شان هانیتی، مجری فاکس نیوز، جان فترمن، نامزد دموکرات سنا را تهدید به شکایت کرد

هانیتی مدعی شد: «در حال حاضر، کمپین Fetterman در مناظره با دکتر اوز شکست خورده است، همچنین دعوت من برای حضور در این برنامه را رد کرده است، زیرا او و کمپین او در مورد من دروغ می گویند و از نام من پول جمع می کنند.

طبق گزارش Real Clear Politics، فترمن در هر نظرسنجی از جمله نظرسنجی که توسط فاکس نیوز در ماه گذشته انجام شد و نشان می‌دهد که دموکرات‌ها با دو رقمی جلوتر هستند، از دکتر تلویزیونی که توسط هانیتی حمایت می‌شود، پیشتاز است.

فعالیت هانیتی در سیاست جمهوری خواهان به خوبی تثبیت شده است.

متون به دست آمده توسط کمیته منتخب برای بررسی حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره نشان می دهد که هانیتی یک هفته قبل از قیام مرگبار به رئیس دفتر ترامپ هشدار داده بود: «من نمی بینم که 6 ژانویه آنطور که به او گفته می شود اتفاق بیفتد». در روز حمله، او مجدداً پیامک فرستاد و از ترامپ پرسید که آیا ترامپ می‌تواند «بیانیه‌ای بدهد» و از پیروانش بخواهد کاپیتول را ترک کنند.

Mediaite گزارش داد که هانیتی در برنامه دوشنبه شب خود، نامه‌ای برای جمع‌آوری کمک مالی از کمپین فترمن را روی صفحه نمایش داد که ستاره فاکس نیوز را به انتشار دروغ درباره رقیب دموکرات متهم کرد.

فترمن در یک مسابقه سنا با دکتر مهمت اوز مشهور در پنسیلوانیا شرکت می کند.

فترمن به تهدید قانونی هانیتی یا خواسته های او برای اشاره به دروغ های خاصی که گفته می شود پاسخی نداده است.

طولانی ترین مجری برنامه تلویزیونی پرایم تایم با این ادعا که “ما در این برنامه دروغ نمی گوییم”، “کمپین بازنده” نامزد لیبرال را به دلیل معامله با نام هانیتی مورد انتقاد قرار داد.

روز سه‌شنبه، هانیتی شکایت کرد که فترمن «یک پیام دیگر برای جمع‌آوری کمک مالی فرستاد، به من حمله کرد، درباره من دروغ گفت، و مرا دروغگو خواند».

———



منبع

هانیتی با اشاره به اینکه فترمن در ماه مه دچار سکته مغزی شد، ویدیوی ویرایش شده ای از دموکرات 53 ساله – پسر یکی از مدیران ثروتمند بیمه پنسیلوانیا – را نشان داد که در یک سخنرانی اخیر لکنت زبان می کند و دوشنبه استدلال می کند که معاون فرماندار ایالت برای نمایندگی “نالایق” است. حالت کیستون

این کارشناس 60 ساله همچنین پس از حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده زمانی که به مخاطبان رادیویی خود گفت که “گزارش هایی دارد که گروه هایی مانند آنتیفا” ممکن است مسئول تلاش برای شورش پس از شکست انتخاباتی ترامپ بوده باشند، خود را در گیر کرد. .

این موضوع هانیتی را بر آن داشت تا اوج بگیرد.

هانیتی هشدار داد: “او ممکن است به زودی از وکلای من صحبت کند.” بهتر است امیدوار باشد که مامان و بابا پول کافی برای پرداخت قبوض قانونی او داشته باشند.»

در طول انتخابات میان دوره ای 2018، سی ان ان گزارش داد که او به عنوان یک «مهمان ویژه» در یک گردهمایی حزب جمهوری خواه در میسوری با حضور دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا، معرفی شده است. هانیتی پس از انکار اینکه «در صحنه مبارزات انتخاباتی با رئیس جمهور حضور دارد»، همراه با رئیس جمهور روی صحنه ظاهر شد. او بعداً ادعا کرد که ظاهر تبلیغاتی “برنامه ریزی نشده بود”.

شان هانیتی، پخش‌کننده راست‌گرا، که از اینکه جان فترمن دعوت‌ها را برای حضور در برنامه فاکس نیوز رد کرد، در طی یک شعار سرگیجه‌آور سه‌شنبه شب، تهدید کرد که از نامزد دموکرات سنا شکایت خواهد کرد، جایی که او همچنین شکایت کرد که از او به عنوان مهره در تلاش‌های جمع‌آوری کمک مالی فترمن استفاده می‌شود. .