نانسی پلوسی می‌گوید دموکرات‌ها در ماه نوامبر بدون توجه به تصمیم SCOTUS برای سقط جنین پیروز می‌شدند.

پانچ بول خاطرنشان کرد که پلوسی در انتخابات میان دوره ای سال 2010 معتقد بود که دموکرات های مجلس نمایندگان پیروز خواهند شد، اما آنها 63 کرسی را از دست دادند.

مدت هاست که انتظار می رود دموکرات ها برعکس این کار را انجام دهند زیرا آنها با نگرانی ها در مورد تورم، پرزیدنت جو بایدن در نظرسنجی ها و ضرر تاریخی حزب صاحب کاخ سفید در انتخابات میان دوره ای مبارزه می کنند.

جمهوری خواهان شانس زیادی برای پیروزی در مجلس نمایندگان در انتخابات میان دوره ای نوامبر دارند.

  • بنابراین وقتی تصمیم دابز صادر شد، این یکی از آن «اگر می دانستیم» نبود. نه. ما معتقد بودیم که از 6 ژانویه به بعد برنده می شویم – خوب، حتی نوامبر سال گذشته به بعد.”

    انتظارات از چشم انداز دموکرات های مجلس نمایندگان در انتخابات میان دوره ای نوامبر بسیار بد به نظر می رسد، اما برای نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، نه.

    اما نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، همچنان نسبت به شانس دموکرات ها خوش بین است.

  • وی در پاسخ به سوالی درباره مقایسه با سال 2010، گفت: “من نمی دانم منظور شما از آن چیست. هیچ کس این را به من نگفته است.”

    ضربه سر نانسی پلوسی

    او گفت که دموکرات‌ها حتی قبل از تصمیم دابز در مورد حقوق سقط جنین برنده شده‌اند.

  • او به Punchbowl News گفت، “بله، در واقع” دموکرات ها کرسی های خود را خواهند گرفت.

    پلوسی، استنی هویر، رهبر اکثریت مجلس نمایندگان و جیم کلیبرن، ویپ اکثریت مجلس، در مصاحبه‌های جداگانه‌ای با پانچ بول همین خوش‌بینی را ابراز کردند و از پیروزی‌های قانونی خود و تصمیم دادگاه عالی برای لغو رو در مقابل وید به عنوان کمک‌کننده به دموکرات‌ها یاد کردند. اما پلوسی گفت که دموکرات ها حتی قبل از آن نیز شتاب داشتند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان (D-CA).درو انگرر/گتی ایماژ