انتخابات ریاست‌جمهوری نیکی هیلی باعث غرق شدن دیسانتیس و پیروزی ترامپ خواهد شد

یاهو نیوز گزارش داد: «در یک مسابقه سه جانبه فرضی، هیلی عملاً اسپویلر را بازی می‌کند و 11 درصد از جمهوری‌خواهان و طرفداران جمهوری‌خواه را به خود جذب می‌کند، در حالی که حمایت دیسانتیس تقریباً به همان میزان (به 35 درصد) کاهش می‌یابد و ترامپ رای بیشتری دارد. نسبت به هر یک از آنها” در 38٪.

مربوط: نیکی هیلی پس از ادعای طرح معاون رئیس جمهور، پمپئو را به دروغ و شایعات برای فروش کتاب متهم کرد.

در حالی که نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی در حال آماده شدن برای اعلام نامزدی برای ریاست جمهوری است، یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که تنها یک نامزد اضافی در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان در سال 2024 برای تقسیم آرا و حفظ دونالد ترامپ از رون دیسانتیس، تنها نزدیک فعلی او کافی است. رقیب

هیلی قبل از استعفا در سال 2018 در زمان ترامپ در سازمان ملل سفیر بود. پس از تغییر نظر در مورد به چالش کشیدن رئیس سابق خود، قرار است هفته آینده کارزار انتخاباتی خود را در ایالت خود اعلام کند.

هنگامی که ترامپ برای اولین بار برای نامزدی جمهوری خواهان در سال 2016 نامزد شد، او این کار را در یک میدان مقدماتی انجام داد که در اولین مناظره 17 قدرت داشت. ترامپ بدون کسب اکثریت آرا، نامزدی را به دست آورد.

هیلی قرار است در 15 فوریه در چارلستون، کارولینای جنوبی، پیش از رفتن به نیوهمپشایر، که در تقویم اولیه نیز جایگاه اولیه دارد، رقابت خود را اعلام کند.

عکس: Olivier Douliery/AFP/Getty Images

آیا مطمئن هستیم که آنها درک می کنند که باید تا فوریه 2024 حول یک نامزد پیشتاز متحد شوند تا از سناریوی مشابهی که ترامپ در سال 2016 به ما داد جلوگیری کنند؟





منبعمربوط: رقابت برای انتخابات 2024 ادامه دارد. اما چه کسی با ترامپ مقابله خواهد کرد؟

او دو بار استیضاح و در معرض خطرات حقوقی گسترده ای به دوران ریاست جمهوری خود پایان داد، اما او هنوز تنها نامزد اعلام شده برای نامزدی در سال 2024 است که مدت کوتاهی پس از انتخابات میان دوره ای سال گذشته اعلام شد.

دیسانتیس روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: من وقتم را صرف این نمی‌کنم که جمهوری‌خواهان دیگر را بدنام کنم.

شکست نامزدهای مورد حمایت ترامپ در ماه نوامبر هزینه های گزافی برای جمهوری خواهان داشت، به ویژه با توجه به اینکه سنای ایالات متحده در دست دموکرات ها باقی ماند و باعث شد برخی از جمهوری خواهان مخالف ایده سومین نامزدی ترامپ باشند.

ترامپ و دیسانتیس در حال انجام این مبارزه در اطراف رینگ هستند. دیگران نگاه می کنند تا ببینند آیا کسی ضربه ای می زند و به آنها باز می شود یا خیر.

بر اساس نظرسنجی Yahoo/YouGov، هیلی نسبت به سایر نامزدهای احتمالی از جمله مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق، مایک پمپئو وزیر امور خارجه سابق و لری هوگان، فرماندار سابق مریلند، حمایت بیشتری را به خود جلب کرد.

نظرسنجی Yahoo/YouGov نشان می‌دهد که سناریوی تقسیم آرا در حوزه‌های بزرگ‌تر از سه مورد اجرا می‌شود: تقسیم آرای ضد ترامپ و بنابراین ترامپ دیسانتیس را شکست داد. نظرسنجی های دیگر نتایج مشابهی را برگردانده اند.