یک دستیار 22 ساله بسکتبال متهم است که خود را به عنوان یک دختر نوجوان در یک بازی دانشگاهی نشان داده است.

والدین همچنین به خبرگزاری محلی گفتند که دخترشان دیگر نمی‌خواهد در دبیرستان چرچلند تحصیل کند و آنها به دنبال عذرخواهی از بخش مدرسه هستند.

اسکرین شات ویدیویی که آرلیشا بویکینز را نشان می‌دهد که در حال انجام یک بازی بسکتبال در دانشگاه نوجوانان است.WAVY-10/ YouTube

  • رسانه محلی WAVY-10 گزارش داد که مقامات مدرسه در پورتسموث، ویرجینیا، در حال تحقیق در مورد یک کمک مربی سابق هستند که ظاهراً به عنوان یک بازیکن 13 ساله در یک بازی بسکتبال دانشگاه نوجوانان ظاهر شده است.

    یک کمک مربی 22 ساله متهم است که در یک بازی بسکتبال دانشگاهی به عنوان یک نوجوان 13 ساله ظاهر شده است.

  • اسکرین شات ویدیویی که آرلیشا بویکینز را نشان می‌دهد که در حال انجام یک بازی بسکتبال در دانشگاه نوجوانان است.

    پدر این نوجوان به WAVY-10 گفت که او “شوکه شده” و خانواده اش خواستار عذرخواهی هستند.

دبیرستان بویکینز و چرچلند بلافاصله به درخواست های اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

به گزارش هیل، در نتیجه این حادثه، بازی های باقی مانده تیم برای فصل لغو شده است، تصمیمی که ظاهراً توسط بازیکنان تیم و والدین آنها گرفته شده است.

پدر این دختر 13 ساله در مورد این حادثه به WAVY-10 گفت که “مربی ها همیشه به بچه ها در مورد صداقت و این نوع چیزها موعظه می کنند، بنابراین من شوکه شدم.”

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

هیل گزارش داد که بویکینز دیگر در مدارس دولتی پورتسموث استخدام نمی شود.

در ویدیویی از بازی مقابل دبیرستان Nansemond River، بازیکنی که WAVY-10 با نام Boykins شناسایی شده است را می‌توان دید که در حال بازی کردن است و بازیکنان دیگر را در تیم نوجوانان پر سر و صدا می‌کند.

مسئولان در حال بررسی این حادثه هستند و کمک مربی دیگر برای منطقه کار نمی کند.

  • به گفته والدین این دختر 13 ساله، بازیکن نوجوان تیم دانشگاهی نوجوانان دبیرستان چرچلند خارج از شهر بود و در یک تورنمنت بسکتبال باشگاهی بازی می کرد که آرلیشا بویکینز، 22 ساله، در یک بازی در 21 ژانویه وانمود کرد که او است. در هر WAVY-10.