چگونه مدیکر و تامین اجتماعی در مبارزه سقف بدهی کوین مک کارتی نقش دارند

بویل خاطرنشان کرد که بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات میان دوره ای سال 1994 شکست خورد و اولین شکست خود را در 40 سال اخیر به دموکرات های مجلس نمایندگان داد. او شروع به بازگشت در مبارزه برای سقف بدهی با نیوت گینگریچ، رئیس وقت آن زمان کرد و در نهایت در سال 1996 با 8 امتیاز برنده شد.

خلاصه: مک کارتی و بایدن برای ادامه مذاکرات درباره محدودیت بدهی نیکی هیلی در سال 2024 با ترامپ روبرو می شود

آیا تامین اجتماعی و مدیکر قطع می شود؟

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان کالیفرنیا، پس از دیدار با رئیس جمهور جو بایدن، چهارشنبه، 1 فوریه 2023، با خبرنگاران خارج از بال غربی کاخ سفید در واشنگتن گفتگو می کند. (AP Photo/Susan Walsh) ORG XMIT: DCSW303

او گفت که جمهوری‌خواهان روی یک بودجه «مسئولانه، معقول و معقول» کار می‌کنند «بنابراین ما آینده فرزندان و نوه‌های خود را رهن نمی‌کنیم».

او چهارشنبه شب پس از نشست خود در کنگره به خبرنگاران گفت که مک‌کارتی به بایدن کاهش هزینه‌ها یا سطوحی از کاهش هزینه‌ها را که جمهوری‌خواهان مجلس می‌پذیرد، نداد.

بویل گفت: “شما فکر می کنید جمهوری خواهان از تاریخ درس خواهند گرفت.” آنها هر بار در دادگاه افکار عمومی شکست خوردند و پیروزی بعدی دموکرات ها را رقم زدند.

کندی وودال گزارشگر کنگره برای USA TODAY است. می توان با او در [email protected] یا در توییتر در @candynotcandace تماس گرفت.

ایمر وقتی از وی پرسیده شد که حزب جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان چه کاهش هزینه‌ها را می‌خواهد یا چه چیزی ممکن است از مجلس عبور کند، منحرف شد و روی دیدار مک کارتی با بایدن به عنوان نشانه‌ای مثبت برای مذاکره دو طرف تمرکز کرد.

به گفته دموکرات ها، حتی با وجود میلیاردها کاهش در این برنامه ها، رسیدن به سطوح بودجه سال مالی 2022 بدون دست زدن به Social Security و Medicare تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

مک کارتی و دیگر رهبران جمهوری‌خواه گفته‌اند که کاهش تامین اجتماعی و مدیکر باید در مذاکرات محدودیت بدهی و هزینه‌ها از روی میز حذف شود.

اگرچه جمهوری‌خواهان سعی کرده‌اند به رای‌دهندگان – و به‌ویژه بازارها – اطمینان دهند که اقتصاد ایالات متحده را به سمت فروپاشی سوق نخواهند داد، اما در مورد اینکه چگونه هزینه‌ها را بدون دست زدن به حقوق تا سطح سال مالی 2022 کاهش خواهند داد مبهم بوده‌اند.

زمانی که باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در سال 2011 از میزان محبوبیت خود غافل شد، در نبرد سقف بدهی با حزب چای بازگشت. در آن سال، ایالات متحده برای اولین بار رتبه اعتباری خود را کاهش داد و باعث شد پول بیشتری برای استقراض این کشور هزینه کند. اوباما یک سال بعد در انتخابات مجدد پیروز شد.

مک کارتی گفت که با بایدن در مورد یک چیز خاص صحبت می کند: “ما از سقف بدهی پاک عبور نمی کنیم.”

واشنگتن – کوین مک کارتی، رئیس‌جمهور، اولین دیدار خود از کاخ سفید را با اطمینان از اینکه او و جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن می‌توانند درباره هزینه‌ها مذاکره کنند، ترک کرد، اما آزمون واقعی ممکن است در مذاکره با کنفرانس جمهوری‌خواهان باشد.

