چه زمانی ساعت ها امسال تغییر می کنند؟

هجده ایالت نوعی قانون برای تغییر دائمی به وقت تابستانی در شرایط خاص تصویب کرده اند. اکثر آنها منتظر تایید کنگره هستند. سناتور مارکو روبیو (R-Fla.) قانون حفاظت از آفتاب را در سال 2021 معرفی کرد، که با تغییر ساعت دو بار در سال حذف می شد و کل کشور را به ساعت دائمی تابستانی تغییر می داد.

روزها از هم اکنون تا 21 ژوئن، انقلاب تابستانی و طولانی ترین روز سال، طولانی تر خواهند شد.

به عنوان مثال، در نیویورک، غروب آفتاب در 11 مارس ساعت 5:58 بعد از ظهر، سپس در 12 مارس ساعت 6:59 بعد از ظهر خواهد بود. در کانزاس سیتی، با تغییر زمان، غروب آفتاب در ساعت 7:22 بعد از ظهر خواهد بود. در تامپا، فلوریدا، با شروع ساعت تابستانی، خورشید تا ساعت 7:37 بعد از ظهر غروب نمی کند.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

CLARKSBURG، W.Va. (WBOY) – چه از آن وحشت داشته باشید و چه از آن استقبال کنید، ساعت تابستانی امسال به سرعت نزدیک می شود.

ساعت تابستانی: این ایالت ها می خواهند دو بار در سال تغییر ساعت را متوقف کنند

مردم باید انتظار داشته باشند که در اوایل صبح روز 12 مارس ساعت خود را یک ساعت به جلو بچرخانند. به طور خاص، صرفه جویی در نور روز از ساعت 2 بامداد آغاز می شود، به این معنی که در آن زمان، بسته به دستگاه، ساعت به طور خودکار به 3 بامداد می رسد. – یا باید آن را به جلو تنظیم کنید.

امسال، ساعت تابستانی تا 5 نوامبر ادامه خواهد داشت، زمانی که دوباره ساعت‌هایمان را به عقب برمی‌گردانیم و به غروب‌های اولیه و شب‌های تاریک مرتبط با فصل زمستان بازمی‌گردیم.

در نتیجه تغییر زمان، غروب خورشید در 12 مارس یک ساعت دیرتر از 11 مارس خواهد بود. طلوع خورشید نیز یک ساعت دیرتر خواهد بود، به این معنی که تاریکی بیشتر در ساعات اولیه صبح، اما روشنایی عصر نیز بیشتر است.

این لایحه در مجلس سنا تصویب شد اما هرگز در جلسه قانونگذاری به تصویب مجلس نرسید.