پیت بوتیجیگ برای اولین بار درباره تولد دوقلوها و مشکلات سلامتی صحبت می کند

ساعاتی بعد این دو مرد بچه هایی را که نارس به دنیا آمده بودند در آغوش گرفته بودند.

پیت در نامه ای جدید می نویسد: “این چیزی بود که آنها آن را سناریوی فرزندخواندگی “غافلگیرانه” می نامند – مادری در آن روز زایمان کرده بود و می خواست ترتیب فرزندخواندگی را بدهد.” متوسط پست. این قطعه را هم پیت و هم چستن نوشته اند اما با صدای پیت. “آژانس توضیح داد که شرایط حساس و عوارض بالقوه سلامتی برای ما وجود دارد، اما همچنین باید به سرعت تصمیم بگیریم که آیا آمادگی سفر به بیمارستان روستایی و شروع روند را داریم یا خیر. و یک چیز دیگر که باید در نظر گرفت: دوقلو بود!”

بچه ها که الان یک ساله هستند هر دو در حال حاضر سالم هستند.

مغازه خانوادگی

در ماه اکتبر، ما شروع به احساس اعتماد به نفس و راحتی بیشتری در مورد همه روال‌ها (و شگفتی‌های) فرزندپروری کرده بودیم. بعد یک روز بچه ها سرما خوردند. خیلی زود سرفه شد. سپس پنه لوپه دچار مشکل تنفسی شد. در طول فیس تایم، پزشک ما در مورد نحوه جمع شدن شکمش در زیر دنده‌هایش در حالی که برای جذب هوا کار می‌کرد، ابراز نگرانی کرد. چستن او را به اتاق اورژانس برد در حالی که من با گاس در خانه بودم. پوست او حالت خالدار به خود گرفت و روز بعد او نیز در بیمارستان بستری شد. درست مانند روزهای اول زندگی با آنها، ما دوباره یاد گرفتیم که خارج از یک اتاق بیمارستان زندگی کنیم، این بار در شهر تراورس. ما به نوبت وسایل را از خانه می‌بردیم و کنار بچه‌ها می‌خوابیدیم، و سعی می‌کردم وقتی تلفن با یک تماس کاری زنگ می‌خورد، حواس پرستاران را پرت نکنم.

مغازه خانوادگی

پیت می نویسد: «مسائل سلامتی به معنای نزدیک به دو هفته مضطرب بودن در بیمارستان قبل از ترخیص ما بود، اما بالاخره روز فرا رسید.

در حالی که بیشتر اعضای خانواده بهبود یافتند، وضعیت گاس با انتوبه شدن کودک به “بحران” رسید. او به یک بیمارستان کودکان در گراند راپیدز، میش، منتقل شد، و او و خانواده روزها در آنجا ماندند. پیت نوشت که او به یاد پدرش افتاده است، “روزهای آخر پدرش با دستگاه تنفس مصنوعی در اتاق آی سی یو مانند این بازی می کرد، زیرا نبرد خود را با سرطان ریه از دست داد.” از آنجایی که همه چیز در جریان بود، او اغلب هنوز مجبور بود کار کند. گاس بعد از یک هفته تثبیت شد.

همانطور که بسیاری از این اتفاق می افتاد، Buttigiegs مورد حمله جمهوری خواهان قرار گرفت. برخی پیت را متهم کردند که به اندازه کافی برای مبارزه با خرابی های زنجیره تامین و رفتن به مرخصی والدین – که طبق این اطلاعات جدید، بیشتر در بیمارستان ها سپری شده است- انجام نداده است. خانواده Buttigiegs به طور علنی به سهم شیر از این حملات که اغلب از همجنس‌گرا هراسی سرچشمه می‌گیرد، واکنش نشان نداده‌اند، و پیشنهاد می‌کنند که دو مرد نباید با هم فرزندی را تربیت کنند.



منبع

در قطعه جدیدی که روی او نوشته شده است متوسط پیت بوتیگیگ، وزیر حمل و نقل ایالات متحده، چگونگی پدر شدنش را توضیح می دهد. بوتیجیگ و همسرش، چستن، برای اولین بار اعلام کردند که قرار است برای اولین بار در آگوست 2021 پدر شوند. این خبر پس از آن منتشر شد که این زوج قبلاً در مورد مشکلات خود برای فرزندخواندگی توضیح داده بودند. در اوایل سپتامبر، آن دو خبر تولد اولین فرزندان خود، پنه لوپه رز و جوزف آگوست بوتیگیگ را دادند. حالا آنها تایید کرده اند که بچه ها به فرزندی پذیرفته شده اند.

بر اساس این پست، پنه‌لوپه دچار «ریفلاکس شدید شد که وقتی نفسش قطع می‌شود و در عرض چند ثانیه بنفش می‌شود، ما را می‌ترساند». قبلاً اعلام شده بود که جوزف، که آنها به گاس ملقب بودند، به عفونت تنفسی نیز مبتلا شده است. اکنون خانواده Buttigieg فاش کرده اند که این RSV بوده است و تمام خانواده – از جمله پیت و چستن – به زودی آن را دریافت کردند.