شهرهای کالیفرنیا تحت تاثیر فحشا، قاچاق انسان در روز روشن، در حالی که پلیس قانون جدید را مقصر می داند

لاشاپل خاطرنشان کرد که این قانون تنها کمی بیش از یک ماه است که اجرایی شده است و گفت که رهبران این ایالت “باید به مسائل سیستمی بزرگتر و طولانی مدتی که در افزایش احتمالی قاچاق در کالیفرنیا کمک می کند، مانند بی خانمانی نگاه کنند.” “

مادر رزا وارگاس به ABC 7 گفت: «این همه روزه است، در تمام ساعات روز.» وارگاس ادعا کرد که دلال‌ها حتی چند بار در خیابان وارگاس را تعقیب کرده‌اند. به گفته ساکنان و رهبران محلی، برخی از روسپی ها بسیار جوان به نظر می رسند و احتمالاً زیر سن قانونی هستند.

وینر به رسانه های محلی گفت: «دست های پلیس بسته نیست. آنها می توانند افراد را به دلیل درخواست دستگیری کنند، می توانند خودروهایی را که در وسط خیابان متوقف می شوند، استناد کنند، می توانند “جان ها” را دستگیر کنند، می توانند دلال ها را دستگیر کنند.”

تلاش در سراسر کشور برای آزادسازی قوانین فحشا، نگرانی هایی را در مورد قاچاق انسان ایجاد می کند

در حال حاضر، پلیس گفته است که آماده می شود تا این مسائل فقط بدتر شود و از رهبران ایالتی و شهری خواسته است که برای دیدن این فعالیت غیرقانونی به سفر بروند.



منبع

گالاگر افزود: «تحت حاکمیت دموکرات، خانواده‌ها و مشاغل در حال کوچ کردن هستند، در حالی که قاچاقچیان انسان در حال نقل مکان هستند. از همان ابتدا مشخص بود که این قانون قاچاق انسان را تشویق و امکان‌پذیر می‌کند، اما ظاهراً این نتیجه قابل قبولی برای قانون‌گذارانی بود که از آن حمایت کردند.»

قبل از اجرایی شدن این قانون، “افسران یگان راهنمایی و رانندگی و گشت زنی” این اداره گشت زنی با دید بالا را انجام دادند و خاطرنشان کردند که “امید مسئولان این است که افزایش حضور در مناطق مختلف توسط این افسران، مانع از فعالیت شود و قربانیان را قربانی مجدد نکند. از قاچاق انسان.”

تن فروشی لس آنجلس

منابع پلیس لس آنجلس که با فاکس نیوز دیجیتال صحبت کردند می گویند قانون اصلاحات جدید آنها را از سرکوب فحشا دستبند می کند.

«از پنجره همان جا، سه تا را می بینم [people] یکی از ساکنان سانفرانسیسکو در حالی که به سمت پنجره ای که مشرف به یک تقاطع است اشاره می کرد، به کرونیکل گفت: “آنها او را خواهند زد.”

دپارتمان‌های پلیس و رهبران جمهوری‌خواه در ایالت، قانون جدیدی را که از اول ژانویه به اجرا گذاشته شد، مقصر می‌دانند. لایحه 357 سنا، قانون قبلی را لغو کرد که پرسه زدن به قصد انجام فحشا را ممنوع می‌کرد.

اما منابع پلیس قانون جدید را برابر با پیشنهاد 47 کالیفرنیا دانستند که جرایم جنایت را برای سرقت کالاهایی به ارزش 950 دلار یا کمتر کاهش می‌دهد. منتقدان استدلال کردند که جرقه دزدی از مغازه و انفجاری در سراسر ایالت را برانگیخت، با موارد متعددی از فلش‌موب‌هایی که به فروشگاه‌های گران‌قیمت با قلاب‌ها و خفاش‌ها برای شکستن ویترین‌ها و فرار با کالاهای شیک وارد شدند.

حلقه مشکوک به فحشا به محله کالیفرنیا خارج از مدرسه کاتولیک نقل مکان کرد: “پیمپ در حال مسدود کردن راه من است”

یکی از افسران معاونت پلیس لس آنجلس، درست، با دو زن که اخیراً دستگیر شده‌اند در مقر پلیس لشکر 77 در لس‌آنجلس صحبت می‌کند.

وینر در اوایل این هفته به فاکس نیوز دیجیتال تاکید کرد که مشکلات فحشا و قاچاق انسان مدت‌هاست که برخی مناطق کالیفرنیا را درگیر کرده است و او آنچه را که مردم در اوکلند می‌بینند «غیرقابل قبول» خواند. اما او پای اصلاحات ایستاد.

جیمز گالاگر، رهبر مجلس حزب جمهوری خواه در بیانیه ای گفت: «سیاست دموکرات های کالیفرنیا برای قانونی کردن جرم و جنایت، هر ساعت قربانیان بیشتری ایجاد می کند.

اداره پلیس اوکلند به فاکس نیوز دیجیتال گفت که قانون جدید “اکنون مانع اجرای افسران در سراسر ایالت می شود.”