ایمر پس از مواجهه با سوالات متعدد در روزهای اخیر در مورد کاهش هزینه ها، چهارشنبه شب در بیانیه ای گفت: “دموکرات ها و رسانه ها می خواهند در مورد کاهش هزینه ها بترسند. جمهوری خواهان مجلس نمایندگان درباره اصلاحات در هزینه ها صحبت می کنند.”

رئیس جمهور جو بایدن در Steamfitters Local 602 در اسپرینگفیلد، ویرجینیا، پنجشنبه، 26 ژانویه 2023 سخنرانی می کند. (AP Photo/Andrew Harnik) ORG XMIT: VAAH402

بویل گفت: “ریاضی به هیچ وجه به جمع کردن نزدیک نیست.”

آخرین دعوای سقف بدهی چه شد؟

رئیس جمهور جو بایدن در Steamfitters Local 602 در اسپرینگفیلد، ویرجینیا، پنجشنبه، 26 ژانویه 2023 سخنرانی می کند. (AP Photo/Andrew Harnik) ORG XMIT: VAAH402

دموکرات‌ها می‌گویند، اگر تاریخ چیزی نشان دهد، مبارزه با هزینه‌های حزب جمهوری‌خواه با یک رئیس‌جمهور دموکرات می‌تواند به نفع آنها باشد.

کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان کالیفرنیا، پس از دیدار با رئیس جمهور جو بایدن، چهارشنبه، 1 فوریه 2023، با خبرنگاران خارج از بال غربی کاخ سفید در واشنگتن گفتگو می کند. (AP Photo/Susan Walsh) ORG XMIT: DCSW303

برخی از اندیشکده‌های محافظه‌کار در واشنگتن دی سی که بر هزینه‌های دولت تأثیر می‌گذارند، مانند بنیاد هریتیج و مرکز نوسازی آمریکا، هرکدام به ارزش میلیاردها کاهش برای دفاع، مسکن و توسعه شهری، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، و بهداشت و خدمات انسانی.

مک کارتی که پس از 15 دور رای گیری مجبور شد با محافظه کاران تندرو چانه بزند تا در مناقصه سخنران خود برنده شود، گروهی را رهبری می کند که در آن برخی از اعضا حاضرند با امتیاز اعتباری کشور و اقتصاد جهانی قمار کنند تا کاهش هزینه های فدرال را که می خواهند به دست آورند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: مذاکرات سقف بدهی کوین مک کارتی با بایدن سؤالات طولانی را به همراه داشت.



منبع

اما به نظر می رسد که هیچ کس نمی داند این کاهش ها چیست.

بودجه مجلس در 15 آوریل موعد مقرر است، و استیو اسکالیز، رهبر اکثریت، گفت که گروه در تلاش است تا به این ضرب الاجل عمل کند.

بیشتر: تصمیم امروز فدرال رزرو برای نرخ بهره: بانک مرکزی 0.25 درصد افزایش یافت تا تورم را مهار کند

ایمر به USA TODAY گفت که ملاقات رئیس جمهور و مک کارتی در کاخ سفید کاری “مسئولانه” بود و “نتیجه معقول تری” به همراه داشت.

جمهوری خواهان چه کاهش هزینه هایی را می خواهند؟

این دیدگاه می تواند به یک جنگ سیاسی پنج ماهه منجر شود و رتبه اعتباری کشور را کاهش دهد، اگرچه مک کارتی گفت که فکر می کند دو طرف می توانند «بسیار قبل از نکول» به توافق برسند.

برندن بویل، نماینده دموکرات، عضو ارشد کمیته بودجه مجلس نمایندگان، به USA TODAY گفت: “به نظر می رسد رویکرد بزرگ آنها ابتدا گروگان گرفتن است و بعداً متوجه خواهند شد که چه می خواهند.”

تام اِمر، نماینده مجلس نمایندگان، نماینده کنگره که وظیفه دارد نقش مهمی در همخوانی یا “شلاق زدن” آرا داشته باشد، گفت که انتظار دارد مک کارتی روز چهارشنبه به بایدن اطمینان دهد که این کشور بدهی های خود را نکول نمی کند و تامین اجتماعی و مدیکر بخشی از آرا نخواهند بود. مذاکرات