فرماندار تگزاس، گرگ ابوت با صدای بلند در سایت یادبود Uvalde هو شد

تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه تگزاس، پس از سخنرانی جنجالی‌اش در کنگره NRA، در رستورانی در همان حوالی با یکی از نمایندگان مجلس مواجه شد که با عصبانیت به او گفت: «نوزده کودک جان باختند! این در دستان شماست! تد کروز، این دست توست!»

ابوت چند ثانیه پس از بایدن و بانوی اول جیل بایدن که با تشویق و تشویق به آنجا آمدند، به جمع جمع شده در محل پیوست. بایدن ها که هر دو گریان بودند، در حال صحبت و در آغوش گرفتن با مسئولان مدرسه دیده می شدند.

بعد از مراسم عشای ربانی، جمعیتی در بیرون شعار می دادند: “یه کاری بکن.” بایدن هنگام خروج از کلیسا پاسخ داد: «ما این کار را خواهیم کرد».

“خجالت بکش ابوت!” صدایی در میان هیاهوها و فریادهای جمعیتی که از سوی مقاماتی که از محل بازدید می کردند حصار شده بود شنیده می شد.

جمعیت محصور شده هنگام ورود به فرمانداری تگزاس، گرگ ابوت، در حالی که جو بایدن و بانوی اول جیل بایدن برای ادای احترام در یک بنای یادبود موقت در خارج از مدرسه ابتدایی راب در Uvalde، به سمت فرماندار تگزاس می‌آیند و انگشت شست خود را پایین می‌آورند.  (عکس: CHANDAN KHANNA از طریق Getty Images)

حمله هولناک به دانش‌آموزان در مواجهه با سیاستمدارانی که تمایلی به اصلاح قوانین سست اسلحه ندارند و یک صنعت قدرتمند اسلحه که کمپین‌های آنها را تامین مالی می‌کند، اعتراضات شدید جدیدی را برانگیخته است.

پرزیدنت جو بایدن هنگام بازدید از اووالده یکشنبه به گرمی مورد استقبال قرار گرفت، اما گرگ ابوت فرماندار تگزاس هنگامی که به یادبود موقت مدرسه ابتدایی که در آن 19 کودک و دو معلم هفته گذشته در تیراندازی دسته جمعی کشته شدند، با صدای بلند هو شد.

“لطفا، فرماندار، به شهرستان Uvalde کمک کنید! ما نیاز به تغییر داریم! بچه های ما لیاقت این را ندارند.» مردی فریاد زد. «فرزندان ما در این جامعه دائماً تحت حمله هستند. ما به کمک نیاز داریم.»

جمعیت محصور شده هنگام ورود به فرمانداری تگزاس، گرگ ابوت، در حالی که جو بایدن و بانوی اول جیل بایدن برای ادای احترام در یک بنای یادبود موقت در خارج از مدرسه ابتدایی راب در Uvalde، به سمت فرماندار تگزاس می‌آیند و انگشت شست خود را پایین می‌آورند. (عکس: CHANDAN KHANNA از طریق Getty Images)

فراتر از Uvalde، جمعیت عظیمی از معترضان که برای کنترل اسلحه فریاد می زدند، در خارج از همایش آخر هفته انجمن ملی تفنگ در هیوستون تجمع کردند.

جامعه به طور فزاینده‌ای نسبت به دفاع سرسختانه فرماندار جمهوری‌خواه از دسترسی آسان به اسلحه‌ها، از جمله تفنگ‌های تهاجمی ویرانگر مانند آن‌هایی که در تیراندازی در مدرسه ابتدایی استفاده می‌شد، پس از خرید قانونی توسط مرد مسلح 18 ساله، انتقاد می‌کنند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link

تگزاس در 13 سال گذشته محل هشت تیراندازی جمعی بوده است زیرا قانونگذاران محدودیت های حمل سلاح را کاهش داده اند.

جمعیت محصور شده هنگام ورود به فرمانداری تگزاس، گرگ ابوت، در حالی که جو بایدن و بانوی اول جیل بایدن برای ادای احترام در یک بنای یادبود موقت در خارج از مدرسه ابتدایی راب در Uvalde، به سمت فرماندار تگزاس می‌آیند و انگشت شست خود را پایین می‌آورند. (عکس: CHANDAN KHANNA از طریق Getty Images)

بایدن چندین ساعت را صرف دیدار با خانواده قربانیان و بازماندگان کرد و همچنین با اولین پاسخ دهندگان ملاقات کرد. اووالده سومین سفر ریاست جمهوری بایدن به یک محل تیراندازی جمعی بود، از جمله سفری که در اوایل ماه جاری به بوفالو، نیویورک انجام شد، جایی که یک مظنون برتری طلبی سفیدپوست 10 سیاه پوست را در یک سوپرمارکت کشت.