ویدئوی وحشیانه نشان می دهد که نوجوان هاثورن توسط افراد متعدد در ساحل داک وایلر مورد حمله قرار می گیرد

یک پسر 16 ساله هاثورن در این ماه در یک حمله وحشیانه توسط چندین نفر مورد حمله قرار گرفت که در ویدئویی که اکنون در فضای مجازی در حال پخش است ضبط شده است.

مادرش فرانکی به KTLA-5 گفت که نوجوان در 10 فوریه به ساحل ایالتی داک وایلر رفت تا با دوستانش در یک مهمانی که در رسانه های اجتماعی پست شده بود، شرکت کند. او از ایستگاه تلویزیونی خواست که نام خانوادگی او یا پسرش دونتا را فاش نکند.

او به ایستگاه تلویزیونی گفت: «پسرم به دوستی کمک می کرد. او به او کمک کرد تا از روی زمین بلند شود و پس از آن مردی از او خواست که بایستد و پسرم فقط خواست به دوستش کمک کند. آن مرد از او پرسید که آیا می‌خواهد دعوا کند و پسرم نمی‌خواست با او دعوا کند.

به گفته فرانکی، دونتا توسط چند نوجوان دیگر مورد حمله قرار گرفت که سه ضربه چاقو به او زدند و فریادهای همجنسگرا هراسی و نژادپرستانه سر دادند.

ویدئویی از این حادثه وحشیانه در فضای مجازی منتشر شده است و نشان می دهد که پسربچه روی زمین است در حالی که چند نفر دیگر او را محاصره کرده و با لگد و مشت او را مشت می کنند.

دونتا چندین روز را در بخش مراقبت های ویژه یک بیمارستان محلی گذراند و دچار ضربه مغزی و سوراخ شدن ریه شد.

اداره پلیس لس آنجلس تأیید کرد که افسران به گزارش حمله با یک سلاح مرگبار در حدود ساعت 10:23 شب 10 فوریه در بلوک 11400 Vista Del Mar پاسخ دادند.

بیشتر بخوانید: بازرسان نظارت “آرم” معاون باند را در خارج از زندان زنان لس آنجلس پیدا کردند

به گفته تونی ایم، افسر LAPD، برای یک مرد 16 ساله که هوشیار بود و نفس می کشید اما از جراحات چاقو رنج می برد، آمبولانس درخواست شد.

پلیس به دنبال مظنونی است که به عنوان یک مرد اسپانیایی تبار توصیف می شود که ماسک اسکی مشکی، کت چرمی مشکی و شلوار جین مشکی بر تن دارد.

من گفت تحقیقات ادامه دارد و ماموران هنوز باید تعداد مظنونان را مشخص کنند. اطلاعات بیشتری برای تعیین انگیزه بالقوه یا اینکه آیا قربانی و مهاجمانش یکدیگر را می شناختند یا خیر در دسترس نبود.

وی افزود: در طول مصاحبه، اگر بیش از یک مورد باشد، ما بیشتر از یک مورد را جستجو خواهیم کرد.

فرانکی یک صفحه GoFundMe را به صورت آنلاین راه اندازی کرده است تا به پرداخت هزینه های پزشکی پسرش کمک کند و گفته است که او به مراحل بهبودی و جراحی نیاز دارد.

او در صفحه GoFundMe نوشت: «دونتا مرد جوان فوق‌العاده‌ای است که قبل از این اتفاق ناگوار با دوستانش لذت می‌برد.

برای اخبار، ویژگی‌ها و توصیه‌های LA Times و فراتر از آن، شش روز در هفته در صندوق ورودی خود در Essential California ثبت‌نام کنید.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.

منبع