یکی از مشاوران کمیته 6 ژانویه گفت که متون مارک میدوز شواهدی “غیرقابل انکار” از توطئه جامع برای براندازی انتخابات 2020 است.

رئیس کارکنان کاخ سفید، مارک میدوز، جمعه، 30 اکتبر 2020، قبل از خروج رئیس جمهور دونالد ترامپ از مارین وان، با تلفنی در چمن جنوبی کاخ سفید در واشنگتن صحبت می کند.

دنور ریگلمن گفت که متون مارک میدوز “نقشه راه” را برای براندازی انتخابات نشان می دهد.

  • میدوز تنها چند روز پس از انتخابات، متن‌هایی درباره طرح انتخاب‌کنندگان جایگزین دریافت می‌کرد.

  • وکیل Meadows بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    بیل ویتاکر مجری برنامه از ریگلمن خواست تا این باور خود را تایید کند که متون میدوز “شواهدی غیرقابل انکار و با مهر زمان از یک طرح جامع در تمام سطوح حکومت برای براندازی انتخابات ارائه می کند.”

    میدوز، که از سال 2020 تا 2021 رئیس دفتر ترامپ بود، همچنین از افرادی مانند مایک لیندل، مدیر اجرایی MyPillow و مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری‌خواه، پیام‌هایی درباره نحوه رسیدگی به انتخابات “دزدیده شده” دریافت می‌کرد. اینسایدر قبلاً فهرستی از تمام متن‌هایی که Meadows در جریان شورش 6 ژانویه دریافت کرده بود، تهیه کرده بود.

    یکی از مشاوران فنی سابق کمیته 6 ژانویه گفت: متن هایی که مارک میدوز رئیس سابق کارکنان کاخ سفید تحویل داده است، شواهدی “غیرقابل انکار” دال بر طرحی برای براندازی نتایج انتخابات 2020 است.

    مشاور فنی سابق کمیته 6 ژانویه با «60 دقیقه» درباره این تحقیق صحبت کرد.

  • دنور ریگلمن، نماینده سابق جمهوری‌خواه کنگره، این اظهار نظر را در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌بی‌اس «60 دقیقه» در روز یکشنبه بیان کرد. او گفت که متون میدوز “نقشه راه” را نشان می دهد که چگونه متحدان رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در تلاش برای براندازی انتخابات هستند.

    ریگلمن خاطرنشان کرد که مشخص نیست میدوز تمام متن های مربوطه خود را تغییر داده است یا خیر، اما گفت: “آنچه به دست آوردیم بسیار ارزشمند است.”

    پیام‌های متنی Meadows به شما دولتی را نشان می‌دهد که کاملاً با یک ویروس دیجیتالی به نام QAnon و تئوری‌های توطئه خورده شده است: یک تباهی آخرالزمانی و مسیحایی. ریگلمن گفت حزب جمهوری خواه امروز.

    رئیس کارکنان کاخ سفید، مارک میدوز، جمعه، 30 اکتبر 2020، قبل از خروج رئیس جمهور دونالد ترامپ از مارین وان، با تلفنی در چمن جنوبی کاخ سفید در واشنگتن صحبت می کند.پاتریک سمنسکی/آسوشیتدپرس

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    او گفت: «این در واقع تکامل بحث‌های آغازین رای دهندگان جایگزین را از طریق برنامه‌ریزی تجمع، تا امروز نشان داد.

    ریگلمن پاسخ مثبت داد: “غیرقابل انکار. اوایل پیامک ها در مورد انتخاب کنندگان جایگزین صحبت می کردند، فکر می کنم به محض 5 نوامبر یا 6 نوامبر.”

    ویتاکر در ادامه به پیام‌های متنی زیادی که میدوز در روزهای پس از انتخابات دریافت کرده بود، اشاره کرد، از جمله پیام‌هایی از سوی دونالد ترامپ جونیور که در آن او طرح انتخاب‌کنندگان جایگزین را توضیح می‌دهد که به پدرش اجازه می‌دهد تا اقدامات کنگره در 6 ژانویه برنده شود.