جنگ ماسک مدرسه به شمال ویرجینیا می آید

روز دوشنبه، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، تردیدی باقی نگذاشت که کاخ سفید در کنار مقامات مدرسه ویرجینیای شمالی ایستاده است. دولت بایدن تاکید کرده است که ماسک برای باز نگه داشتن مدارس ضروری است، اگرچه برخی کارشناسان این تفکر را به چالش کشیده اند.

جن ساکی

روز دوشنبه، ساکی این سوال را مطرح کرد که چرا جمهوری خواهان در ویرجینیا، تگزاس و جاهای دیگر به مبارزه با ماسک زدن ادامه می دهند، زیرا نشان داده شده است که اگر ماسک ها به درستی و به طور مداوم استفاده شود، شیوع ویروس کرونا در مدارس کاهش می یابد. او گفت: “آنها در حال مبارزه با آن هستند.” “چرا اینطور است؟ من فکر می کنم که این بیشتر به سیاست مربوط می شود تا با سلامت عمومی.

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه را در واقعیت افزوده راه اندازی کنید.





Source link

پساکی خود والدین کودکانی است که در مدارس آرلینگتون، یکی از مناطقی که نظم جدید یانگکین را به چالش می کشند، می روند. پس از اجرایی شدن این دستور، او از طریق حساب شخصی خود در توییتر از آن انتقاد کرد. از @APSVirginia برای دفاع از بچه‌ها، معلمان و مدیران و ایمنی آنها در میان یک نوع قابل انتقال سپاسگزاریم.» او نوشت، به طور موثر نشان دهنده مخالفت دولت با نظم جدید – هرچند غیررسمی – است.

فرماندار جدید جمهوری خواه ویرجینیا، گلن یانگکین، بحث در مورد اجبار ماسک در مدارس حومه واشنگتن را که محل زندگی بسیاری از نخبگان قدرت پایتخت است، مطرح می کند. با انجام این کار، او جان تازه‌ای به موضوعی می‌دهد که تلاش برای بازگشایی مدارس را تحت الشعاع قرار داده است، که به دلیل انواع دلتا و اومیکرون ویروس کرونا ناامید شده است.

دانش آموزان مدرسه ابتدایی کالین ال. پاول

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری روزانه دوشنبه. (الکس وانگ/گتی ایماژ)

ساکی روز دوشنبه گفت: “رئیس جمهور معتقد است که مقامات بهداشت عمومی بهترین راهنمایی را در مورد آنچه که همه ما می توانیم برای محافظت از خود انجام دهیم، از جمله معلمان، مدیران و دانش آموزان را دارند.”

کاخ سفید در به چالش کشیدن دولت ها سود دید. ران دیسانتیس از فلوریدا و گرگ ابوت از تگزاس در ماه آگوست و سپتامبر، زیرا هر دو رهبر به طور گسترده ای مورد بی مهری پایگاه دموکرات ها هستند. یانگکین چهره ای کمتر قطبی است، اما حرکت های اولیه او ناظرانی را که امیدوار بودند او رویکردی میانه روتری اتخاذ کند، ناامید کرده است.

دانش آموزان دبستان در سنترویل، ویرجینیا (کنی هولستون/گتی ایماژ)

دوشنبه شاهد یک چالش قانونی برای فرمان اجرایی یانگکین از هفت ناحیه بود که عمدتاً در بخش شمال شرقی ویرجینیا جمع شده بودند، هرچند که شامل شهر پایتخت، ریچموند نیز می شود. یکی از مقامات آموزش و پرورش در یکی از مناطقی که شکایت را مطرح می کند، گفت: “این بالاترین اولویت ما است که دانش آموزان به صورت حضوری یاد بگیرند و این کار را به گونه ای انجام دهیم که از رفاه همه دانش آموزان و کارکنان محافظت کند.”

در پاییز گذشته، فرمانداران جمهوری خواه مناطق را به دلیل تامین مالی تهدید کردند و دولت فدرال را مجبور کردند وارد عمل شود و کمک کند. هنوز مشخص نیست که یانگکین به مناطقی که می گویند به اجرای دستورات ماسک زدن ادامه می دهند، چه واکنشی نشان خواهد داد، علیرغم فرمان اجرایی که او در روز اول خود امضا کرد مبنی بر اینکه والدین «ممکن است فرزندان خود را انتخاب کنند که مشمول هیچ گونه حکم ماسک نباشند».

جنگ ماسک مدرسه به شمال ویرجینیا می آید

او افزود: “ما به هر رهبر نیاز داریم تا بر استفاده از تاکتیک هایی تمرکز کند که می دانیم برای ایمن نگه داشتن دانش آموزان و مدارس ما کار می کند.”

حرکت سریع یانگکین در استفاده از ماسک‌ها به‌سختی تعجب‌آور نبود، زیرا مدیر مالی بی‌تجربه سیاسی بر بستری کار کرده بود که به والدین اجازه می‌دهد در مورد مسائل آموزشی، از جمله اقدامات ایمنی بیماری همه‌گیر و آموزش در مورد نژادپرستی، نظر بیشتری داشته باشند. او رأی‌دهندگان متقاطع را به خود جلب کرد، اما خشم مترقی‌ها را نیز برانگیخت، زیرا می‌گفتند او از واهی «نظریه نژاد انتقادی» – موضوعی که در مدارس ویرجینیا تدریس نمی‌شود – برای تقویت خصومت نژادی در میان رأی‌دهندگان سفیدپوست استفاده می‌کند.