وکلای قربانی هشدار می‌دهند که قانون فحشا در کالیفرنیا اجازه می‌دهد که آزار جنسی در خیابان‌های لس‌آنجلس بی‌وقفه اجرا شود.

یک افسر با معاونت پلیس لس آنجلس بر بارگیری 13 زن دستگیر شده در اوایل روز در یک ون در لس آنجلس نظارت می کند.

لاشاپل افزود: «تأثیر این برخوردها با مجریان قانون باعث تشدید انگ زمانی می‌شود که فردی به خاطر این جرم دستگیر می‌شود، به دلیل مشکلاتی که در تأمین شغل و مسکن امن با سابقه دستگیری مربوط به تجارت جنسی وجود دارد». “نقض این قانون تبعیض آمیز همچنین مهاجران را در خطر اخراج، از دست دادن اقامت یا امتناع از ورود مجدد به دلیل محکومیت بزهکاری قرار می دهد.”

زنانی که در روز روشن در گوشه و کنار خیابان‌ها شلوارهای شلواری می‌پوشند، دلال‌هایی که مادران را تعقیب می‌کنند و بچه‌هایشان را به مدرسه می‌برند، و روسپی‌هایی که در ترافیک می‌چرخند به صحنه‌های رایج در کالیفرنیا تبدیل شده‌اند.

فورتوناتو بس گفت: “این یک مسئله بزرگ است. این موضوعی است که بسیاری از جوامع در کالیفرنیا و خارج از کالیفرنیا را تحت تاثیر قرار می دهد و برای چندین دهه ادامه دارد.” بنابراین رویکرد من این بوده است که به رویکردی جامع نگاه کنم که شامل اجرای قانون است که بر استثمارگران متمرکز است.»

پلیس: حلقه فحشا LED دانش آموز دبیرستان فلوریدا

اعتراف تهیه کننده فیلم کالیفرنیا در پرونده فحشا

لاشاپل در اظهار نظری به فاکس نیوز دیجیتال اضافه کرد که موضوع تامین مالی در میان بحث های مربوط به فحشا و قاچاق انسان باید مورد توجه قرار گیرد.

ائتلاف لغو برده داری و قاچاق (CAST) که یکی از بزرگترین و قدیمی ترین ارائه دهندگان خدمات مستقیم برای بازماندگان قاچاق جنسی و کار در ایالات متحده است، از این لایحه حمایت کرد و به فاکس نیوز دیجیتال گفت که لغو سیاست قبلی را تایید می کند. زیرا می دانیم که کاهش جرم انگاری بازماندگان به جلوگیری از قاچاق انسان کمک می کند.»

هیلاری رونن، سرپرست سانفرانسیسکو، این هفته به سان فرانسیسکو کرونیکل گفت: «این کاملاً خارج از کنترل و خطرناک است – نه فقط برای کارگران جنسی، بلکه برای جامعه.

رهبران محلی ادعا می کنند که قاچاق انسان و فحشا در ایالت طلایی پس از اصلاحات جدید عدالت کیفری که هدف آن محافظت از زنان تراجنسیتی در برابر هدف قرار گرفتن ناعادلانه توسط مجریان قانون است، رواج یافته است.

“[The previous law] وینر اخیراً به KGO-TV گفت: «به افسران پلیس اجازه داد تا یک فرد را دستگیر کنند، نه بر اساس آنچه انجام داده‌اند، بلکه صرفاً بر اساس ظاهر یک فرد. رژ لب اضافه.”

وکلای قربانی هشدار می‌دهند که قانون فحشا در کالیفرنیا اجازه می‌دهد که آزار جنسی در خیابان‌های لس‌آنجلس بی‌وقفه اجرا شود.

منطقه ماموریت SF

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

لاشاپل استدلال می‌کند که پلیس هنوز «مکان‌های مداخله‌ای زیادی» برای «بررسی قاچاق بدون دستگیری افرادی که مرتکب جرمی نشده‌اند» در اختیار دارد، و آنها گفتند که «زندان دسترسی به زندان نیست و قطعاً خدمات نیست».

لایحه اصلی توسط سناتور ایالتی دموکرات اسکات وینر ارائه شد، او استدلال کرد که این لایحه از زنان تراجنسیتی که به گفته او به طور نامتناسبی توسط پلیس هدف قرار می گیرند محافظت می کند.

“پیشگیری از خشونت و ارائه خدمات به قربانیان، از جمله مسکن، آموزش شغلی، حتی غذا، و همچنین همکاری با دادستان منطقه برای ارائه حمایت بیشتر از قربانیانی که مایل به صحبت کردن هستند” در مبارزه او با قاچاق انسان و قاچاق انسان بسیار مهم است. او گفت که زنان مورد استثمار قرار می گیرند.

فورتوناتو باس گفت: «عجله» است که در مورد مسائل ادعایی اصلاحات اظهارنظر کنیم، زیرا قانون جدید تقریباً یک ماه است که اجرایی شده است.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

به گفته پلیس، خیابان فیگوئروآ در لس آنجلس، که با نام «تیغ» نیز شناخته می‌شود، مملو از روسپی‌ها و دلال‌ها شده است. مقامات مجری قانون حساب‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به فاکس نیوز ارائه کردند که زنان جوان را نشان می‌داد که شلوارهای شلواری و توری می‌پوشیدند، اغلب با سینه‌هایشان در حالت ایستاده آشکار می‌شدند – و حتی در روز روشن در گوشه‌های خیابان چرخ می‌زدند.

