مایک پنس تلاش می‌کند تا پیش از سال 2024 کنترل ترامپ را در کارولینای جنوبی بشکند

همچنین در HuffPost

مشاور پنس گفت که از پیروزی ترامپ در کارولینای جنوبی در سال 2016 شگفت زده شده بود، اما بعداً متوجه شد که بسیاری از رای دهندگان اهمیتی نمی دهند که ترامپ یک جنگجو است تا زمانی که او از طرف آنها یک حریف مبارز باشد. او با اشاره به رئیس دیوان عالی که بسیاری از محافظه کاران معتقدند به آرمان آنها خیانت کرده است، گفت: “ما رویکرد مرد خوب را با جورج دبلیو بوش امتحان کردیم و جان رابرتز را به دست آوردیم.” «ما رویکرد مرد خوب را با آن امتحان کردیم [2012 GOP nominee] میت رامنی و ببین این ما را به کجا رساند.»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

او گفت: «مایک پنس به مردم خیانت کرد. من فکر نمی‌کنم او در اینجا در ایالت کارولینای جنوبی اصلاً شانس زیادی داشته باشد.»

الکسیا نیومن، مدیر مرکز بارداری و یکی از اعضای حزب جمهوری خواه ایالتی، گفت که رای دهندگان اولیه می دانند که پنس در مورد اعتقادات خود صادق است و فقط آنچه را که می خواهند بشنوند نمی گوید.

او گفت: «سوابق او از او پیروی کرده است. “او چیزهایی را بیان می کند که برای ما ساکنان کارولینای جنوبی عزیز هستند.”

میراث 6 ژانویه

لوپ اضافه کرد که او مطمئن است که تنها نیست. او گفت: «اگر دونالد ترامپ نامزد حزب شود، دونالد ترامپ در ایالت کارولینای جنوبی پیروز خواهد شد.

افشای رأی اکثریت دادگاه عالی در هفته گذشته که تصمیم سال 1973 را مبنی بر به رسمیت شناختن حق سقط جنین در قانون اساسی لغو می کرد، به پنس این فرصت را داد تا در دهه های گذشته بر حسن نیت خود در این موضوع تاکید کند.

جاش کیمبرل، سناتور ایالت کارولینای جنوبی و حامی سه سفر از پنج سفر پنس به این ایالت، گفت که این تاریخ از قبل برای بسیاری از رای دهندگان اولیه شناخته شده است و پنس موظف است مطمئن شود که برای همه آنها شناخته شده است.

پس از آن به خبرنگاران، او مراقب بود که به طور کامل از این سوال که آیا اکثریت جمهوریخواه کنگره باید، اگر سال آینده اتفاق بیفتد، ممنوعیت ملی سقط جنین را تصویب کند، اجتناب کرد، و اصرار داشت که در عوض، قوانین مربوط به موضوعات مهمی مانند “قداست زندگی” باید تصویب شود. منحصراً توسط قانونگذاران ایالتی تصمیم گیری می شود.

او گفت: “با وجود تمام نکات منفی رئیس جمهور ترامپ، من او را دوباره قبول می کنم.”

اسپارتانبورگ، کالیفرنیا – در تئوری، نیت لوپ باید دقیقاً همان تأثیرگذار سیاسی باشد که مایک پنس می‌تواند برای نامزدی ریاست‌جمهوری سال 2024 روی آن حساب کند.

هافمون گفت که حامیان پرشور ترامپ از اینکه پنس در 6 ژانویه 2021 از اختیارات خود برای حفظ ترامپ در قدرت استفاده نکرد، خشمگین هستند، در حالی که “هرگز ترامپرز” او را به خاطر “دوست زدن” به ترامپ به مدت چهار سال نمی بخشند.

کیمبرل گفت: «معاون رئیس جمهور پنس به تنظیم سیاست در دولت ترامپ به روشی بسیار اساسی کمک کرد. کاری که او باید انجام دهد این است که آن داستان را تعریف کند. باید بگویید: این کاری است که من انجام دادم. نه فقط کاری که ما انجام دادیم، این چیزی است که من انجام دادم. چون فکر می‌کنم خیلی‌ها می‌دانند، اما افراد بیشتری باید بدانند.»

