تجاوز وحشیانه مردی به زن لس آنجلس که ساعاتی پیش از بازداشت پلیس آزاد شد

گاسکون به عنوان یکی از موجی از DAهای لیبرال در سراسر سانفرانسیسکو، فیلادلفیا، شیکاگو و شهر نیویورک دیده می شود که موضع ملایمی در مورد جنایت و خشونت اتخاذ کرده اند.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع

شهر فرشتگان در طول سال 2022 شاهد موج عظیمی از جنایات خشونت آمیز بوده است. قتل به تنهایی در دو سال بیش از 35 درصد افزایش یافته است. در دوره تصدی گاسکون در مقایسه با سلف خود، اتهامات کمتری برای تجاوز جنسی، قتل، و تیراندازی مطرح شده است.

ماریسا یانگ، 46 ساله، به این خبر گفت نسیم روزانه او شبانه در یک پارک متروکه تورنس به مدت نیم ساعت برای زندگی خود جنگید زیرا عامل ادعایی، دارل دین واترز از لس آنجلس، مکرراً به صورت او مشت زد و در نهایت او را مجبور به انجام رابطه جنسی دهانی کرد.

واترز، 46 ساله، ساعاتی قبل به دلیل داشتن “دخم یا خنجر” دستگیر شده بود و بلافاصله بدون ارسال وثیقه آزاد شد، زیرا مشخص نبود که آیا دادستان های تورنس یا لس آنجلس به خود زحمت خواهند داد که عامل جنایت را تحت تعقیب قرار دهند. سخنگوی اداره پلیس سابق این موضوع را تایید کرد.

تجاوز وحشیانه مردی به زن لس آنجلس که ساعاتی پیش از بازداشت پلیس آزاد شد

به گفته سیدال، کمتر از 1 درصد از «زندانیان پیش از محاکمه شهرستانی» به دلیل جرایم جنحه‌ای زندانی می‌شوند.

یک زن تورنس، کالیفرنیا در ماه ژوئیه توسط مردی که ساعاتی قبل از حمله به دلیل داشتن سلاح دستگیر شد، به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم و تجاوز قرار گرفت، اما بلافاصله از بازداشت آزاد شد.

سیدال گفت: «قانون اساسی کالیفرنیا دادگاه ها را ملزم می کند که هنگام تعیین وثیقه، امنیت عمومی را در نظر بگیرند. «اخیراً این الزام توسط دادگاه‌ها، قوه مقننه و برخی از دادستان‌ها کمرنگ شده است. با این حال، وقتی صحبت از جنایات جنحه‌ای به میان می‌آید، از نظر تاریخی، تعداد کمی از متهمان در بازداشت نگه داشته می‌شوند.»

اریک سیدال، سخنگوی اتحادیه ای که نماینده دادستان های شهرستان لس آنجلس است، گفت: نسیم روزانه بی انصافی بود که سرزنش آنها را رفع کنیم.

جرج گاسکون، دی‌آی لس‌آنجلس نیز در مورد این پرونده صحبت کرد: «این جنایت موجی شوک در جامعه خلیج جنوبی ایجاد کرد و ما از اداره پلیس تورنس برای حل سریع این پرونده تشکر می‌کنیم. قربانی در این مورد شجاعت باورنکردنی از خود نشان داد. اگر اراده عظیم او نبود، این حمله هولناک می‌توانست به طرز غم انگیزتری پایان یابد.»

واترز آنقدر یانگ را مورد ضرب و شتم قرار داد که دو دندان جلویی او بیرون آمدند و چند قدمی دورتر از محل حمله فرود آمدند. بر اساس بیانیه پلیس، یانگ ظاهراً یانگ را خفه کرد تا اینکه نزدیک بود بیهوش شود و سینه اش را گاز بگیرد. در یک لحظه، یانگ با فریاد کمک خواست و واترز او را مسخره کرد. “هیچ کس به دنبال شما نمی آید، آنها؟” او گفته است.

با این حال، این پاسخ یانگ را راضی نمی کند. او گفت: «اگر او در زندان نگه داشته می شد، اتفاقی که برای من افتاد رخ نمی داد. “من ممکن بود به قتل رسیده باشم.”