“حقایق به طرز خیره کننده ای آشکار هستند”

واکسن‌های mRNA به غیر از ارتباط با یک بیماری قلبی نادر که مردان جوان‌تر را مبتلا می‌کند، بی‌خطر هستند. اما جدید بودن آن واکسن‌ها، همراه با تقسیم‌بندی‌های حزبی در مورد همه‌گیری و ظهور رسانه‌های اجتماعی، یافتن مخاطبان پذیرا برای ادعاهای نادرست واکسیناسیون را برای برنسون و دیگران آسان کرده است.

والنسکی در جلسه توجیهی روز چهارشنبه گفت: «بیمارستان‌های ما پر از افرادی است که واکسینه نشده‌اند. اصلا واکسینه شده

در طول بخش فاکس نیوز، برنسون افزود که واکسن‌های mRNA «باید اکنون از بازار خارج شوند. هیچ کس نباید آنها را بگیرد. هیچ کس نباید تقویت شود.» یاهو نیوز با برنسون تماس گرفت و از او خواست توضیح دهد که چگونه به این نتایج چشمگیر رسیده است که توسط اکثر مقامات بهداشت عمومی پشتیبانی نمی شود.

الکس برنسون، سمت راست، در برنامه فاکس نیوز تاکر کارلسون در روز سه شنبه ظاهر می شود. (از طریق ویدیوی فاکس نیوز)

واشنگتن – مقامات ارشد بهداشت عمومی در دولت بایدن پس از تجمع ضد واکسن در واشنگتن دی سی در آخر هفته و یک بخش مملو از دروغ در فاکس نیوز در سه شنبه شب که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، اطلاعات نادرست در مورد واکسن های کروناویروس را محکوم کردند. رسانه ها.

دکتر مارک سیگل در سریال «فاکس و دوستان» چهارشنبه. (از طریق ویدیوی فاکس نیوز)

“شما نمی توانید از واقعیت ها فاصله بگیرید. دکتر آنتونی فائوچی در جلسه توجیهی تیم واکنش به بیماری همه گیر کاخ سفید در پاسخ به سوالی در مورد بخش فاکس نیوز، که در طول برنامه شبانه تاکر کارلسون در شب قبل پخش شده بود و واشنگتن پست بی درنگ به آن برچسب زد، گفت: و حقایق به طرز خیره کننده ای آشکار هستند. به‌عنوان «ناصادق‌ترین و خطرناک‌ترین بخش همه‌گیر تاکنون» مجری.

دکتر آنتونی فائوچی در حال شهادت در مقابل کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا.

عفونت‌های جدید علیه نوع Omicron به پرسش‌های جدیدی در مورد اثربخشی واکسن‌ها در برابر گونه‌های جدید کروناویروس منجر شده است. اما اکثر این عفونت‌ها با علائم نسبتاً خفیف یا بدون هیچ علامتی همراه هستند، اگر فردی واکسینه شده باشد – و به‌ویژه اگر واکسن تقویتی داشته باشد.

برنسون در طول ظاهر خود، کارایی و ایمنی واکسن‌های mRNA را به چالش کشید، زیرا واکسن‌های mRNA از مولکول «پیام‌رسان» استفاده می‌کنند. واکسن های تولید شده توسط فایزر و مدرنا هر دو از بیوتکنولوژی mRNA استفاده می کنند. آنها اکثر دوزهای تجویز شده در ایالات متحده را تشکیل می دهند و به دنبال آن واکسن تک دوز جانسون و جانسون قرار می گیرد که از طریق روشی متفاوت ایمنی ایجاد می کند.

یک صفحه تقسیم شده، تاکر کارلسون و الکس برنسون، مهمان برنامه کارلسون را نشان می دهد.

دکتر آنتونی فائوچی در حال شهادت در برابر کمیته بهداشت، آموزش، کار، و بازنشستگی سنا در ماه ژوئیه. (J. Scott Applewhite/Pool via AP)

همانطور که وجود دارد، افراد واکسینه نشده بیشترین بار افزایش Omicron را متحمل می شوند و پیام های ضد واکسن را که به جذب آنها ادامه می دهند بسیار مضر است.

