ترامپ پلیس های محلی را سرکوب کرد حالا برمی گردد تا او را گاز بگیریم.

همانطور که جزئیات سرویس مخفی دونالد ترامپ – و حجم تجمعات MAGA او – کاهش یافته و جریان یافته است، یک روش عملیاتی استاندارد برای رئیس جمهور سابق ثابت مانده است: هر زمان که ممکن است، پیمانکاران را سفت کنید.

مایرز به مرکز صداقت عمومی گفت: «وقتی در نظر می‌گیریم که کمپین‌ها چقدر پول جمع‌آوری و خرج می‌کنند، غیرمنطقی به نظر نمی‌رسد که درجاتی از بازپرداخت برای چنین درخواست‌هایی برای خدمات باشد.

اما فرح گریفین هشدار داد که عاقلانه نیست که ترامپ را بر اساس رویدادهای دور از دسترس و کمتر مورد توجه او حذف کنیم.

این مقام مسئول که همچنین خواستار فاش نشدن نام کامل وی شد، گفت: «من نام نمی نویسم، فقط شماره چک را نوشتم. او گفت مشخص نیست که آیا Event Strategies – فروشنده اصلی تجمعات ترامپ همراه با Save America – برای بازپرداخت هزینه پرداخت کرده است یا اینکه از جای دیگری آمده است.

در وارن، میشیگان، یکی از مقامات شهری – که خواست نامش فاش نشود – به Daily Beast گفت که شهر هنوز هیچ بازپرداختی از ترامپ برای دستمزد اضافه کاری که پلیس از تجمع MAGA در 1 اکتبر 2022 دریافت کرده بود، مشاهده نکرده است. در مرکز ورزش و نمایشگاه Macomb، یک سالن دوگانه و مرکز همایش با 2800 صندلی.

تکامل رویدادهای MAGA در طول سال‌ها، تا حدی، داستانی از پیامدهای الگوی ترامپ برای پشت سر گذاشتن برگه است. مناقصه شورشی او در سال 2016 توسط جمعیت هولناکی تعریف شد که در عرصه‌ها و استادیوم‌های مملو از شهرهای بزرگ و کوچک جمع شده بودند، حتی در حالی که طبق گزارش‌ها او شروع به سوزاندن پل‌ها با سازمان‌های مجری قانون بر سر صورتحساب‌های پرداخت نشده کرد.

اما یکی از مقامات دفتر کارمند شهر حتی مطمئن نبود که این پول ترامپ است.

بر اساس تحلیل CTV News، ترامپ در پایان دوره ریاست جمهوری خود در سال 2021 همچنان بیش از 2 میلیون دلار به عنوان بازپرداخت اضافه کار و سایر هزینه ها بدهکار بود.

در شهرستان لورین، اوهایو، نمایندگان مارجوری تیلور گرین (R-GA) و جیم جردن (R-OH) در یک گردهمایی در ژوئن 2021 در محل نمایشگاه این شهرستان به ترامپ پیوستند. روز سه شنبه، پلیس محلی به Daily Beast گفت که آنها می توانند هیچ گونه بازپرداختی برای تجمعات ترامپ پیدا نمی کنم.

او گفت: «فکر می‌کنم ترامپ ضعیف‌ترین کسی است که تا به حال بوده است، اما همچنان به مردم می‌گویم که هرگز روی دونالد ترامپ نخوابند.»

از آن زمان، ترامپ یک حمله نامشخص به سیاست خرده‌فروشی را آغاز کرده است، و نسخه‌ای ضعیف از گردهمایی MAGA را به رویدادهای پشت درهای بسته با هدف تقویت حمایت در میان نمایندگان حزب در ایالت‌های اولیه مقدماتی می‌برد. در بازدید از شهر فاجعه‌زده فلسطین شرقی، اوهایو، هفته گذشته، ترامپ بار دیگر نقش رئیس‌جمهور را ایفا کرد و به همراه ونس از منطقه بازدید کرد و مک‌دونالدز را به ساکنان ستاره‌زده داد.

این استراتژیست افزود: “این برد محدود او را نشان می دهد.” فکر نمی‌کنم او آنقدر که فکر می‌کند تقاضا داشته باشد.»

