آنچه این سرمایه گذار میلیاردر باید قبل از حمایت مجدد از دونالد ترامپ ببیند

کامل نیست نه در حمایت از یک دوره ریاست‌جمهوری دیگر ترامپ برای استفان شوارتزمن، کمک مالی یکباره‌اش، اما موانعی وجود دارد که باید قبل از بازگشت این حمایت برطرف شوند.

بنیانگذار، مدیرعامل و رئیس شرکت بلک استون به Yahoo Finance Live در مجمع جهانی اقتصاد (فیلم بالا) گفت: «می‌خواهم ببینم مردم با تعدادی شوت به سمت دروازه چه می‌گویند.» “من فکر می کنم یک موضوع جداگانه (در رابطه با دادگاه) وجود دارد. و این موضوع برای مدت طولانی قابل تشخیص نخواهد بود… همیشه در همه انتخابات ایالات متحده ابهاماتی وجود دارد. این یکی ممکن است بیشتر از سایرین باشد.”

شوارتزمن یکی از حامیان اولیه اولین حضور رئیس جمهور سابق در کاخ سفید بود که بنا به گزارش ها میلیون ها نفر را به این تلاش اختصاص داد.

پس از انتخاب ترامپ، شوارتزمن به یک مشاور مورد اعتماد، به ویژه در امور مربوط به تجارت با چین تبدیل شد.

در نوامبر 2022، آکسیوس گزارش داد که شوارتزمن از انتخابات ریاست جمهوری 2024 توسط ترامپ حمایت نخواهد کرد.

شوارتزمن به آکسیوس گفت: «زمان آن فرا رسیده است که حزب جمهوری خواه به نسل جدیدی از رهبران روی آورد و من قصد دارم از یکی از آنها در انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری حمایت کنم.

کن گریفین، بنیانگذار میلیاردر صندوق سرمایه گذاری سیتادل، همچنین گزارش شده است که در اواخر سال 2022 از ترامپ حمایت کرده و آن را به ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا منتقل کرده است.

مطمئناً صحبت از دور دوم ترامپ تنها در آخرین مجمع جهانی اقتصاد شدت گرفت.

ترامپ هفته گذشته با 51 درصد آرا در کنگره آیووا به پایان رسید. او در انتخابات مقدماتی نیوهمپشایر که برای این هفته در نظر گرفته شده است، پیشروی زیادی دارد.

پیروزی بزرگ در آیووا بسیاری را در جامعه تجاری مات و مبهوت کرد.

دیوید روبنشتاین، یکی از بنیانگذاران گروه کارلایل (CG) در یاهو فایننس لایو در مورد حمایت ترامپ از این کشور گفت: من شگفت زده شده ام.

دیسانتیس روز یکشنبه از پیشنهاد خود برای نامزدی جمهوری خواهان صرف نظر کرد. او در ویدئویی که در حساب کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، از ترامپ حمایت کرد.

رقابت برای کسب نامزدی اکنون بین ترامپ و نیکی هیلی سفیر سابقش در سازمان ملل است که در اکثر نظرسنجی ها با اختلاف زیادی از ترامپ عقب است.

با این حال، انتظار نداشته باشید که شوارتزمن با اعمال حمایت و قدرت مالی خود به رئیس جمهور جو بایدن، وال استریت را غافلگیر کند.

شوارتزمن می گوید که دولت بایدن رونق کسب و کار را دشوارتر کرده است.

شوارتزمن در پاسخ به اینکه آیا ریاست جمهوری بایدن برای غول های سرمایه گذاری مانند بلک استون مفید بوده است، گفت: «من در این مورد مشکل دارم.

شوارتزمن ادامه داد: “در IRA (قانون کاهش تورم) موارد کمی وجود دارد (که مفید بوده است). اما محیط نظارتی به گونه ای منفی تغییر کرده است که – فرد تمایل دارد به این چیزها به عنوان یک کل یکپارچه نگاه کند، نه جدا کردن از هم. و این یک محیط نظارتی بسیار سریع است که انجام تجارت را پیچیده تر از همیشه می کند.”

آخرین مطالب را بخوانید مجمع جهانی اقتصاد در داووس، سوئیس:

داووس 2024داووس 2024

داووس 2024

برایان سوزی ویرایشگر اجرایی Yahoo Finance است. Sozzi را در Twitter/X دنبال کنید @BrianSozzi و در لینکدین. نکاتی در مورد معاملات، ادغام ها، موقعیت های فعال یا هر چیز دیگری؟ ایمیل [email protected].

برای اخبار سیاسی مرتبط با سیاست های تجاری و پولی که قیمت سهام فردا را شکل می دهند، اینجا را کلیک کنید.

آخرین اخبار مالی و تجاری را از Yahoo Finance بخوانید

منبع