سناتور دموکرات جان فترمن که در جریان مبارزات انتخاباتی دچار سکته مغزی شد، به دلیل سبکی سر در بیمارستان بستری شد.

قبلی: در حالی که فترمن برای مناظره با دکتر اوز در مسابقه سنای پنسیلوانیا آماده می شود، بازماندگان سکته مغزی خود را در او می بینند.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: سناتور جان فترمن که در جریان مبارزات انتخاباتی دچار سکته مغزی شد، در بیمارستان بستری شد.



منبعکالولو گفت، فترمن، که سه شنبه شب در حال لبخند زدن و دست دادن در ایالت اتحادیه دیده شد، “روحیه خوبی دارد و با کارکنان و خانواده خود صحبت می کند.” زمانی که اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشیم، ارائه خواهیم کرد.»

سناتور جان فترمن، دی-پا، برای سخنرانی رئیس جمهور جو بایدن در نشست مشترک کنگره در ساختمان کنگره، سه شنبه، 7 فوریه 2023، در واشنگتن می آید.

کندی وودال گزارشگر کنگره برای USA TODAY است. می توان با او در [email protected] یا در توییتر در @candynotcandace تماس گرفت.

فترمن هنوز علائم پردازش شنوایی را دارد، اما پزشکان در پاییز گفتند که او هیچ اختلال شناختی ندارد و می‌تواند “وظیفه کامل” را در مشاغل دولتی انجام دهد.

واشنگتن-سن. دفتر او اواخر چهارشنبه شب اعلام کرد جان فترمن که در جریان مبارزات انتخاباتی سنا در پنسیلوانیا در سال 2022 دچار سکته مغزی شده بود، در بیمارستان بستری است.

دموکرات پنسیلوانیا از فناوری کمکی برای ارائه زیرنویس‌های بسته در سنا استفاده می‌کند، در حالی که به بهبودی خود از سکته مغزی در ماه می ادامه می‌دهد.

بر اساس بیانیه‌ای از جو کالولو، سخنگوی وی، فترمن پس از احساس سرگیجه در پایان عقب‌نشینی دموکرات‌های سنا در روز چهارشنبه به بیمارستان دانشگاه جورج واشنگتن منتقل شد.

کالولو گفت: «آزمایش‌های اولیه شواهدی مبنی بر سکته جدید نشان ندادند، اما پزشکان آزمایش‌های بیشتری را انجام می‌دهند و جان یک شبه برای مشاهده باقی می‌ماند».

سناتور جان فترمن، دی-پا، برای سخنرانی رئیس جمهور جو بایدن در نشست مشترک کنگره در ساختمان کنگره، سه شنبه، 7 فوریه 2023، در واشنگتن می آید.