روسپیگری در لس آنجلس

لاشاپل گفت: “در ژوئن 2021، قانونگذار کالیفرنیا درخواست 30 میلیون دلاری CAST را برای تامین مالی ارائه دهندگان خدمات قربانیان قاچاق انسان طی سه سال تصویب کرد.” این 30 میلیون دلار اضافی در زمانی به دست آمد که تعداد پرونده های فوری قاچاق انسان در بالاترین حد خود قرار دارد.

پلیس گفت که همراه با شبکه های فحشا، سرقت، تیراندازی، تجاوزات شدید و سایر جنایات رخ می دهد. آنها گفتند که بسیاری از دلال‌ها وابسته به باندها هستند و با کتک زدن زنان یا دنبال کردن دلال‌های رقیب که سعی در شکار یکی از کارگران دارند، مشکلی ندارند. پلیس گفت که برخی حتی ضرب و شتم ها را ضبط می کنند زیرا آنها “فکر می کنند خنده دار است”.

دفتر او همچنین برای نصب سرعت‌گیرها و روشنایی بهتر در برخی خیابان‌ها کار کرده است و طرح‌های دیگر «پیشگیری از جرم از طریق طراحی محیطی» مانند انحراف‌کننده‌های ترافیک را راه‌اندازی کرده است.

اما منابع پلیس لس آنجلس که با فاکس نیوز دیجیتال صحبت کردند، گفتند که قانون “قطعا” آنها را از سرکوب فحشا دستبند می کند. پلیس گفت که به دلیل اصلاحات، تنها در صورتی می توانند دستگیر شوند که مظنونی به فحشا اعتراف کند، که به گفته آنها نادر است.

نیکی فورتوناتو بس، رئیس شورای شهر اوکلند، از سال 2019، زمانی که به قدرت رسید، بر مسائل قاچاق انسان در منطقه خود متمرکز شده است. او به فاکس نیوز دیجیتال گفت که روی دلایل اصلی قاچاق انسان کار می کند و به سادگی حلقه های فحشا را به جامعه دیگری منتقل نمی کند.

جاده ای در قلب منطقه ماموریت سانفرانسیسکو مملو از روسپی ها و دلالان شده است و مقامات شهری را بر آن داشته تا با نصب موانع در حالی که ساکنان صدا از صدا در می آیند، نه تنها احساس امنیت کمتری دارند – به خصوص در شب – بلکه نگران زنان شاغل هستند. خیابان.

بر اساس گزارش ها، دلالان در اوکلند، روسپی ها را در خارج از یک مدرسه کلاسی کاتولیک مستقر کرده اند، جایی که والدین می گویند فرزندان خود را به مدرسه می برند و از کنار زنانی که تقریبا هیچ لباسی نپوشیده اند – یا حتی برهنه هستند.

لاشاپل گفت: “استفاده از دستگیری به عنوان دروازه ای برای دریافت خدمات مضر است و بی اعتمادی را در جوامع ما ایجاد می کند.” “چیزی که CAST در موارد بی‌شماری از مشتریان ما شنیده است این است که دستگیری نه تنها آسیب‌زا و قربانی‌کننده بود، بلکه موانعی غیرقابل عبور برای جستجوی شغل، مسکن امن و کمک‌های مهاجرت ایجاد کرد.”

مردی که یک گیتار حمل می کند به دنبال مکانی برای پخش موسیقی در منطقه Mission در سانفرانسیسکو می گردد.

او گفت که استثمارگران را به صفر رسانده است و تاکید کرد که اداره پلیس با دفتر دادستان منطقه همکاری می کند تا شواهد کافی برای پیگرد قانونی را جمع آوری کند. او افزود که این شهر بودجه اداره پیشگیری از خشونت را افزایش داده است تا وقفه کننده های خشونت بیشتری را در خیابان ها مستقر کند.

او گفت که این گروه از تمدید بودجه حمایت می کند.

این موضوع فقط به سانفرانسیسکو منزوی نیست، شهرهای بزرگ دیگری مانند لس آنجلس و اوکلند نیز همین را گزارش می کنند.

دستگیری در لا

لاشاپل گفت: «دستگيري بازماندگان راه حلي نيست، وقتي كه ما براي تأمين بودجه و خدمات كافي سرپناه تلاش مي كنيم.

لی لاچاپل، معاون مدیر حمایت از بازماندگان در CAST به فاکس نیوز گفت: «قاچاقچیان برای جرم انگاری قربانیان به سیستم های ما متکی هستند به طوری که به دلیل سوابق خود نمی توانند به ایمنی دسترسی داشته باشند و در معرض استثمار مستمر قرار گیرند.

زن ناشناس گفت: “من به پلیس زنگ می زنم، کسی نمی آید. کاری از دستم برنمی آید.”