کمبریج از اولین پرتره رسمی خود برای جشن 10 سالگی دوک و دوشس رونمایی کرد

در سال 2020، «پرتره فاطمه» او در فهرست نهایی جایزه پرتره BP قرار گرفت و بعداً برنده جایزه انتخاب بازدیدکنندگان شد.



Source link

دوشس با لباس سبز رنگی توسط همسر خون آشام که قبلاً در سفر به ایرلند پوشیده بود، با سنجاق سینه متعلق به ملکه و گوشواره هایی که زمانی به دایانا، شاهزاده خانم ولز تعلق داشت، نقاشی شد.

در سال 2023 برای بازگشایی گالری به گالری ملی پرتره، تحت حمایت دوشس، امانت داده خواهد شد.

دوک و دوشس کمبریج برای اولین پرتره مشترک رسمی خود ژست گرفته‌اند و با تکان دادن سر به ملکه و پرنسس دایانا در چشم‌اندازی که هدف آن برقراری تعادل بین «زندگی عمومی و خصوصی» است، ژست گرفته‌اند.

کمبریج از اولین پرتره رسمی خود برای جشن 10 سالگی دوک و دوشس – جیمی کورت/ کمیسیون هنرهای زیبا پرده برداری کرد.

دوک در یک کت و شلوار هوشمند و کراوات آبی است، و هر دو دستور ژست گرفتن را می‌گیرند و به سمت راست هنرمند نگاه می‌کنند و صورتشان به سمت نور است.

این اولین پرتره مشترک این زوج است. آنها بیش از یک دهه پیش هر کدام به صورت جداگانه برای پرتره های دیگری ژست گرفته اند.

دوشس در سال 2012 برای پل امزلی نشست، برای نقاشی که نقدهای متفاوتی دریافت کرد.

کمبریج از اولین پرتره رسمی خود برای جشن 10 سالگی دوک و دوشس پرده برداری کرد - پل گروور / پل گروور

یک منبع گفت که این زوج “میلند” این اولین پرتره مشترک رسمی خود را به مناسبت دهمین سالگرد پیوند خود با کمبریج، با عنوان دوک و دوشس آنها برای روز عروسی آنها بسازند.

این پرتره توسط صندوق پرتره سلطنتی کمبریج شایر به عنوان هدیه ای برای این شهرستان در سال 2021 سفارش داده شد، سالی که این زوج ده سال ازدواج و عناوین کمبریج خود را جشن گرفتند.

کمبریج از اولین پرتره رسمی خود برای جشن 10 سالگی دوک و دوشس - جیمی کورت/ کمیسیون هنرهای زیبا پرده برداری کرد.

شهر کمبریج در پس‌زمینه نقاشی، با رنگ‌ها و رنگ‌های بسیاری از ساختمان‌های سنگی تاریخی که مترادف با شهر هستند، نشان داده شده است.

همچنین انتظار می‌رود که به عنوان بخشی از برنامه‌های مشارکت جوانان موزه فیتزویلیام برای تشویق جوانان از هر زمینه‌ای به تجربه هنر استفاده شود.

من می‌خواستم اعلیحضرت سلطنتی را به گونه‌ای نشان دهم که هم آرام و قابل دسترس به نظر می‌رسند و هم ظریف و باوقار.

این پرتره به مدت سه سال در موزه فیتزویلیام دانشگاه کمبریج به نمایش گذاشته خواهد شد و پس از آن در گشت و گذار در فضاهای اجتماعی و گالری های کمبریج شایر به نمایش گذاشته خواهد شد.

بعداً امروز، دوک و دوشس برای تماشای نقاشی با جیمی کورث ملاقات خواهند کرد و با حامیان پروژه از جمله لیدی سیبیل مارشال، همسر سر مایکل مارشال فقید که در ابتدا این ایده را مطرح کرد، ملاقات خواهند کرد.

“این قطعه به عنوان هدیه ای برای مردم کمبریج شایر سفارش داده شده است و امیدوارم که آنها از آن به همان اندازه که من از خلق آن لذت برده ام لذت ببرند.”

کمبریج از اولین پرتره رسمی خود برای جشن 10 سالگی دوک و دوشس پرده برداری کرد - جو گیدنز / PA

این نقاشی که توسط هنرمندان به عنوان “آرام و قابل دسترس” و “ظریف و با وقار” توصیف شده است، برای جشن گرفتن پیوندهای این زوج با کمبریج شایر در نظر گرفته شده است و در زمان دهمین سالگرد ازدواج آنها سفارش داده شده است.

کمبریج از اولین پرتره رسمی خود برای جشن 10 سالگی دوک و دوشس پرده برداری کرد – جو گیدنز / PA

این پرتره همچنین شامل یک موتیف معماری شش ضلعی است که بر روی ساختمان های سراسر کمبریج قابل مشاهده است.

کمبریج از اولین پرتره رسمی خود برای جشن 10 سالگی دوک و دوشس - جیمی کورت/ کمیسیون هنرهای زیبا پرده برداری کرد.

کمبریج از اولین پرتره رسمی خود برای جشن 10 سالگی دوک و دوشس پرده برداری کرد – پل گروور / پل گروور

“از آنجایی که این اولین پرتره ای است که آنها را با هم به تصویر می کشد، و به طور خاص در زمان آنها به عنوان دوک و دوشس کمبریج، من می خواستم این تصویر احساس تعادل بین زندگی عمومی و خصوصی آنها را ایجاد کند.

دوک و دوشس هنرمند بریتانیایی جیمی کورث را برای چندین نشست زنده به کاخ کنزینگتون دعوت کردند و دوشس جواهراتی را انتخاب کرد که به افتخار خانواده سلطنتی باشد.

کورت، فارغ التحصیل دانشگاه آکسفورد و آکادمی هنر فلورانس، برنده جایزه هنرمند جوان 2016 در نمایشگاه پرتره BP برای فیلم “Dad Sculpting Me” شد.

دوک و دوشس به انتخاب هنرمند کمک کردند، دوشس تصور می‌کرد که آثار او را در گالری ملی پرتره دیده است، جایی که او جایزه هنرمند جوان را در نمایشگاه معتبر پرتره BP دریافت کرد.

آنها کار تمام شده را امروز در موزه فیتزویلیام به عنوان بخشی از یک روز دور در کمبریج شایر مشاهده خواهند کرد.

“فوق العاده ترین امتیاز زندگی من”

آنها دو بار در جلسات مشترک شرکت کردند و هر کدام برای یک جلسه انفرادی دیگر وقت گذاشتند تا به هنرمند کمک کنند تا جزئیات لازم را ثبت کند.

کورت در مورد این کمیسیون گفت: «این فوق‌العاده‌ترین امتیاز زندگی من بود که برای ترسیم این تصویر انتخاب شدم.

کمبریج از اولین پرتره رسمی خود برای جشن 10 سالگی دوک و دوشس – جیمی کورت/ کمیسیون هنرهای زیبا پرده برداری کرد.

شاهزاده ویلیام یک پرتره مشترک با شاهزاده هری در سال 2009 توسط نیکی فیلیپس و یک پرتره خانواده سلطنتی در سال 2000 با ملکه، شاهزاده فیلیپ، ملکه مادر، شاهزاده چارلز و شاهزاده هری، توسط جان واناکات داشت.