آیا او 6 ژانویه را فراموش کرده بود؟

پلوسی گفت که روز تصویب این لایحه در مجلس نمایندگان یکی از “میهن پرستی بی حد و حصر” است و خاطرنشان کرد که این لایحه شامل اصلاح قانون انتخابات برای “خنثی کردن تلاش های آینده برای ایجاد اختلال در انتقال مسالمت آمیز قدرت” است.

مک کارتی و سایر مخالفان حزب جمهوری خواه به این لایحه استدلال کرده بودند که کنگره باید یک قطعنامه مستمر برای تأمین مالی دولت تا زمانی که جمهوری خواهان کنترل مجلس را در سال آینده در دست بگیرند و بتوانند بسته کوچکتری را تصویب کنند، تصویب کند.

«غم انگیز بود که شنیدم رهبر اقلیت قبلاً گفت که این قانون شرم آورترین چیزی است که در مجلس نمایندگان در این کنگره دیده می شود. نمی‌توانم فکر کنم آیا او 6 ژانویه را فراموش کرده بود؟» پلوسی گفت.

پلوسی گفت که omnibus “واقعاً یک بسته برای مردم است.”

اعضای کنگره این لایحه را در پاسخ به تلاش‌های رئیس‌جمهور سابق ترامپ و متحدانش برای ترغیب مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق به تلاش برای امتناع از شمارش آرای خاص به نفع رئیس‌جمهور بایدن در ایالت‌های کلیدی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 فشار دادند.

مک کارتی همچنین از اعضای تندرو که خواستار توقف طرح‌های سناتورهای جمهوری‌خواه بودند که به لایحه همه‌پرسی رای دادند، حمایت کرد و گفتند که اگر او رئیس‌جمهور شود، «در بدو ورود خواهند مرد».

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

پاسخ او یک روز پس از آن بود که مک کارتی به این لایحه اعتراض کرد و به «پروژه‌های حیوانات خانگی جناح چپ» اشاره کرد که این لایحه تأمین مالی می‌کند.

پلوسی روز جمعه پیش از رای گیری مجلس به تصویب لایحه 1.7 تریلیون دلاری در صحن مجلس نمایندگان پاسخ داد و گفت که احتمالاً این آخرین سخنرانی او به عنوان سخنران در صحن خواهد بود.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهارات کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان را که لایحه بودجه دولت را «یکی از شرم‌آورترین اقدامات» در تاریخ مجلس می‌داند، رد کرد و از او پرسید که آیا او درباره ژانویه را فراموش کرده است. 6، 2021، شورش.

لایحه همه جانبه، که مجلس اکثراً در امتداد خطوط حزبی با رای 225-201-1 تصویب کرد، شامل قانون اصلاح شمارش انتخابات است. این قانون تصریح می کند که معاون رئیس جمهور تنها نقش تشریفاتی در شمارش آرای هیئت الکترال در انتخابات ریاست جمهوری دارد.

«این یک هیولا است. این یکی از شرم آورترین اعمالی است که تا به حال در بدن او دیده ام. روند تخصیص اعتبارات مردم آمریکا را با شکست مواجه کرده است و نمونه بزرگتری از میخ بر تابوت بزرگترین شکست حکومت تک حزبی مجلس نمایندگان، سنا و ریاست جمهوری وجود ندارد.