“نیمی از سناتور بودن در حال حاضر شدن است”

وارناک در ابتدای مناظره گفت: “من فکر می کنم مهم است که به این نکته اشاره کنم که حریف من هرشل واکر اینجا نیست.” این نیمی از زندگی است. و من بارها و بارها برای مردم گرجستان ظاهر شده ام.

زن دیگری که مادر یکی از فرزندان واکر است، گفته است علیرغم کمپین حمایت از ممنوعیت سقط جنین، او برای سقط جنین هزینه کرده است. واکر این اتهام را رد کرده است.

واکر روز دوشنبه به شان هانیتی مجری فاکس نیوز در تالار شهر خواهد پیوست که بعد از ظهر ضبط می شود و ساعت 9 شب پخش می شود.

من هرگز به هیچ دلیلی با کسی خشونت نکرده ام. من تمام زندگی خود را به عنوان یک شهروند، به عنوان کشیش کلیسای دکتر کینگ که غرق در فلسفه عدم خشونت است، گذرانده ام.

وارناک روز جمعه در یک مناظره با واکر روبرو شد و اولین و تنها دیدار رو در رو این دو نامزد قبل از انتخابات ماه آینده است.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.





منبع

سناتور رافائل وارناک (D-Ga.) به دلیل نادیده گرفتن مناظره باشگاه مطبوعات آتلانتا در روز یکشنبه، هرشل واکر، رقیب جمهوری خواه را مورد حمله قرار داد.

در بیانیه ای در روز یکشنبه، کمپین واکر پیشنهاد داد که سازمان دهندگان مناظره باشگاه مطبوعاتی آتلانتا به نفع وارناک مغرضانه بوده اند.

ویل لاکلی، سخنگوی واکر در بیانیه‌ای گفت: «تأسف‌آور بود که دیدم رافائل وارناک حتی در دومین تلاش خود در یک مناظره هم نتوانست یک پاسخ مستقیم بدهد. “برندگان به تلاش دوم نیاز ندارند و هرشل واکر برنده واضح مناظره جمعه شب بود.”

از سوی دیگر، حریف من سابقه خشونت آمیز مستندی دارد و در مورد آن توضیحی نداده است.»

همسر سابق واکر گفته است که او اسلحه ای را به سر او گرفته و او را تهدید به کشتن کرده است، ادعایی که در تبلیغات حمله قبلی در کمپین به نمایش درآمد.

رقابت بین وارناک، کشیش که سناتور سابق کلی لوفلر (R-Ga.) را در انتخاباتی ویژه در سال گذشته شکست داد، و واکر، تاجر و ستاره سابق فوتبال، یکی از بیشترین تماشاگران در چرخه انتخابات امسال است. و یک دور بالقوه در رقابت می تواند بار دیگر کنترل سنا را تعیین کند.

واکر، که مورد تایید رئیس جمهور سابق ترامپ است، سیگنال های متفاوتی درباره شرکت او در مناظره باشگاه مطبوعات آتلانتا ارسال کرد. در ماه ژوئیه، او گفت که هر زمان که بخواهد با وارناک مقابله خواهد کرد، اما کمپین او نیاز به مذاکره درباره جزئیات دارد.

وارناک همراه با نامزد لیبرتارین، چیس الیور معرفی شد، در حالی که واکر با یک سخنرانی خالی نماینده بود.

علیرغم غیبت واکر در یکشنبه، وارناک بارها یکشنبه شب به رقیب خود در GOP شلیک کرد و گفت که حریفش درباره “واقعیت های اساسی” زندگی خود صحبت نکرده و یک دروغگوی سریالی است.