تحقیقات پلیس فینیکس در مورد خبرنگار بازداشت شده آغاز شد

پارادی سعی کرد نزدیک رابوئین بماند، اما در یک نقطه، یک افسر پلیس ناشناس به پارادی گفت که عقب نشینی کند و با استناد به قانون منسوخ آریزونا که در ماه سپتامبر خلاف قانون اساسی تلقی شد، فریاد زد: «هشت فوت قانون است».

زیمرمن ادعا کرد که با یکی از کارمندان بانک صحبت کرده است و به او گفته شده است که بانک مایل است “در صورتی که دیون تمایلی به ترک آن نداشته باشد، در پیگرد قانونی کمک کند” و می‌خواهد رابوئین از ملک خارج شود.

این مقاله در اصل در آریزونا جمهوری منتشر شد: پلیس فونیکس تحقیقات خود را در مورد خبرنگار بازداشت شده آغاز کرد



منبع

او در مورد ضبط به زیمرمن گفت: «آنها گفتند که می‌خواهند بروند داخل و با کسی صحبت کنند، و بعد تو ظاهر شدی و من گفتم می‌روم.»

بر اساس گزارش ABC 15، یک افسر پلیس فونیکس، کالب زیمرمن، در مورد تماسی که به گفته او توسط کارمندان بانک ارسال شده بود، به رابوئین نزدیک شد.

او به ABC15 گفت: “من به آنچه قرار بود اتفاق بیفتد اعتماد نداشتم. زمانی که زن در حال ضبط بود، فکر می کردم احتمال اینکه او کاری با من انجام ندهد، چه از نظر فیزیکی یا هر چیز دیگری، بسیار بیشتر است. زمانی که او بسته شد. در آن در، او می تواند برود. او می تواند من را به جایی برساند. ممکن است من را بازداشت کنند.

در ویدئویی که توسط یک شهروند نگران کاتلین پارادی ارائه شده است، رابوئین به زیمرمن گفت که هیچ کس در بانک از او نخواسته است که آنجا را ترک کند، اما اگر فرصتی به او داده شود، او این کار را خواهد کرد.

رابوئین در این ویدئو به زیمرمن توضیح داد که شخصی در بانک آمده است بیرون و از او خواسته است که آیا او درخواست کرده است یا خیر، و او گفت که اینطور نیست.

این ویدئو زیمرمن و رابوئین را نشان می‌داد که در حالت سکون، روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند و مواضع خود را اعلام کردند. زیمرمن ادعا کرد که رابوئین در صورت درخواست صاحب ملک از رفتن امتناع کرد و در حال تجاوز به آن بود، در حالی که رابوئین مدام تکرار می کرد که هرگز از او خواسته نشده بود که ترک کند، اما اکنون این کار را انجام می دهد.

دیون رابوین، خبرنگار مالی ژورنال، حوالی ساعت 2:40 بعد از ظهر در شمال فینیکس بیرون از بانک چیس ایستاد و مصاحبه‌های کوتاهی با افرادی انجام داد که برای داستانی در مورد بانکداری به داخل می‌رفتند.

زیمرمن رابوین را روی صندلی عقب خودروی SUV پاترول خود فشار داد و شناسه رابوئین را از شلوارش بیرون کشید، اما رابوئین در حالی که پاهایش را بیرون از خودرو نشسته بود، مانع از بستن درب توسط زیمرمن شد.

مت موری، سردبیر رابوئین، نامه ای به مایکل سالیوان، رئیس پلیس فینیکس نوشت و بر نگرانی او در مورد نحوه برخورد افسران با رابوئین تاکید کرد.

در طول ویدئو، رابوئین به زیمرمن گفت که اگر او را باز کند، از ملک خارج خواهد شد.

در گزارش پلیسی که توسط زیمرمن ارسال شد، کارمندان بانک ادعا کردند که پس از دریافت شکایت از مشتریانی که احساس ناراحتی می‌کردند، به رابوئین گفتند که ملک را ترک کند.

دقایقی بعد، زیمرمن بند را باز کرد و رابوئین را رها کرد.

در نهایت، دو افسر دیگر ظاهر شدند و در ویدیو دیده شدند که در حال تماشای رابوئین بودند، زیرا زیمرمن از شناسه رابوئین برای نوشتن اخطاریه تخلف استفاده کرد.

مقامات گفتند که پلیس فونیکس تحقیقات اداری را در مورد بازداشت یک خبرنگار وال استریت ژورنال در 23 نوامبر در شمال فینیکس آغاز کرد. این تحقیقات توسط اداره استانداردهای حرفه ای این وزارتخانه انجام خواهد شد.

“من از اینکه افسران بخش شما تلاش می کنند تا با حقوق قانونی آقای رابوئین برای پرداختن به روزنامه نگاری و اینکه مدعی محدود کردن حضور هر کسی در یک مکان عمومی هستند، مداخله کنند، وحشت زده و نگران هستم. موری نوشت: چنین رفتاری برای آزادی های مدنی توهین آمیز است و همچنین یک خبر بسیار خوب است.

بر اساس این گزارش، زیمرمن نوشت که رابوئین هویت ارائه نکرده و به او گفته است که در حال تجاوز است.

اما زیمرمن معتقد بود که باید او را از ملک خارج می‌کرد، که شامل حذف شخصی او از ملک و نوشتن یک اعلان تخلف است که رابوئین را برای صاحب ملک شناسایی می‌کند تا مطمئن شوند که او برنمی‌گردد.

گروهبان سخنگوی پلیس فونیکس ملیسا سولیز به The Arizona Republic گفت که وزارتخانه یک نسخه از نامه را دریافت کرد و تحقیقات اداری را آغاز کرد.

به گزارش ABC 15، رابوئین گفت که هفته‌ها بعد از یک مقام فینیکس تماس گرفت و به او گفته شد که پس از بررسی پرونده، اداره متوجه شد که افسر هیچ اشتباهی انجام نداده است.

طبق مصاحبه ای با ABC 15، رابوئین می ترسید که اگر سوار ماشین شود و زیمرمن در را ببندد چه اتفاقی می افتد.

در این ویدئو، زیمرمن در حالی که رابوئین تکرار می کرد که داوطلبانه آن را ترک خواهد کرد، دستبند زد.