کمیته مجلس نمایندگان، دیوید برنهارت، وزیر کشور سابق ترامپ را برای تعقیب کیفری معرفی می کند

پورتر گفت: «مبادله پول برای یک اقدام خاص دولتی واضح‌ترین شکل فسادی است که وجود دارد، و آمریکایی‌ها – دموکرات‌ها، جمهوری‌خواهان و مستقل‌ها – در این درک مشترک هستند که این نوع پیش‌بینی‌ها دموکراسی ما را از بین می‌برد.» «در این مورد، نظارت ما نشان داد که وزارت کشور دولت ترامپ، متخصصان محلی حرفه‌ای را نادیده گرفت و موضع دیرینه در مورد الزامات بررسی محیط‌زیست را معکوس کرد، تنها چند هفته پس از آن که اهداکنندگان مرتبط با سیاسی نزدیک به یک چهارم میلیون دلار کمک‌های مالی به نفع جامعه کردند. کمپین ترامپ این الگوی واقعی حداقل مستلزم حقیقت‌یابی بیشتری است، بنابراین مردم آمریکا در مورد اینکه آیا دولت ترامپ به نفع عموم عمل می‌کرده یا به نفع بالاترین پیشنهاد، پاسخ‌هایی دارند.

نماینده کیتی پورتر (D-CA) در جلسه استماع کمیته خدمات مالی مجلس با رئیس و مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ در واشنگتن، ایالات متحده، 23 اکتبر 2019 شرکت می کند. رویترز/ارین اسکات

طبق گزارش کمیته در آگوست 2017، استیو اسپنگل، که در آن زمان ناظر میدانی FWS بود، تماس تلفنی دریافت کرد که طی آن یک وکیل از دفتر وکالت وزارت کشور از اسپانگل خواست تا تصمیم خود را مبنی بر اینکه سپاه مهندسین ارتش تغییر دهد. قبل از بازگرداندن مجوز قانون آب پاک که در آن زمان معلق شده بود برای روستاهای ویگنتو باید با FWS مشورت کنید. در این گزارش آمده است که این تماس تلفنی «توسط دپ. ثانیه برنهارت» پس از ملاقات او با اینگرام. برنهارت از سال 2019 تا 2021 به عنوان وزیر کشور ادامه داد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده، به سخنان دیوید برنهارت، وزیر کشور ایالات متحده، در جریان رویدادی که سیاست زیست محیطی دولت را در اتاق شرقی کاخ سفید در واشنگتن، ایالات متحده، 8 ژوئیه 2019 تبلیغ می کند، گوش می دهد. رویترز/ کارلوس باریا

از سال 2019، کمیته مجلس نمایندگان آمریکا تصمیم اکتبر 2017 سرویس ماهی و حیات وحش ایالات متحده (FWS) را برای برگرداندن مخالفت قبلی خود با توسعه مسکن پیشنهادی در بنسون، آریز، به نام . این تصمیم در جولای 2021 و پس از روی کار آمدن رئیس جمهور بایدن گرفته شد.

گروه‌های حامی محیط‌زیست که نسبت به کارنامه DOI در دوران ترامپ انتقاد داشتند، این ارجاع را توجیه می‌کردند.

در این گزارش کمیته آمده است: «شواهد قویاً نشان می‌دهد که این تصمیم نتیجه توافق بین توسعه‌دهنده ویگنتو، مایکل اینگرام، و مقامات ارشد دولت ترامپ، احتمالاً از جمله دیوید برنهارت، معاون وزیر امور خارجه وقت آمریکا بوده است».

کمیته منابع طبیعی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه خود را به وزارت دادگستری اعلام کرد و از وزارت دادگستری خواست تا بررسی کند که آیا مایک اینگرام، سازنده املاک و مستغلات آریزونا و اهداکننده کمپین ترامپ، در دوران تصدی ترامپ به مقامات دولتی از جمله دیوید برنهارت، معاون وقت وزیر کشور، رشوه داده یا خیر.

رئیس کمیته منابع طبیعی مجلس نمایندگان، رائول گریجالوا، ایالت آریز، در جریان جلسه استماع کمیته منابع طبیعی مجلس نمایندگان آمریکا در واشنگتن دی سی در 29 ژوئن 2020 سخنرانی می کند. (مایکل رینولدز/پول از طریق رویترز)

رئیس کمیته فرعی کمیته منابع طبیعی مجلس در مورد نظارت و تحقیقات، کیتی پورتر، دی-کالیفرنیا، در واشنگتن، دی سی، 23 اکتبر 2019. (ارین اسکات/رویترز)

جنیفر روکالا، مدیر اجرایی مرکز اولویت‌های غربی در بیانیه‌ای گفت: «ما در تمام مدت گفته‌ایم که دیوید برنهارت به اندازه‌ای اهل سازش و فاسد است که نمی‌تواند منشی کابینه باشد. “این شواهد نکوهنده ای است که نشان می دهد حق پرداخت برای بازی مستقیم وجود دارد. مایک اینگرام در اوایل دولت ترامپ ملاقاتی محرمانه با دیوید برنهارت داشت. سپس درست در همان روزی که برنهارت مقامات حرفه‌ای را تحت کنترل خود درآورد، پول نقد وارد کمپین ترامپ شد.



