ایلان ماسک افکار خود را در مورد رقابت انتخاباتی دونالد ترامپ در سال 2024 فاش می کند

توییتر در ژانویه 2021 ترامپ را به دلیل تحریک وی به شورش مرگبار کنگره آمریکا ممنوع کرد. او مکرراً از این پلت فرم برای عرضه تئوری های توطئه، حمله به دشمنان و تفرقه انداختن ملت استفاده می کرد.

ایلان ماسک ممکن است خواهان بازگشت دونالد ترامپ در توییتر باشد، اما نه به ویژه در کاخ سفید.

مدیرعامل تسلا که در حال حاضر برای خرید این پلت فرم رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از یک معامله 44 میلیارد دلاری در حال کار است، در توییتی نوشت: «اگرچه فکر می کنم یک نامزد کمتر جنجالی در سال 2024 بهتر خواهد بود، اما همچنان فکر می کنم ترامپ باید به توییتر بازگردانده شود. .

ماسک، یک قهرمان خودخوانده «آزادی بیان»، گفت که وقتی خریدش کامل شد، توییتر را خصوصی خواهد کرد.

ماسک سپس روز پنجشنبه پیشنهاد داد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود زیرا مردم خواهان فاصله گرفتن از جنجال های جاری دولت ترامپ هستند.

هفته گذشته ماسک ادعا کرد که حذف ترامپ از توییتر یک اشتباه بوده است.

او گفت: «فکر می‌کنم این یک تصمیم اخلاقی اشتباه بود که در نهایت شفاف و احمقانه باشیم.» و افزود که این تصمیم «بسیاری از کشور را بیگانه کرد و در نهایت منجر به این نشد که ترامپ صدایی نداشته باشد».

با این حال ترامپ گفت که به توییتر بازنخواهد گشت و در عوض بر استفاده از شبکه اجتماعی حقیقت خود تمرکز خواهد کرد. او هنوز به طور رسمی نامزدی خود را برای سال 2024 اعلام نکرده است، اگرچه او از زمان از دست دادن رای گیری در سال 2020، این احتمال را به چالش کشیده است.

او نوشت: «اشتباه بایدن این است که فکر می‌کند برای متحول کردن کشور انتخاب شده است» و افزود: «اما در واقع همه خواهان نمایش کمتری بودند.»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



Source link