قضات OK برای کارگر دکل نفتی سالانه 200000 دلار اضافه کار پرداخت می کنند

واشنگتن (AP) – دادگاه عالی روز چهارشنبه حکم داد که یک کارمند شرکت انرژی که بیش از 200,000 دلار در سال حقوق می‌گرفت، همچنان واجد شرایط دریافت حقوق اضافه کار بر اساس قانون فدرال در عصر نیو دیل بود که برای حمایت از کارگران یقه آبی به کار می‌رفت.

پرونده Helix Energy Solutions Group v. Hewitt، 21-984 است.



منبع

کاگان نوشت، هویت پیروز شد، زیرا شرکت به او پول می داد و نه هفتگی. مقررات مورد بحث «فقط در مورد کارکنانی که در هفته (یا بیشتر) حقوق می گیرند اعمال می شود. کاگان نوشت: زمانی که کارفرما به یک کارمند حقوق روزانه پرداخت می کند، برآورده نمی شود، همانطور که هلیکس به هویت پرداخت.

در مخالفت، قاضی برت کاوانا از “اظهار سرزنش کننده” دادگاه مبنی بر اینکه هویت حداقل هفتگی در هر هفته ای که کار می کرد تضمین نشده بود، ابراز تاسف کرد، حتی اگر “تضمین دریافت 963 دلار برای هر روزی که کار می کرد” بود. قاضی ساموئل آلیتو به مخالفت کاوانا پیوست و قاضی نیل گورسوش به طور جداگانه مخالفت کرد.

طبق نظر قاضی النا کاگان، دادگاه اعلام کرد که هویت واجد شرایط پرداخت اضافه کاری بر اساس FLSA است، علیرغم یک ماده قانونی که «مدیران خیرخواه» را معاف می کند. طبق مقررات وزارت کار، کارمندانی که بیش از 100000 دلار در سال درآمد دارند، معمولاً نیازی به اضافه کاری ندارند.

با رای 6-3، قضات در کنار مایکل هویت، که یک «هلنده ابزار» بود، بر 12 تا 14 کارگر در یک سکوی نفتی دریایی نظارت می کرد. هویت حداقل 963 دلار برای هر روزی که به عنوان بخشی از یک برنامه غیرعادی در سکوی نفتی کار می کرد، دریافت می کرد.

گروه‌های تجاری به دادگاه گفته‌اند که حکمی برای هویت، قانون استانداردهای کار منصفانه را با تشویق کارگران آموزش‌دیده و با دستمزد خوب به شکایت بر اساس قانونی که به منظور رسیدگی به دستمزدهای غیراستاندارد و ساعات کاری بسیار خطرناک است، تغییر خواهد داد.

بین سال‌های 2014 تا 2017، هویت بیش از 200000 دلار در سال از کارفرمایش، هلیکس انرژی سولوشز، حقوق دریافت می‌کرد. اما هویت هیچ اضافه کاری نداشت، حتی زمانی که بیش از 80 ساعت در هفته کار می کرد، همانطور که گاهی اوقات اتفاق می افتاد.