Source link

بخش داخلی دیوید برنهارت و رئیس جمهور وقت دونالد ترامپ در اتاق شرقی کاخ سفید در واشنگتن دی سی، 8 ژوئیه 2019. (کارلوس باریا/ رویترز)

نماینده کیتی پورتر، کالیفرنیا، که ریاست کمیته فرعی نظارت و تحقیقات کمیته منابع طبیعی را بر عهده دارد، بیانیه ای را صادر کرد و به صراحت ادعا کرد که فساد در دولت ترامپ وجود دارد.

به گفته کمیته توسعه Vigneto در یک منطقه حساس زیست محیطی است. در گزارش کمیته آمده است: «زمینی که در آن Vigneto توسعه خواهد یافت، تقریباً در دو مایلی از رودخانه San Pedro، آخرین رودخانه اصلی آزاد در بیابان جنوب غربی واقع شده است. اکوسیستم اطراف یک زیستگاه شکننده و در عین حال بسیار مهم برای بسیاری از گونه‌های منحصربه‌فرد حیات وحش است و به عنوان یک راهرو حیاتی برای میلیون‌ها پرنده آوازخوان مهاجر در نظر گرفته می‌شود.

دیویس گفت: «ارجاع ارسال شده توسط رئیس گریجالوا و رئیس کمیته فرعی، پورتر، نادرست، گمراه کننده، ناعادلانه است و به نظر من یادآور استفاده مک کارتیسم از کنایه به عنوان جانشین واقعیت است. الدورادو در جلسات متعدد با این کمیته شرکت کرد، با شفافیت کامل عمل کرد و بدون احضاریه همکاری کامل داشت. با وجود این، ما از فرصت اساسی و اساسی برای رد ادعاهای موجود در این ارجاع محروم شدیم و حتی فرصت صحبت با رئیس را نداشتیم. متأسفانه، مردم آمریکا بی حس شده اند و به حملات سیاسی که ارتباط چندانی با حقیقت ندارند، عادت کرده اند، و زمانی که این اتفاق می افتد باید خشم دو حزبی وجود داشته باشد. فرقی نمی کند که یک کمیته دموکرات باشد یا جمهوری خواه یا یک دولت دموکرات یا جمهوری خواه. من قصد دارم هر دقیقه که می‌توانم با اعضای دموکرات و جمهوری‌خواه این کمیته دیدار کنم تا آنها را متقاعد کنم که آنچه توسط رئیس و رئیس کمیته فرعی انجام شد ناعادلانه بود و کاملاً در گزارش حقایق عدم تخلف آقای اینگرام یا الدورادو ناکام بود. . من هنوز معتقدم تصمیم نهایی بر اساس قانون و واقعیت ها گرفته شده است.»

گریجالوا، رئیس کمیته منابع طبیعی مجلس نمایندگان، «یافته‌های این تحقیقات بار دیگر به ما نشان می‌دهد که دولت قبلی در حالی که تصمیم‌های آژانس فدرال را به دوستان ترامپ و کمک‌کنندگان بزرگ بر اساس پرداخت پول به بازی می‌دادند، تخصص کارکنان حرفه‌ای را کنار گذاشت». ، دی آریز، گفت در .

رئیس کمیته منابع طبیعی مجلس نمایندگان آمریکا، دموکرات رائول گریجالوا در جلسه استماع کمیته منابع طبیعی مجلس نمایندگان آمریکا درباره

در نتیجه، سپاه ارتش طبق قانون گونه‌های در معرض خطر از نظر قانونی موظف به مشورت با FWS بود، اما پس از روی کار آمدن ترامپ، درخواست خود برای مشورت را پس گرفت. این کمیته همچنین مستند می کند که اینگرام و ده ها اهداکننده دیگر در آریزونا، که برخی از آنها روابط تجاری با اینگرام دارند، در سال 2017 در مجموع 241600 دلار به کمیته ملی جمهوری خواهان، دونالد ترامپ برای رئیس جمهور و کمیته های جمهوری خواه ایالت اهدا کردند.

برنهارت به درخواست یاهو نیوز برای اظهار نظر قبل از زمان انتشار پاسخی نداد و همچنین سخنگوی رئیس جمهور سابق ترامپ نیز پاسخی نداد. شرکت املاک و مستغلات اینگرام، El Dorado Holdings، بیانیه ای را توسط وکیل خود، لنی دیویس، وکیل واشنگتن دی سی، که به داشتن بسیاری از مشتریان سیاسی برجسته معروف است، ارسال کرد.