او گفت: «در آن لحظه می دانستم که آرمان او باید علت من باشد. و اگرچه نمی‌دانم برای دیدن آن اینجا خواهم بود یا نه، اما با تمام وجودم معتقدم روزی فرا می‌رسد که در هر ایالت آمریکا، حق زندگی قانون کشور باشد.»

چند ساعت بعد، پنس در جمع آوری کمک های مالی سالانه بهار برای یک مرکز بارداری «بحرانی» ظاهر شد که به زنان توصیه می کند که به دنبال سقط جنین نباشند و آنها را تشویق می کند که یا بچه را بزرگ کنند یا به فرزندخواندگی بگذارند. در آنجا، پنس در حالی که به نادرستی ادعا می کرد که دیدگاه های مخاطبانش نماینده اکثریت ملت است، آن را بیشتر به عنوان یک موضوع مذهبی مطرح کرد تا سیاسی.

پنس، که مدت‌ها دشمن رو علیه وید بود، روز پنجشنبه از واحد سونوگرافی سیار مرکز بارداری کارولینا در اسپارتانبورگ بازدید کرد.

پیچیده‌تر مسائل برای پنس در کارولینای جنوبی، بخشی از حامیان ترامپ است که نه تنها با دروغ‌های مکرر او درباره انتخاباتی که منجر به تحریک حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا شد، مشکلی ندارند، بلکه معتقدند پنس نیز پشت کرده است. ترامپ و کشور با انجام ندادن آنچه ترامپ خواسته بود.

بیش از 200 قاضی محافظه‌کار فدرال، از جمله سه قاضی دیوان عالی، به لطف تلاش‌های جامعه فدرالیست لئونارد لئو و میچ مک‌کانل، رهبر جمهوری‌خواهان سنا، منصوب شدند و ترامپ کاری بیش از امضای اسناد انجام نداد.

هافمون همچنان در این مورد تردید دارد که استراتژی کارساز باشد، به ویژه در صورتی که ترامپ با صدای بلند و مکرر تمام اعتبار را به دست می گیرد.

او گفت: «وقتی آنها 2000 بلیت با نام پنس را در عرض چند هفته به فروش می‌رسانند، این چیزی می‌گوید.

یک دور پیروزی تحت فشار رو در مقابل وید

مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، پس از بازدید از یک واحد سونوگرافی سیار در 5 می در اسپارتانبورگ، کارولینای جنوبی، با خبرنگاران صحبت می کند. پنس دومین سفر خود را در کمتر از یک هفته به این ایالت انجام داد تا سرفصل یک گردآوری کمک مالی برای یک سال باشد

مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، پس از بازدید از یک واحد سونوگرافی سیار در 5 می در اسپارتانبورگ، کارولینای جنوبی، با خبرنگاران صحبت می کند. پنس دومین سفر خود را در کمتر از یک هفته به این ایالت انجام داد تا سرفصل جمع آوری کمک های مالی برای یک مرکز بارداری «بحرانی» در کارولینای جنوبی باشد که در رای گیری زودهنگام در کارولینای جنوبی در جریان است و همچنان به فکر کردن به نامزدی احتمالی ریاست جمهوری 2024 است. (عکس: AP Photo/Meg Kinnard)

علاوه بر این، پنس یک حوزه انتخابیه طبیعی در کارولینای جنوبی دارد، مشاوری که خواست نامش فاش نشود، با اشاره به جشن پرجمعیت پنس که پنج شنبه شب برای مرکز بارداری کارولینا در اسپارتانبورگ عنوان شد، گفت.

مشخص نیست که این «هرگز پنسرها» چقدر از جمهوری‌خواهان را نمایندگی می‌کنند و اگر ترامپ نامزد نشود، به کجا می‌روند.

