رحمان، امانوئل “غیر دیپلمات” از ژاپن گزارش می دهد

شاید هیچ نمونه ای بهتر از رحم امانوئل در سیاست دموکرات وجود نداشته باشد. برای کسانی که به تجدید نظر نیاز دارند، رام مشاور سابق بیل کلینتون، عضو کنگره ایلینوی، رئیس DCCC، رئیس دفتر باراک اوباما، شهردار شیکاگو شد… و در حال حاضر، او سفیر جو بایدن در ژاپن است.

این هفته، رام به رایان لیزا، یکی از نویسندگان Playbook و مجری Deep Dive پیوست تا درباره نقش خود در سازماندهی متحدان ما در اطراف پوتین و چین صحبت کند. چقدر سیاست سختگیرانه برای دیپلماسی عالی است. و چرا – حتی وقتی با رئیس جمهور ایالات متحده سر و کار دارید – باز هم خیلی بهتر است که برای بخشش بخواهید تا اجازه بخواهید.



منبع

در سیاست آمریکا، گروه کوچکی از رهبران وجود دارند که – اگر اصطلاحی را از هالیوود قرض بگیریم – سازندگان موفقی هستند. به نظر می رسد هر چیزی را که لمس می کنند به طلا تبدیل می شود.

رحم در پست جدید خود در خط مقدم توافقات چندجانبه جدید بین ایالات متحده، ژاپن، کره جنوبی و فیلیپین قرار گرفته است. او در حال تحریک برای متحدان است تا آنچه را که او «اجبار اقتصادی چین» می‌خواند، متوقف کنند. و او یک بازیگر کلیدی در تلاش های بحث برانگیز برای قانونی کردن ازدواج همجنس گرایان در ژاپن بوده است.