یکی از راهپیمایی‌های اخیر که نشان‌دهنده تغییر پویایی ترامپ است، در یک شب بارانی می ۲۰۲۲ در گرینزبورگ، پنسیلوانیا برگزار شد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

اما از آنجایی که پیشنهاد ترامپ در سال 2024 شروعی بی‌حال و کم‌انرژی دارد، مشکل عمیق‌تری برای رئیس‌جمهور سابق و تیمش وجود دارد که امیدوارند جادوی رالی MAGA را در دوره‌های 2016 و 2020 او بازسازی کنند.

درون برنامه کمپین ترامپ برای سرنگونی نیکی هیلی

مکان های اخیر رئیس جمهور سابق بیشتر در نمایشگاه ها و فرودگاه های دور از مراکز شهر بوده است. مقامات قبلاً از ارتباط بین بی‌تفاوتی ترامپ نسبت به پرداخت صورت‌حساب‌ها و کیفیت مکان‌های راهپیمایی او صحبت کرده بودند.

به عنوان مثال، در شهر سیوکس، آیووا، رئیس جمهور سابق هنوز بیش از 11000 دلار به عنوان بازپرداخت پرداخت نشده به پلیس شهر و ادارات آتش نشانی از تجمعی که در 3 نوامبر 2022 در آنجا برگزار کرد، بدهکار است. در حالی که اضافه کاری به پلیس و آتش نشانان در مجموع بیش از بیش از 10000 دلار در برگه کلی، صندوق نجات آمریکا از سوی ترامپ نیز چندین پارکینگ از شهر اجاره کرده است. آنها نتوانستند آن هزینه ها را نیز تامین کنند.

در واقع، بیش از 100 روز از آخرین تظاهرات ترامپ در فضای باز می گذرد، روال سردی که به زیان سناتور آینده جی. سومین نامزدی ریاست جمهوری

در راهپیمایی استاندارد ترامپ پس از ریاست جمهوری، حدود دوازده افسر سرویس مخفی خطی را اداره می کنند که شرکت کنندگان و مهمانان VIP از مجموعه فلزیاب ها عبور می کنند. فراتر از اولین خط امنیتی، بخش عمده ای از اولین پاسخ دهندگان در محل مورد نظر پلیس های محلی هستند. کلانترهای شهرستان و پلیس ایالتی نیز معمولاً در صحنه هستند، همراه با اولین امدادگران اضطراری با یک آتش نشانی.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

یکی از مشاوران ارشد سابق وی به Daily Beast گفت که تجلی WWE-meets-megachurch از جذابیت سیاسی رئیس جمهور سابق هنوز نمرده است، اما این تقاضا همان چیزی نیست که قبلا بود و ممکن است برای مدتی دیگر برنگردد.

این مکان‌ها شامل میدانی در سمت I-95 یک ساعت خارج از رالی، به نمایشگاه‌های منطقه‌ای ریچارد ام. بورچارد در تگزاس – حدود دو ساعت در جنوب سن آنتونیو و بیش از سه ساعت در غرب هیوستون – یا هر یک از 9 مکان دیگر بود. نمایشگاه‌های ایالتی، شهرستانی یا منطقه‌ای که ترامپ در دو سال گذشته از آن عبور کرده است.

او اشاره کرد که وقتی او بعداً در همه‌گیری سفر کرد، حضور دوباره برگشت، اما روزهای سالاد به وضوح تمام شد.

سازمان ترامپ یک هتل را سفت کرد. بچه های او ممکن است بهای آن را بپردازند.

از 30 شهرستان و شهرداری که Daily Beast با آنها تماس گرفت تا بپرسد که آیا هزینه پلیس و آتش نشانان محلی که از تظاهرات ترامپ حمایت می کنند بازپرداخت شده اند یا خیر، فقط یکی – شهر Wilkes-Barre، پنسیلوانیا – پاسخ داد تا تأیید کند که پولی را پس گرفته اند.

او گفت: “ما متوجه شدیم که برخی از آنها – اجازه دهید آن را “جادو” بنامیم – ممکن است شروع به مردن کنند.

