مایکل کوهن می گوید که در تحقیقات ترامپ دوباره با منهتن دی ای دیدار خواهد کرد

در سال 2018، کوهن در دادگاه فدرال به پرداخت غیرقانونی پرداخت به دانیلز به منظور «هدف اصلی تأثیرگذاری» بر انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 اعتراف کرد و گفت که این کار را به دستور ترامپ انجام داده است. کوهن به خاطر این جنایات و جرایم دیگر به سه سال زندان محکوم شد.

کوهن در پادکست خود در روز سه شنبه انتقادات خود را نسبت به مدیریت براگ در تحقیقات پس زد.

در مصاحبه ای پس از جلسه چهارشنبه، کوهن به نیکول والاس از MSNBC گفت که دوباره با دفتر DA ملاقات خواهد کرد.

کوهن در حالی که از ارائه جزئیات در مورد زمان خودداری کرد، گفت: “من به دفتر دادستان منطقه بازخواهم گشت.”

دیدار کوهن یک روز پس از آن صورت می گیرد که مارک پومرانتس، که پیش از این تحقیقات دادستان منطقه منهتن در مورد جرایم مالی ادعایی ترامپ را رهبری می کرد، در کتابی جدید گفت که پرونده علیه ترامپ قوی است و براگ باید علیه رئیس جمهور سابق اتهاماتی را مطرح می کرد.

ترامپ انکار کرده است که با دنیلز همخوابه بوده است، اما اعتراف کرد که 130 هزار دلار را به کوهن پس داده است.

خروج مایکل کوهن از دادگاه فدرال در شهر نیویورک (یانا پاسکووا / فایل گتی ایماژ)

ترامپ در ادامه گفت: «این توافق برای توقف اتهامات نادرست و اخاذی او در مورد یک رابطه مورد استفاده قرار گرفت … علیرغم اینکه قبلا نامه مفصلی را امضا کرده بود که در آن اذعان کرده بود که هیچ رابطه ای وجود ندارد.» توییتر.

کوهن از ملاقات با دادستان در پادکست Political Beatdown خود خبر داده بود و گفته بود که این “پانزدهمین حضور” او با تیم دادستان منطقه برای بحث در مورد این موضوع خواهد بود.

در سال 2018، ترامپ توییت کرد این پول “از کمپین نبود” و این معامله “یک قرارداد خصوصی بین دو طرف بود که به عنوان توافق نامه عدم افشا یا NDA شناخته می شود.”

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

واشنگتن – مایکل کوهن، وکیل قدیمی سابق دونالد ترامپ، گفت که او چهارشنبه به مدت تقریباً دو ساعت و نیم با الوین براگ، دادستان منطقه منهتن در ارتباط با هیئت منصفه ای که در حال شنیدن شهادت در مورد پولی که به یک ستاره فیلم بزرگسالان پرداخت شده است، ملاقات کرده است. ادعا می کند که با رئیس جمهور سابق همخوابه بوده است.

کوهن گفت: «من معتقدم که آلوین براگ جدی است. من فکر می‌کنم که او به طور مشروع معتقد است که باید علیه دونالد ترامپ پرونده‌ای مطرح شود.»

براگ روز سه‌شنبه گفت که کتاب پومرانتس را نخوانده است، «اما همچنان نگرانم که این کتاب بتواند تحقیقات در حال انجام ما را به خطر بیندازد یا تضعیف کند».

NBC News در اواخر ژانویه گزارش داد که دادستان ها هیئت منصفه بزرگی را برای استماع شهادت براگ در مورد پرداخت 130000 دلاری به استورمی دانیلز در طول مبارزات انتخاباتی ترامپ در سال 2016 تشکیل دادند.

خروج مایکل کوهن از دادگاه فدرال در شهر نیویورک (یانا پاسکووا / فایل گتی ایماژ)