المر استوارت رودز، متهم شورش کنگره و رهبر سازمان سوگند، گفت که پدرشان زمانی نسبت به ترامپ «بسیار منتقد» بوده است.

به گفته فرزندانش، رودز – که زمانی وظیفه خود می دانست که به ترامپ در مورد قوانین ایالات متحده آموزش دهد – شروع به تغییر لحن خود در مورد رهبر کرد زیرا او به طور فزاینده نگران بود که رئیس جمهور دموکرات ممکن است “پوشش سیاسی” برای FBI ایجاد کند تا آن را دستگیر و متهم کند. او به خاطر نقشی که او و نگهبانان سوگندش در بن بست مزرعه باندی در سال 2014 ایفا کردند، که شاهد رویارویی حامیان ضددولتی در برابر مجریان قانون بر سر یک اختلاف زمین بود.

این فعال ضد دولتی به نظارت بر حمله به ساختمان کنگره آمریکا در 6 ژانویه 2021 متهم شده است.

  • دادستان ها این هفته گفتند رودز سعی کرد در شب حمله با ترامپ صحبت کند و از یک فرد ناشناس با بلندگو خواست تا او را با او در تماس قرار دهد تا بتواند از ترامپ بخواهد تا گروه هایی مانند سوگند را برای “مخالفت اجباری با انتقال قدرت جمع کند.” ” بر اساس یک پرونده قضایی.

    پس از سال‌ها آزار خانگی ادعا شده، همسر رودز، تاشا آدامز، به همراه شش فرزندشان، در سال 2018 از خانه فرار کردند. همه ما را بکش»، اگر آنها هنوز در خانه بودند که مدارک طلاق مادرشان را تحویل دادند.

    استوارت رودز و تاشا آدامز

    فرزندان المر استوارت رودز می گویند پدر سوگند نگهبان آنها زمانی منتقد ترامپ بوده است.

  • سکویا می گوید: «ما احساس می کردیم که برای جان خود می دویدیم.

    تصویری که آدامز و دو خواهرش از پدرشان در آن روزهای اولیه می‌کشند، بسیار متفاوت از این فعال ضد دولتی است که متهم به نظارت بر یک نقشه استراتژیک برای محاصره ساختمان کنگره ایالات متحده در 6 ژانویه 2021 در تلاشی شده است. برای جلوگیری از تأیید پیروزی رئیس جمهور جو بایدن.

    رودز که وکیل سابق تحصیل کرده در دانشگاه ییل بود، مدت‌ها شیفته آزادی، انقلاب و جنبش‌های ضد دولتی بود. همه بچه ها در خانه آموزش دیده بودند و سکویا گفت که هرگز برای او شناسنامه صادر نشده است.

    وکلای رودز بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ ندادند. رودز همچنان در زندان به سر می‌برد و منتظر محاکمه پاییزی است.

    سدونا به این روزنامه گفت: «نگران بودم که هر حیوانی باقی بماند، آنها را سلاخی کند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • Source link

    طلاق تاشا آدامز و رودز به مدت سه سال به پایان رسیده است. پس از اینکه رودز به توطئه فتنه‌انگیز در ارتباط با شورش‌های کنگره در اوایل سال جاری متهم شد، همسر او به سی‌ان‌ان گفت که شوهر سابقش یک «جامعه‌کش کاملاً معتاد» است.

    دادستان ها این هفته گفتند رودز سعی کرد در شب حمله با ترامپ صحبت کند.

    در حالی که احساسات رودز نسبت به رئیس جمهور جنجالی جمهوری خواه ممکن است در طول چهار سال به شدت تغییر کرده باشد، فرزندانش می گویند که او همیشه تمایل به خشونت داشت.

    المر استوارت رودز

    اما هنگامی که دو سال بعد، آمون باندی در تظاهرات ضد دولتی مشابهی مقر پناهگاه ملی حیات وحش مالهور در اورگان را اشغال کرد، رودز به گفته فرزندانش از حمایت از جنبش امتناع کرد، زیرا فکر می کرد “همه چیز در مورد تلاش آمون باندی بود تا مسیح باشد و سعی کند با شروع یک جنگ داخلی، همه چیزهایی را که در زندگی اش اشتباه بود، اصلاح کند.”

    زمانی که گیرنده تماس تلفنی از برقراری تماس با ترامپ امتناع کرد، رودز به گروهی از دوستانش گفت: “من فقط می خواهم بجنگم.”

    داکوتا آدامز، پسر رودز، در مصاحبه ای اختصاصی با هات واچ مرکز حقوق فقر جنوبی گفت: «او می خواست نامه سرگشاده ای را به ترامپ مدرسه درباره قانون اساسی منتشر کند.

    داکوتا آدامز 24 ساله، سدونا آدامز 23 ساله و سکویا آدامز 19 ساله در یک مصاحبه فوریه با Hatewatch، وبلاگ مرکز حقوق فقر در جنوب که بر افراط گرایی راست افراطی نظارت می کند، سوء استفاده طولانی مدتی را که می گویند به دست پدرشان متحمل شده اند، توصیف کردند. ، که در سال 2009 شرکت Oath Keepers را تأسیس کرد.

    استوارت رودز و تاشا آدامز در روز ازدواجشان.با حسن نیت از تاشا آدامز

    فرزندان بزرگسال المر استوارت رودز، متهم شورش در کنگره، رهبر گروه راست افراطی افراطی سوگند، می گویند که پدر شبه نظامی آنها در ابتدای ریاست جمهوری دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا “بسیار منتقد” بود.

    داکوتا به Hatewatch گفت: “این خنده دار است، زیرا اساساً این همان کاری بود که استوارت انجام داد.” تا 6 ژانویه همه چیز برای او از هم می‌پاشد، او از رفتن به زندان می‌ترسید، بنابراین تصمیم گرفت دو برابر شود.

    المر استوارت رودز، بنیانگذار سوگند، در تحقیقات 6 ژانویه به توطئه فتنه انگیز متهم شد.عکس فیلیپ پاچکو/ خبرگزاری آنادولو/ گتی ایماژ