زنی که در نیش مواد مخدر بدون نظارت مورد تجاوز قرار گرفته بود از ماموران پلیس شکایت کرد

در این دادخواست می‌گوید که این زن به دلیل نیاز به شهادت در مورد تجاوز جنسی در دادگاه علنی “متحمل درد و ناراحتی شدید روحی شده است.” او همچنین بلافاصله به درخواست صحبت با AP که معمولاً قربانیان تجاوز جنسی را شناسایی نمی‌کند پاسخ نداد. .



منبع

این زن یک دوربین مخفی پوشیده بود که جونز را ضبط کرد که او را مجبور می‌کرد تا دو بار با او رابطه جنسی دهانی انجام دهد در یک حمله بسیار گستاخانه که در یک نقطه مکث کرد تا یک معامله مواد مخدر جداگانه انجام دهد.

در این دادخواست ادعا شده است که نمایندگانی که در نزدیکی منتظر بودند از امنیت این زن می ترسیدند زیرا او برای مدت طولانی در خانه بود و یکی، معاون Cassie Jolene Saucier، قبل از اینکه در نهایت تصمیم بگیرد اجازه دهد معامله مخفیانه “بازی” شود، در نظر داشت وارد خانه شود.

شکایتی که این هفته در اسکندریه ارائه شد، ادعا می‌کند که معاونان کلانتری راپیدز، پس از دستگیری او به اتهام مواد مخدر، به عنوان یک خبرچین محرمانه “اجبار” کرده‌اند و به قول خود مبنی بر محافظت از او در صورت خراب شدن خرید، عمل نکرده‌اند.

یک خبرچین پلیس که در حین خرید مخفیانه مواد مخدر در لوئیزیانا دو بار مورد تجاوز قرار گرفت، شکایتی را به این دلیل تنظیم کرد که مجریان قانون او نتوانستند او را تحت نظر داشته باشند و علیرغم نگرانی از مدت زمانی که او در یک خانه مخفی شناخته شده بود، اجازه دادند حمله “بازی” شود.

پارکر گفت: «ما همیشه این کار را انجام داده‌ایم. او یک معتاد بود و ما فقط از او به عنوان یک خبرچین استفاده کردیم، همانطور که قبلاً میلیون ها بار انجام داده ایم. با نگاه کردن به گذشته، به راحتی می توان گفت: “چه می شود اگر؟”

حادثه ژانویه 2021 موضوع تحقیقات آسوشیتدپرس بود که مخاطراتی را که خبرچین‌های پلیس به دنبال «رفع» اتهامات جنایی با ترتیبات محرمانه و غالباً ضعیف با مجریان قانون با آن روبرو هستند، نشان داد.

نه Saucier و نه کلانتر Rapides Parish Mark Wood بلافاصله به پیام هایی که به دنبال نظر بودند پاسخ ندادند. در این دادخواست همچنین نام ستوان بازنشسته مارک پارکر، مقام عالی رتبه ناظر بر عملیات، ذکر شده است که سال گذشته به AP گفت که کلانتری تا پس از تجاوز به زن، شروع به استفاده از تجهیزاتی نکرده است که قادر به نظارت در زمان واقعی باشد و اغلب خبرچین‌ها را بدون نیش می‌فرستد. اصلاً تجهیزات ضبط

مقامات گفتند که دستگاه حمله را در زمان واقعی مخابره نکرده است، اما کارشناسان به AP گفتند که فناوری نظارت بر تراکنش‌های مخفی برای نسل‌ها وجود داشته است و باید برای محافظت از زن در این مورد استفاده می‌شد.

مهاجم این زن، آنتونیو دی. جونز، در نوامبر 2022 به تجاوز جنسی محکوم شد و بعداً به 10 سال زندان محکوم شد. دادستان ها اخیراً از یک قاضی خواستند تا در این حکم تجدید نظر کند و گفتند که این حکم “جدی بودن” تجاوز جنسی و سابقه جنایی گسترده جونز را تحقیر می کند.