بایدن با اشاره به JFK، «مهتاب» را برای مبارزه با سرطان تحت فشار قرار داد

دکتر کریستال دنلینگر، مدیر ارشد علمی شبکه ملی جامع سرطان، گروهی از مراکز نخبه سرطان، گفت، حتی بدون پیشرفت‌های جدید، می‌توان با عادلانه‌تر کردن مراقبت‌ها پیشرفت کرد.

جانسون از سیاتل گزارش داد.



منبع

در سال 2022، انجمن سرطان آمریکا تخمین می زند، 1.9 میلیون مورد جدید سرطان تشخیص داده می شود و 609360 نفر بر اثر بیماری های سرطان جان خود را از دست خواهند داد.

دکتر مایکل هاست از موسسه سرطان دانا-فاربر در بوستون، گفت که هدف بایدن برای کاهش مرگ و میر ناشی از سرطان با پیروی از دو مسیر موازی محقق شود: یکی کشف و دیگری اطمینان از اینکه تا حد ممکن افراد از مزایای درمان های موجود و پیشگیری استفاده می کنند. نزدیک می شود.

دکتر روی هربست، متخصص ریه در مرکز سرطان ییل گفت: «این غم انگیز است.

کارناوال گفت که مطالعه موسسه ملی سرطان به گونه‌ای طراحی شده است که هر گونه نتایج تشخیصی امیدوارکننده می‌تواند به سرعت در عمل گسترده قرار گیرد، در حالی که مطالعه طولانی‌مدت – که انتظار می‌رود تا یک دهه طول بکشد – پیشرفت می‌کند. او گفت که هدف نزدیک‌تر شدن به آینده‌ای است که در آن سرطان‌ها را می‌توان از طریق خون‌گیری معمولی شناسایی کرد و به طور بالقوه جایگزین روش‌های تهاجمی و سنگین‌تر مانند کولونوسکوپی و در نتیجه نجات جان انسان‌ها شد.

علیرغم تلاش های بایدن برای بازگشت به کندی و برنامه فضایی او، ابتکار عمل فعلی فاقد همان سطح حمایت بودجه ای است. برنامه آپولو سرمایه گذاری عمومی هنگفتی را به همراه داشت – بیش از 20 میلیارد دلار یا بیش از 220 میلیارد دلار در سال 2022 با توجه به تورم. تلاش “مهتابی” بایدن بسیار ساده تر است و به سرمایه گذاری بخش خصوصی متکی است.

هاست گفت: «اینها شکاف های بزرگی هستند. “این یک درمان موثر است. اما اگر بسیاری از افراد آن دارو را مصرف نمی‌کنند یا آن را مصرف می‌کنند اما قبل از پایان دوره درمان آن را قطع می‌کنند، آنگاه مزایایی که این دارو می‌تواند ارائه دهد متوجه نمی‌شود.

هاست گفت: «اگر ما بتوانیم به هر دو جنبه، هر دو چالش توجه کنیم، پیشرفت های بزرگی ممکن است.

بری گفت: «ما می‌توانیم با کاهش سرعت بیماری در سرطان‌های مختلف بدون درمان کسی، به هدف 50 درصدی برسیم. اگر بخواهم روی اینکه آیا به این کاهش 50 درصدی دست خواهیم یافت یا نه، شرط می‌بندم بله.

___

و هر تلاشی برای کاهش میزان مرگ و میر ناشی از سرطان باید بر بزرگترین قاتل سرطان، یعنی سرطان ریه تمرکز کند. سرطان ریه که بیشتر به سیگار کشیدن نسبت داده می شود، اکنون بیش از هر سرطان دیگری باعث مرگ و میر ناشی از سرطان می شود. از 1670 مرگ روزانه ناشی از سرطان در ایالات متحده، بیش از 350 مورد ناشی از سرطان ریه است.

با این حال، بایدن تلاش کرده است تا شتاب را برای سرمایه گذاری در تحقیقات بهداشت عمومی حفظ کند، از جمله حمایت از آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته برای سلامت، که از طرح های تحقیق و توسعه مشابهی که به نفع پنتاگون و جامعه اطلاعاتی است، الگوبرداری شده است.

بایدن قصد داشت از آمریکایی‌هایی که ممکن است غربالگری سرطان را در طول همه‌گیری به تعویق انداخته‌اند، بخواهد که سریعاً آنها را جستجو کنند و به آنها یادآوری کند که تشخیص زودهنگام می‌تواند کلیدی برای جلوگیری از پیامدهای نامطلوب باشد.

هربست گفت: “مهتاب باید یک اصلاح اجتماعی و همچنین یک اصلاح علمی و پزشکی باشد.” ما باید راهی پیدا کنیم که غربالگری آسان‌تر شود، به طور کامل پوشش داده شود، و امکانات غربالگری بیشتری داشته باشیم.»

یکی از امیدوارکننده‌ترین فناوری‌ها، توسعه آزمایش‌های خونی است که نوید تشخیص سرطان‌های متعدد را در یک آزمایش خون و واقعاً تصور تأثیری که می‌تواند بر توانایی ما برای تشخیص زودهنگام سرطان و به روشی عادلانه‌تر داشته باشد، می‌دهد.» کارناوال گفت. ما فکر می‌کنیم بهترین راه برای رساندن ما به جایی که آن‌ها تحقق می‌یابند این است که واقعاً فناوری‌هایی را که امروز داریم آزمایش کنیم و ببینیم چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی واقعاً بر افزایش عمر تأثیر می‌گذارد.»

