ستاره «خانه اژدها» می گوید به او گفته شده است که نقش خود را مانند «زن برای ترامپ» ایفا کند.

کوک سپس به آنچه بینندگان انتظار داشتند در تصویر او از آلیسنت مسن‌تر ببینند اشاره کرد – و به نظر می‌رسد که او صفحه‌ای از کتاب راهنمای کری برای ایفای نقش شخصیت بحث‌برانگیز با جزئیات بیشتری برداشته است..

امیلی کری نقش Alicent را در قسمت 4 بازی می کند. (عکس: Ollie Upton/HBO)

ایو بست، اما دارسی، اولیویا کوک، میلی الکاک و امیلی کری در اکران «خانه اژدها» در ماه جولای. (عکس: جف کراویتز از طریق گتی ایماژ)

تصویری که امیلی کری از آلیسنت تاکنون به تصویر می کشد، تصویری از زن جوانی را ترسیم می کند که توسط مردان مسن تر و قدرتمندتر به عنوان مهره ای برای منافع سیاسی خود استفاده می شود. پدرش، اتو هایتاور (ریس ایفانس)، به او دستور داد که مخفیانه خود را نزد ویسریس تارگرین (پدی کانسیداین) که به تازگی بیوه شده و آسیب پذیر شده، دوست داشته باشد. پس از ازدواج ویسریس با آلیسنت، او در نهایت با ملکه خود مانند یک رحم متحرک رفتار می کند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

ایو بست، اما دارسی، اولیویا کوک، میلی الکاک و امیلی کری در اکران «خانه اژدها» در ماه جولای.  (عکس: جف کراویتز از طریق گتی ایماژ)

اولیویا کوک، سمت چپ، نقش Alicent را در قسمت 6 “خانه اژدها” بازی می کند. (عکس: Ollie Upton/HBO)

اولیویا کوک نقش Alicent Hightower را از Emily Carey در قسمت ششم آینده “House of the Dragon” بر عهده خواهد گرفت.” یکشنبه.

کوک در مورد یک خانواده سیاسی خاص گفت: «من نمی‌خواستم بیشتر از آنچه قبلاً داشتند، دارایی ذهنی به آنها بدهم. “بنابراین من سعی کردم مسیر دیگری را برای ورود به او پیدا کنم، اما می‌توانستم ببینم که آنها با این تلقین کامل و انکار خودمختاری و حقوق او چه می‌گویند. فقط نمی شد از من بخواهد که در آن راه بروم.»

اولیویا کوک، سمت چپ، نقش Alicent را در قسمت 6 بازی می کند

او اعتراف می کند: “او کارهای نفرت انگیزی انجام می دهد.” اما پس از آن باید فکر کنید، او در تلاش است از پسرش محافظت کند. او در تلاش است تا از پدرسالاری حمایت کند. او در تلاش است تا از مشروعیت تاج حمایت کند. همه این چیزهایی که او احساس می کند بسیار بزرگتر از او هستند. من فکر می‌کنم به همین دلیل است که وقتی او نمی‌تواند آن را کنترل کند، بیشتر به ایمان به عنوان نوعی عنصر محسوس کنترل روی می‌آورد، زیرا هیچ چیزی در زندگی‌اش ندارد.»

کوک به این نشریه گفت که آنها به او دستور داده‌اند که نقش آلیسنت را «مثل یک زن برای ترامپ» بازی کند.

کل مقاله را در اینترتینمنت ویکلی بخوانید.

پرنسس رینیرا (میلی الکاک) در لحظه ای بسیار دردناک در قسمت 4 به آلیسنت می گوید: «چقدر باید عاشقانه باشد که در یک قلعه زندانی شوی و مجبور شویم وارثان خود را بیرون بیاوریم».

امیلی کری نقش Alicent را در قسمت 4 بازی می کند. (عکس: Ollie Upton/HBO)

کوک به مجله سرگرمی گفت که یافتن یک “قلاب بشردوستانه” برای آلیسنت بسیار مهم است.

ایو بست، اما دارسی، اولیویا کوک، میلی الکاک و امیلی کری در اکران «خانه اژدها» در ماه جولای. (عکس: جف کراویتز از طریق گتی ایماژ)

«آلیسنت به طور کامل برای تولید مثل و پرورش مردان قدرتمند پرورش یافته است. این تنها عملکرد او در این زندگی است.» کوک به EW گفت. او می‌تواند به خودش بگوید که به شیوه‌ای بسیار زنانه و زنانه متقاعد می‌شود، پرورش می‌دهد، اما همه اینها مزخرف است. تا زمانی که با مردان مبارزه نکنید، هرگز شنیده نخواهید شد. یاد گرفتن زندگی در این جلیقه سرکوب است. چگونه می توانم هر روز اینچ به اینچ حرکت کنم تا تسمه ها را باز کنم؟

امیلی کری نقش Alicent را در قسمت 4 بازی می کند. (عکس: Ollie Upton/HBO)

اما کوک گفت که او نمی تواند آن را تحمل کند.

به گفته Entertainment Weekly، کوک نسخه قدیمی‌تری از این شخصیت را به تصویر می‌کشد در قطعه ای که چهارشنبه منتشر شد مبنی بر اینکه خالقان سریال، میگل ساپوچنیک و رایان کوندال، در اصل منبع الهام بسیار خاصی را برای شخصیتش به او پیشنهاد کردند.

اولیویا کوک، سمت چپ، نقش Alicent را در قسمت 6 بازی می کند

به راحتی می توان فهمید که چرا شرکت کنندگان نمایش «خانه اژدها» احساس می کردند که اگر در آمریکای امروزی زندگی می کرد، آلیسنت مسن تر به خوبی در ذهنیت راست افراطی قرار می گرفت.

کلاه ماگا به هر حال با لباس‌های سبزش در تضاد بود.