کارلسون پربیننده ترین گوینده خبری در کشور است و از برنامه خود برای بی اعتبار کردن واکسن ها، ماسک ها و سایر اقدامات مرتبط با همه گیری استفاده کرده است. به نظر می رسد که این پیام با محافظه کارانی که مخاطبان او را تشکیل می دهند طنین انداز است. آمریکایی‌هایی که دیدگاه‌های سیاسی راست‌گرایانه دارند، کمتر از لیبرال‌ها، همه‌گیری را جدی می‌گیرند. همچنین کمتر احتمال دارد واکسینه شوند.

"حقایق به طرز خیره کننده ای آشکار هستند"

برنسون در صحبت با کارلسون، واکسن‌های mRNA را به‌عنوان یک «محصول خطرناک و بی‌اثر» محکوم کرد و استدلال کرد که این واکسن‌ها «اصلاً علیه Omicron کار نمی‌کنند».

به نظر می رسد که مدیران فاکس نیوز ممکن است در مورد ظاهر برنسون نیز بدبین بوده باشد. صبح روز بعد، “فاکس و دوستان” دکتر مارک سیگل، مهمان مکرر برنامه های این شبکه، حضور داشت. سیگل گفت: «در واقع، واکسن‌ها کار می‌کنند. او همچنین با استدلال برنسون مبنی بر اینکه نرخ بالای عفونت در اسرائیل و سایر کشورهای با واکسیناسیون بالا دلیلی بر ناکارآمدی واکسن‌ها است، مقابله کرد.

دکتر مارک سیگل در فاکس و دوستان.

با این حال، میلیون ها نفر تا صبح چهارشنبه ظاهر برنسون را مشاهده کرده بودند. این به دنبال یک تظاهرات یکشنبه در واشنگتن دی سی، جایی که رابرت اف کندی جونیور، شکاک و نظریه‌پرداز توطئه، وضعیت اسفبار افراد واکسینه نشده را با یهودیانی که توسط نازی‌ها در طول جنگ جهانی دوم شکار شده بودند، مقایسه کرد. کتاب کندی در مورد حمله به فائوسی و مؤسسه‌های زیست‌پزشکی در میان پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون قرار دارد و نشان می‌دهد که تا چه حد مخالفت با واکسن‌ها عمیق شده است.

_____

نرخ واکسیناسیون چگونه بر آخرین افزایش کووید تأثیر می گذارد؟ این توضیح دهنده یاهو Immersive را بررسی کنید تا متوجه شوید.

داده ها را به صورت سه بعدی ببینید.  آخرین داده های COVID-19 را در مرورگر خود کاوش کنید تا این کد QR را با تلفن خود اسکن کنید تا تجربه را در واقعیت افزوده راه اندازی کنید.





Source link

شامگاه سه‌شنبه، مهمان کارلسون، الکس برنسون، روزنامه‌نگار سابق نیویورک تایمز بود که به جنگی علیه واکسیناسیون تبدیل شده است. برنسون به دلیل انتشار نادرست از توئیتر محروم شده است و توسط مجله آتلانتیک به عنوان “بدترین مرد همه گیری” شناخته شده است. با وجود این، فاکس نیوز فضای امنی برای نظرات او باقی می ماند، علیرغم این واقعیت که این شبکه یک دستور واکسن برای کارمندان خود دارد.

مقامات بهداشت عمومی چاره ی کمی دارند جز اینکه با اطلاعات نادرستی که به طور معمول در اینترنت پخش می شود، بازی کنند. در اوایل این ماه، به نظر می‌رسید که یک کلیپ که به‌درستی ویرایش نشده بود، دکتر روشل والنسکی، مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها، اذعان داشت که اکثر افرادی که در اثر کووید-19 جان خود را از دست داده‌اند، بیماری‌های جدی دیگری داشتند. او در واقع نکته کاملاً متفاوتی را بیان می کرد، نکته ای در مورد اثربخشی واکسن ها، اما زمانی که اصلاحات توسط ABC انجام شد، سایت های محافظه کار رسانه های اجتماعی روزها را صرف تبلیغ کلیپ اصلی به عنوان مدرکی مبنی بر اینکه ویروس کرونا کشنده نیست، پرداخته بودند. مگر اینکه فردی در حال حاضر به طور جدی مبتلا به یک بیماری مزمن مانند دیابت باشد.

به طور خلاصه، واکسن‌ها از گیرندگان خود در برابر جدی‌ترین علائم کووید-۱۹ محافظت می‌کنند و در این فرآیند جان بسیاری را نجات می‌دهند.