بنابراین، هنگامی که پنس هفته گذشته در ادامه مبارزات انتخاباتی خود برای پیش از ریاست جمهوری به کارولینای جنوبی بازگشت، چالش پیش رو چنین بود: بدون تکیه بر دو بخش قابل توجه از رای دهندگان اولیه واجد شرایط، مسیری را در ایالت بحرانی رای گیری زودهنگام مشخص کنید.

بسیاری از عقب‌نشینی‌های نظارتی در آژانس‌های شاخه اجرایی به این دلیل اتفاق افتاد که دفتر پنس توانست با استفاده از تماس‌های او در جامعه تجاری و شبکه فعال آمریکایی‌ها برای رفاه برادران کخ، مقامات را در پست‌های ارشد و میانی قرار دهد.

او ورود خود به گروه انجیلی را به عنوان یک دانشجوی کالج که در یک جلسه احیا در کنتاکی در سال 1978 شرکت می کرد و تصمیم بعدی خود را برای فعال شدن در بحث سقط جنین به دلیل خواندن کتاب مقدس توصیف کرد.

این طرح شکست خورد، با اینکه ترامپ به راحتی با 33 درصد آرا برنده کارولینای جنوبی شد و کروز و سناتور فلوریدا مارکو روبیو اساساً در 10 امتیاز دوم با هم برابر شدند – که علیرغم سابقه ترامپ به عنوان یک دموکرات ثبت نام شده اخیر، طرفدار حقوق سقط جنین و روزنامه های تبلیغاتی. چهره ای با سابقه شخصی شطرنجی با زنان.

پنس، دشمن دیرینه رو علیه وید، روز پنجشنبه از واحد سونوگرافی سیار مرکز بارداری کارولینا در اسپارتانبورگ بازدید کرد.

پنس، دشمن دیرینه رو علیه وید، روز پنجشنبه از واحد سونوگرافی سیار مرکز بارداری کارولینا در اسپارتانبورگ بازدید کرد. مراكز «بحراني» مانند اينها به منظور دور كردن مردم از سقط جنين است. (عکس: AP Photo/Meg Kinnard)

از قضا، بسیاری از اهداف محافظه کار سنتی که در دوران ترامپ محقق شد، به این دلیل اتفاق افتاد که او شخصاً آنها را هدایت می کرد، بلکه به این دلیل که عدم علاقه عمومی و فاصله کوتاه توجه او به پنس و دیگران اجازه داد خلاء را پر کنند.

در واقع، تنها اقدامی که ترامپ در سال 2016 انجام داد و سرانجام لوپ را به حامی خود تبدیل کرد، انتخاب پنس به عنوان معاون خود بود. “این زمانی بود که او من را به دست آورد.”

البته، بیان چیزهای مورد علاقه مسیحیان انجیلی بخش بزرگی از استراتژی تد کروز سناتور تگزاس در سال 2016 برای پیروزی در کارولینای جنوبی و سپس استفاده از آن برای رسیدن به پیروزی در ایالت های جنوبی در روز سه شنبه فوق العاده بود.

مشکل بزرگ‌تر پنس، جمهوری‌خواهانی مانند لوپ است که زمانی حزب جمهوری‌خواه کانتی گرینویل را پیش از تصرف آن توسط جناح دیویس اداره می‌کرد. لوپ گفت که او از اوایل دهه 2000 تحسین کننده پنس بود. او گفت: من مایک پنس را دوست دارم. من می‌خواستم قبل از اینکه کسی مایک پنس را بشناسد، مایک پنس بدود.»

