ویدئویی از برخورد کارآگاه به زن باعث تحقیقات پلیس نیویورک شد

جیمز با وثیقه 300000 دلاری در بازداشت است و قرار است روز جمعه به دادگاه بازگردد. پیامی برای اظهار نظر با وکیل او گذاشته شد.

کمیسر پلیس کیچانت سیول گفت که گروه نیروی اداره امور داخلی اداره در حال بررسی است. پس از اینکه یکی از تماشاچیان ویدیویی از درگیری را که روز سه شنبه رخ داد ضبط کرد، مدافعان خواستار اخراج کارآگاه کندو کینزی شدند. از روز پنجشنبه تغییری در وضعیت وظیفه وی ایجاد نشد.

آدامز گفت: “من به افسران پلیس نمی گویم که بیرون بروند، افراد خطرناک را دستگیر کنند، و بعداً بیایند – وقتی آنها کاری را که باید انجام دهند – و نگویید “شما از مردم این شهر محافظت کردید.”

رئیس اتحادیه کینزی پیشنهاد کرد که با نزدیک شدن به جیمز در حین دستگیری، کرام می توانست “اسلحه گرم غیرقانونی را بگیرد یا به مرد کمک کند از آن علیه پلیس استفاده کند.”

این زن، تامانی کرام، 19 ساله، یکی از سه نفری بود که در حادثه هارلم دخیل بودند و به اتهام ایجاد مانع در اداره دولتی، یک جنایت، دستگیر و متهم شدند. او بدون قرار وثیقه آزاد شد. پیامی برای نظر دادن با وکیل او گذاشته شد.

سول همچنین اجازه انتشار فیلم دوربین بدن را داد که نشان می دهد زن در حال نزدیک شدن به کینزی است و می پرسد “مشکل چیست؟” و ضربه به سینه کارآگاه. ماموران در حال دستگیری مردی بودند که تحت تعقیب تیراندازی در 12 اوت بودند، که پلیس گفت چند مظنون به سوی چندین نفر تیراندازی کردند.

نیویورک (AP) – پلیس شهر نیویورک روز پنجشنبه گفت که در حال بررسی رویارویی این هفته است که در آن یک کارآگاه زنی را هل داد و ضربه زد که باعث افتادن زن به زمین شد. که در ارتباط با اقدام به قتل تحت تعقیب بود.

___

کینزی مورد 13 شکایت برای سوء رفتار بوده است که برخی از آنها به دلیل استفاده بیش از حد از زور بوده است. طبق داده‌های آژانس نظارت پلیس شهر، هیئت بررسی شکایات غیرنظامی، دو شکایت ثابت شد: در سال 2011 برای استفاده از زبان بی ادبانه و در سال 2015 برای سوء استفاده از قدرت.

پل دی جیاکومو، رئیس انجمن کارآگاهان، از طریق توییتر گفت که اتحادیه در حال بررسی امکان شکایت از کرام است، تاکتیکی که سال گذشته زمانی که کارآگاه وینسنت چونگ از معترضی شکایت کرد که به گفته او او را با القاب نژادپرستانه ضد آسیایی مورد سرزنش قرار داده بود، تایید کرد. چونگ پس از اینکه قاضی پرونده را به دلیل آزادی بیان رد کرد، درخواست تجدید نظر می کند.

اشلی شارپتون، دختر آل شارپتون، گفت: «باید در قبال پلیس بدی که دیروز شاهد آن بودیم، مسئولیت پذیر بود. پلیس باید با جوانان – هر کسی – در جامعه ما اینگونه رفتار کند.»

شهردار اریک آدامز از کینزی دفاع کرد و گفت که او و سایر افسران “خویشتنداری بزرگ” نشان دادند و “آنچه سیستم خواستار آن بود را انجام دادند.” آدامز، یک کاپیتان سابق پلیس شهر نیویورک، گفت که جمعیتی در اطراف افسران جمع شده بودند و تلاش کردند دستگیری را مختل کنند. .

سپس کینزی دیده می شود که با دستی باز به او ضربه می زند و او را روی زمین می کوبد. سیول گفت که او هوشیار بود و به درخواست او به بیمارستان منتقل شد.

کینزی در دو شکایت تبرئه شد، در حالی که سایر شکایت ها به دلایل مختلف از جمله عدم همکاری شاهد و در دسترس نبودن متهمان از هم پاشیدند.

شبکه اقدام ملی، سازمان حقوق مدنی مستقر در منهتن که توسط کشیش آل شارپتون تأسیس شده است، روز چهارشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و خواستار آموزش بهتر پلیس و استفاده از ابزارهایی مانند دوربین های بدنه شد.

سول گفت که مظنون تلاش برای قتل، الوین جیمز، در زمان دستگیری یک “اسلحه روح” غیرقانونی در کمر خود داشت که یک پلیمر 80 نیمه اتوماتیک پر شده بود. جیمز به داشتن سلاح، نگهداری مجرمانه مواد کنترل شده و مقاومت در برابر دستگیری متهم شد.

مایکل سیساک را در توییتر دنبال کنید twitter.com/mikesisak. با مراجعه به https://www.ap.org/tips/ نکات محرمانه را ارسال کنید.





منبع

بر اساس سوابق پلیس، کینزی در سال 2005 افسر پلیس نیویورک شد و 10 جایزه برای انجام وظیفه پلیس عالی و وظیفه پلیس شایسته دریافت کرد. او در دسامبر گذشته به سمت کارآگاه ارتقا یافت و به حوزه هارلم منصوب شد، جایی که درگیری روز سه شنبه رخ داد.