در میامی داد منتقل شد. به گفته کریستن لیونگود، سخنگوی شهرستان مونرو، در طول پرواز، به او تزریق خون داده شد.

سپس چیزی جز خون در آب ندید.

او برگشت و دید که آب پاشیده شده و آب در ظرف می ریزد.

پلیس حیات وحش فلوریدا روز سه شنبه اعلام کرد یک زن 35 ساله تگزاسی که یک هفته پیش در حالی که همراه خانواده در لوور کیز بود مورد حمله یک کوسه قرار گرفت که از زخم بزرگ روی پای خود بهبود می یابد.

جیسون رافتر، سخنگوی کمیسیون حفاظت از ماهی و حیات وحش فلوریدا، در پیامی گفت: “جراحی ها به خوبی پیش رفت و او فیزیوتراپی را شروع کرد.”

لیندسی برونز زمانی که به بیمارستان میامی داد در وضعیت پایداری قرار داشت.

لیندسی ربکا برونز، اهل فلاور ماوند، تگزاس، به همراه همسر و دو دخترش در شرق ساویر کی در سمت خلیج، سوار بر یک قایق پانتونی بودند.

در حدود ساعت 8 بعدازظهر 29 ژوئن – 20 دقیقه قبل از غروب آفتاب در آن روز، طبق اعلام سرویس ملی هواشناسی – آنها توقف کردند تا به درون آب شفاف و آرامی که عمق آن حدود 10 فوت بود بپرند.

به نظر می‌رسد که این ضربه ناشی از ضربه دندانه‌دار بوده است، و آثار سوراخی روی ران او وجود داشت که مطابق با حمله کوسه بود.» بولی نوشت.

در حالی که خون از پای همسرش سرازیر شده بود، او از مقداری طناب به عنوان یک حلقه موقت برای جلوگیری از خونریزی استفاده کرد. او با 911 تماس گرفت و به او گفتند که او را بیاورد کلبه غذاهای دریایی تونیو در سامرلند کلید.

افسران به خانواده کمک می کنند

به طور معمول، این گونه های کوچکتر کوسه هستند که اندام های انسان را با طعمه اشتباه می گیرند، اما به ندرت صدمات تهدید کننده زندگی را بر جای می گذارند. فلوریدا سال گذشته 28 مورد نیش کوسه داشت که هیچ کدام کشنده نبودند. بر اساس گزارش آیساف، شهرستان ولوسیا با 17 نیش کوسه در صدر فهرست قرار گرفت و پس از آن شهرستان های بروارد، میامی داد و سنت لوسی قرار گرفتند که همگی با دو گزش در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

بولی و سایر افسران در حالی که لوک برونز از دخترانش مراقبت می کرد، خون را از پانتون شستشو دادند.

گزارش مربوط به نیش کوسه کیز همچنین نشان می دهد که افسران FWC در آن شب هر کاری که می توانند برای خانواده انجام می دهند.

بولی تورنیکت خود را که FWC صادر کرده بود بیرون آورد و تا رسیدن امدادگران آن را روی پای لیندسی برونز گذاشت. او و دیگر افسران FWC به او کمک کردند تا او را روی تخته پشتی و داخل آمبولانس قرار دهند.

این به روز رسانی با لحظات وحشتناکی که در گزارش FWC درباره گاز گرفتن زن توسط یک کوسه از Summerland Key در 29 ژوئن توضیح داده شده است – یک رویداد نادر در فلوریدا، به ویژه در کیز، متفاوت است.

FWC این گزارش را روز سه شنبه، نزدیک به یک هفته پس از نیش کوسه، و پس از عدم اعلام این حادثه، منتشر کرد. روز جمعه، رافتر تایید کرد که یک زن توسط یک کوسه گاز گرفته شده است، اما جزئیاتی ارائه نکرد و گفت که گزارش کامل پس از چهارم ژوئیه در دسترس خواهد بود.