یکی دیگر از استراتژیست های حزب جمهوری خواه، که خواست نامش فاش نشود، گفت که رویدادهای دور از دسترس ترامپ بر مشکل اصلی سیاسی او تأکید کرده است. آنها گفتند: “شما باید برای کسی غیر از پایگاه خود متوسل شوید، و مردم از آن خسته شده اند.”

ال پاسو می گوید ترامپ هنوز از سال 2019 صورتحساب رالی 500 هزار دلاری را پرداخت نکرده است

کمپین ترامپ به درخواست دیلی بیست برای اظهار نظر پاسخ نداد.

تصویر توسط الیزابت براکوی/دیلی بیست

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

با وجود همه کالاهای «پشت به آبی» که می‌توان در گردهمایی ترامپ خرید، یافتن رویدادی که در آن پلیس‌هایی که در آن کار می‌کنند، اضافه کاری خود را تحت پوشش کمپین قرار می‌دهند، به‌طور شگفت‌انگیزی دشوار است. اما برای ترامپ نیز هزینه ای در پی دارد. صورتحساب سنگینی که او تمایل دارد به دولت های محلی واگذار کند به این معنی است که رئیس جمهور سابق ممکن است مجبور شود برای کمپین انتخاباتی خود در سال 2024 مکان های تجمعی حتی کوچکتر و مبهم تر را جستجو کند.

کاهش تقاضا برای رالی های MAGA در فصل میان ترم 2022 شروع به رسیدن به سطح بحرانی کرد. زمانی که ترامپ به سراسر کشور سفر کرد تا متحدان جمهوری‌خواه را که در انتخابات کنگره و سراسری شرکت می‌کنند، کند، با جمعیت کمتر و مقاصد غریب‌تری مواجه شد.

فرح گریفین گفت که عملیات 2020 ترامپ همیشه برای یافتن راهی برای تبدیل حضور در گردهمایی به افزایش واقعی مشارکت رای دهندگان تلاش می کرد، اگرچه وی اضافه کرد که تأثیرات سیاسی آنها “به سختی قابل اندازه گیری است.”

به گفته فرح گریفین، اولین نشانه های تقاضای متزلزل برای تظاهرات ترامپ در ناکامی بدنام در تولسا، اوکلاهاما، در ژوئن 2020 ظاهر شد. در حالی که تا زمان بسته شدن درها، عرصه حتی دو سوم پر نشده بود، فرح گریفین به یاد آورد که برای اولین بار فکر می کرد. زمانی که ترامپ ممکن است در انتخابات مجدد شکست بخورد.

آلیسا فرح گریفین، مدیر سابق ارتباطات کاخ سفید ترامپ، گفت: «واقعیت این است که اگر دونالد ترامپ می‌خواست یک تجمع بزرگ برگزار کند، ممکن بود 20000 نفر در آن شرکت نکنند. نزدیک‌تر به فصل ابتدایی، این بسیار امکان‌پذیر است، اما او ضعیف‌ترین بازیکنی است که تا به حال بوده است.»

تصویر توسط الیزابت براکوی/دیلی بیست

در سال 2019، ریچارد مایرز، یک پلیس کلرادو و مدیر اجرایی انجمن روسای شهرهای بزرگ، توضیح داد که چرا ادارات پلیس از برگزاری یک گردهمایی ترامپ در یک میدان بزرگ مرکز شهر هیجان‌زده نمی‌شوند.

ترامپ پس از آغاز به کار در سال 2024 «در بند نقدینگی مبارزات انتخاباتی» قرار دارد

اگرچه ترامپ قبلاً رویدادهایی را در فرودگاه پیتسبورگ و مرکز همایش‌های آن در مرکز شهر برگزار کرده بود، تظاهرات گرینزبورگ برای نامزد شکست خورده سنا و ستاره تلویزیونی در حال بهبودی مهمت اوز – که بارها توسط شرکت کنندگان هو شد – حدود یک ساعت خارج از مرکز شهر برگزار شد و به شدت به یک بخش فقط اتاق ایستاده دو بزرگترین محل نشستن محافظت شده از باران در امتداد جایگاه با یک جفت پرچم بزرگ آمریکایی پوشانده شده بود، تلاشی آشکار برای جلوگیری از عکس‌های خالی جمعیت در طول طوفان.