چگونه یاد بگیریم که چه درمان هایی در کدام زیرگروه بیماری موثر است؟ این برای من اقیانوسی است. «امکانات بسیار زیاد است. چالش‌ها بسیار زیاد هستند.»

اما تنها 5 درصد از بیماران واجد شرایط برای سرطان ریه غربالگری می شوند.

به عنوان مثال، در سرطان سینه، بسیاری از زنانی که می‌توانند از قرص‌های مسدودکننده هورمون سود ببرند، هرگز درمان را شروع نمی‌کنند یا قبل از پنج سال توصیه‌شده مصرف آن را متوقف می‌کنند.

واشنگتن (AP) – رئیس جمهور جو بایدن قرار است در شصتمین سالگرد سخنرانی مهتابی رئیس جمهور سابق، جان اف کندی را کانالیزه کند، زیرا رئیس جمهور فعلی تلاش می کند اهداف کشور را برای “پایان دادن به سرطان همانطور که ما می شناسیم” تعیین کند.

او همچنین قرار بود مفاد لایحه مراقبت‌های بهداشتی و تغییرات آب و هوایی دموکرات‌ها را برجسته کند که دولت معتقد است قیمت‌های دارویی از جیب خود را برای برخی از درمان‌های سرطان که به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند کاهش می‌دهد. او همچنین ضمانت‌های جدیدی را برای جانبازانی که در معرض چاله‌های سوختگی سمی قرار دارند، جشن می‌گیرد که تشخیص‌های سرطان بالقوه آنها را پوشش می‌دهد.

اکنون دانشمندان می‌دانند که سرطان یک بیماری واحد نیست، بلکه صدها بیماری است که به درمان‌های مختلف پاسخ متفاوتی می‌دهند. برخی از سرطان ها دارای نشانگرهای زیستی هستند که می توانند توسط داروهای موجود مورد هدف قرار گیرند که رشد تومور را کند می کنند. بسیاری از اهداف دیگر در انتظار کشف هستند.

روز دوشنبه، بایدن دکتر رنی وگرزین را به عنوان مدیر افتتاحیه ARPA-H معرفی خواهد کرد که وظیفه بررسی درمان ها و درمان های بالقوه سرطان، آلزایمر، دیابت و سایر بیماری ها را بر عهده دارد. او همچنین یک برنامه جدید پژوهشگران موسسه ملی سرطان را برای ارائه منابع به دانشمندانی که در مراحل اولیه شغلی هستند که در حال مطالعه درمان‌ها و درمان‌های سرطان هستند، اعلام خواهد کرد.

این موضوع برای بایدن شخصی است که پسر بالغ خود بو را در سال 2015 به دلیل سرطان مغز از دست داد. پس از مرگ بو، کنگره قانون درمان قرن 21 را تصویب کرد که 1.8 میلیارد دلار در طول هفت سال به تحقیقات سرطان اختصاص داد و در سال 2016 توسط رئیس جمهور باراک اوباما به قانون تبدیل شد.

سخنرانی او در کتابخانه و موزه ریاست جمهوری جان اف. بیماری قلبی. بایدن امیدوار است که ایالات متحده را به هدفی که در فوریه تعیین کرده بود، یعنی کاهش 50 درصدی مرگ و میر ناشی از سرطان در ایالات متحده طی 25 سال آینده، نزدیک‌تر کند و زندگی مراقبان و کسانی که از سرطان رنج می‌برند را به طور چشمگیری بهبود بخشد.

اوباما بایدن، معاون وقت رئیس‌جمهور را به منظور تشخیص غم و اندوه بایدن به عنوان والدین و تمایل به انجام کاری در مورد آن، برای مدیریت «کنترل مأموریت» در مدیریت بودجه سرطان تعیین کرد. بایدن در کتاب خاطرات خود با عنوان «به من قول بده، پدر» نوشت که ترجیح داد در سال 2016 نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نشود، عمدتاً به دلیل مرگ بو.

علیرغم چالش ها، او نسبت به کاهش میزان مرگ و میر ناشی از سرطان به نصف در 25 سال آینده خوشبین است.

کارشناسان معتقدند هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا این آزمایش‌های خون جدید برای یافتن سرطان در افراد سالم تأثیری بر مرگ و میر ناشی از سرطان دارد یا خیر. هیچ مطالعه ای وجود ندارد که نشان دهد آنها خطر مرگ ناشی از سرطان را کاهش می دهند. با این حال، آنها می گویند تعیین یک هدف بلندپروازانه مهم است.

غربالگری سرطان ریه کمک می کند. انجمن سرطان آمریکا می گوید چنین غربالگری به کاهش 32 درصدی نرخ مرگ و میر ناشی از سرطان از اوج آن در سال 1991 تا 2019 کمک کرد، آخرین سالی که اعداد برای آن در دسترس است.

بایدن روز دوشنبه به بوستون سفر کرد تا یک مطالعه جدید با حمایت فدرال را برجسته کند که به دنبال تأیید استفاده از آزمایش خون برای غربالگری سرطان های متعدد است – یک تغییر بالقوه بازی در آزمایش های تشخیصی برای بهبود چشمگیر تشخیص زودهنگام سرطان. او همچنین اعلامیه های دیگری را برای بهبود زندگی مبتلایان به سرطان برنامه ریزی کرد.

دانیل کارناوال، هماهنگ کننده مهتاب سرطان در کاخ سفید، به آسوشیتدپرس گفت که دولت پتانسیل بزرگی را در آغاز مطالعه تشخیصی خون برای شناسایی و درمان سرطان ها می بیند.