جف دیویس رئیس گروهی است که خود را حزب جمهوری‌خواه گرین‌ویل «جدید» می‌نامد، گروهی که اساساً پس از تصرف بخش محلی، از حزب ایالتی طرد شد. (این آخر هفته میزبان راجر استون، معتمد قدیمی ترامپ و مایک لیندل، نظریه‌پرداز توطئه انتخاباتی بود.) دیویس گفت که در حالی که پنس از حمایت برخی مسیحیان انجیلی «راست افراطی» و جمهوری‌خواهان «تاسیس» برخوردار است، پنس نتوانست تمام تلاش خود را برای حفظ آن انجام دهد. ترامپ در کاخ سفید

هافمون گفت: «این یک تور مهم برای او است تا بتواند پایگاه مایک پنس را در کارولینای جنوبی پیدا کند، پس از اینکه او به طور بالقوه هر دو جناح طرفدار ترامپ و جناح های هرگز ترامپ را از خود دور کرد.»

مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، پس از بازدید از یک واحد سونوگرافی سیار در 5 می در اسپارتانبورگ، کارولینای جنوبی، با خبرنگاران صحبت می کند.  پنس دومین سفر خود را در کمتر از یک هفته به این ایالت انجام داد تا سرفصل یک گردآوری کمک مالی برای یک سال باشد

معاون رئیس جمهور پنس به تنظیم سیاست در دولت ترامپ به روشی بسیار اساسی کمک کرد. کاری که او باید انجام دهد این است که آن داستان را تعریف کند.جاش کیمبرل سناتور ایالت کارولینای جنوبی (راست)

و کاهش مالیات در سال 2017 که جمهوری‌خواهان تقریباً همه آن را دوست داشتند، عمدتاً کار پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان وقت بود و اولویت‌های چند دهه‌ای حزب را تحت فشار قرار داد.

هافمون گفت: «این همان چیزی است که پایگاه معتقد است. دونالد ترامپ می‌تواند برای آن منصوبان اعتبار طلب کند.»

پنس در یک سخنرانی روز ملی دعا در کلیسای باپتیست در راک هیل به 250 نفر از جمعیت گفت: «به ویژه باید دعا کنند که پنج قاضی فهرست شده در نظر اکثریتی که در این هفته افشا شد، شهامت اعتقادات خود را برای اصلاح یک موضوع تاریخی داشته باشند. اشتباه.” ده ها نفر از آنها به دنبال سخنان او در صف ایستادند تا به او سلام کنند و از او تشکر کنند.

و با این حال، اگر انتخابات مقدماتی کارولینای جنوبی در سال 2024 به انتخاب بین رئیس جمهور سابق که سعی در براندازی دموکراسی برای باقی ماندن در قدرت داشت یا معاون سابق رئیس جمهور که با امتناع از ادامه دادن آن را نجات داد، ختم شود، لوپ گفت که احتمالاً با ترامپ همراه خواهد شد.

یکی از مشاوران پنس گفت که تحلیل‌های نماینده سابق کنگره و فرماندار ایالت ایندیانا از رقابت بالقوه اکنون همان است که مدت زیادی از ترک او و ترامپ در 16 ماه پیش نگذشته بود – که دیدگاه‌ها در طول زمان تغییر خواهد کرد و تسلط ترامپ در حزب، به ویژه هنگامی که رقبا شروع به انتقاد آشکار از او کنند، کاهش خواهد یافت.

مشکل او این است: چه بخشی از حزب جمهوری خواه را پایگاه خود می بیند؟ اسکات هافمون، استاد علوم سیاسی دانشگاه وینتروپ، تعجب کرد.

مدیر گرین‌ویل یک فروشگاه موسیقی مسیحی در 16 سال از 42 سال زندگی خود یکی از اعضای اصلی جناح انجیلی حزب جمهوری‌خواه در کارولینای جنوبی بوده است. او چندین دهه است که پنس را تحسین کرده است. او شاهد بود که بلوک جمهوری‌خواهان مشابه او که در بخش کانتی گرینویل رهبری می‌کردند، به دلیل وفاداری کافی به دونالد ترامپ از قدرت کنار رفتند.

لوپ گفت و پس از چهار سال تماشای ترامپ در انتصاب قضات محافظه‌کار و اعمال سیاست‌های محافظه‌کارانه، او متقاعد شده است که ترامپ، علی‌رغم همه چیز، برای محافظه‌کاران بهترین خواهد بود، حتی بهتر از پنس.