آگهی‌های انواع قفسه فروشگاهی در دیوار تهران-فورژ مدرن

شیت‌های خام ورق روغنی در زیر قالب‌های مدنظر (ابعاد سفارش) پرس شده و در انتها کار لبه‌گیری می‌شوند و بعد از قالب‌گیری به مرحله شستشو رفته و بعد آن وارد مرحله رنگ آمیزی و بسته بندی می‌شوند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. لطفا جهت ثبت سفارش خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید . یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. و مورد دوم هزینه کیفیت ساخت قفسه می‌باشد مثل استفاده از رنگ درجه یک الکترواستاتیک یا رنگ معمولی برای قفسه.

سایر ابعاد پانل قفسه فلزی :

قفسه بندی صنعتی قفسه بندی سنگین و بدون زرق و برق است که در فروشگاه های انبار مشاهده می کنید. با استفاده درست از قفسه فلزی می توانید هزاران دلار در هزینه های ذخیره سازی صرفه جویی کنید. قفسه راک انباری سبک | شلف فلزی انبار | ایزی راک سبک فروشگاهی . ارتفاع قفسه راک انباری سبک ، 2 متر ، طول 120 و عرض 60 سانتی متر می باشد.

آموزش قفسه بندی انباری

قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. از جمله مزایای ان میتوان در قیمت تمام شده ان نسبت به بالکی راک اشاره کرد.و برتری شاخص قفسه بندی بالکی راک در نسب سریع ان و گستردگی ابعاد این سیستم دانست حال انکه سیستم مشبک نیمه سنگین نیز تک سایز است. رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل… قفسه بندی انبار سردخانه یا قفسه بندی سردخانه ای جهت استفاده در سردخانه های مواد اولیه كه بصورت دستی انجام می شود کاربرد دارد.

قفسه کف گالوانیزه گالوانیزه پلت فرم فولادی مورد علاقه مشت… توجه به این نکته ضروری است که تحمل دمای ̊C 300 توسط قفسه، الزاماً به معنی تحمل این دما توسط کل بیرینگ نمی باشد و فاکتورهای متعددی روی میزان تحمل دما توسط بیرینگ تأثیر گذاشته و آن را محدود می کنند. طراحی رایگان CAD، ODM و OEM، حمل و نقل، نصب پروژه، تعمیر و نگهداری سیستم و غیره. فیلم کششی پلاستیکی، کاغذ راه راه، کارتن، میله های چوبی، جعبه ها و نوارهای فلزی و غیره. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی یزدپانل می باشد.

ست قفسه دیواری فروشگاهی طرح قدیم ارتفاع 250 سانتیمتری

است.ایمنی بالا و محفوظ بودن طبقات این سیستم قفسه‌ بندی انباریباعث شده است تا در بسیاری از شرکت ها و موسسات مورد استفاده قرار گیرد. قفسه فلزی بایگانیبه واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود در انبار را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی فلزی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و …

نردبان مفصلی دوتیکه و چهارتیکه

قفسه راک سردخانه ای | راک پانل گالوانیزه | قفسه صنعتی آشپزخانه . ارتفاع قفسه راک سردخانه ای ، 2 متر ، طول 150 و عمق ( عرض ) 50 سانتیمتر است. قفسه پالتبسیار مقرون به صرفه است و ظرفیت ذخیره سازی بالا و دسترسی آسان به تمام پالت ها را فراهم می کند که برای انواع کالاها مناسب است.

پایه قفسی پیچی

از این نوع قفسه های فلزی در انباری های منازل مسکونی نیز استفاده می شود. در بسیاری از خانه و منازل مسکونی ویلایی و آپارتمانی، قسمتی برای انبار وجود دارد که قفسه فلزی انباری منزل در این بخش از ساختمان نصب می شود و برای نگهداری از وسایل و ابزار آلات مورد استفاده در منازل مسکونی، از این نوع قفسه ها استفاده می شود. همانطوری که اشاره شد، عمر این قفسه ها بسیار بالا می باشد و می توان از آن ها برای مدت زمان زیادی استفاده کرده و هیچ گونه فرسودگی و خرابی در آن ها به وجود نخواهد آمد. بعلاوه برای تولید قفسه های فلزی انباری، از فلزاتی استفاده می شود که معمولا در مقابل رطوبت هوا مقاوم بوده و با اکسیژن هوا وارد واکنش نمی شوند و زنگ نمی زنند. قفسه بندی انباری سردخانه ایجهت استفاده در سردخانه های مواد اولیه كه بصورت دستی انجام می شود کاربرد دارد.

قفسه فلزی چرخ خرید فروشگاهی نردبان صنعتی پالت پلاستیکی قفسه فلزی مشبک-فورژ مدرن

قفسه سازان فراهم کننده انواع تجهیزات قفسه هایپری طرح جدید با کیفیت عالی میباشد قفسه دیواری . قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی آخرین بار گذاشته شده، اولین بار قابل‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO (last in first out( گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. قفسه فلزی سردخانه جهت استفاده در سردخانه های مواد غذایی كه به صورت دستی انجام می شود کاربرد دارد. ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد.

سیستم قفسه بندی با دهانه بلند را می توان به پایه های شروع و جایگاه های اضافی با اجزای قاب های عمودی، تیرها و قفسه ها طبقه بندی کرد.همه قطعات را می توان به راحتی و بدون تلاش زیاد جدا کرد و یکپارچه کرد.برای استفاده در انبار شما بسیار راحت و دوست داشتنی است. قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی آخرین بار گذاشته شده، اولین بار قابل‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO (last in first out( گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی میباشد. قفسه انباری راک سنگین قفسه انباری راک سنگین با تحمل بار هر طبقه ، از 500 تا 2500 کیلوگرم .

قفسه بندی فلزی پیچ و مهره ای

رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل… مزیت اصلی قفسه فلزی تحمل وزن چند برابری نسبت به قفسه‌های MDF و چوبی می‌باشد، که همین مقاومت بالای قفسه نسبت به بقیه باعث میشه که فاصله پایه‌ها یا همون ستون‌های قفسه از هم زیادتر بوده و فضای فروشگاه بازتر بنظر بیاید. ما در شاپلاین آماده خدمت رسانی در مسیر تجهیز هایپرمارکت ، سوپرمارکت و هر نوع فضای خرده فروشی ، از جزئی ترین اقلام تا مهمترین آنها هستیم و با محصولات استاندارد و به روز ، گامی مهم در کنترل هزینه ها و ارائه کالای با کیفیت بر می داریم.

و مورد دوم هزینه کیفیت ساخت قفسه می‌باشد مثل استفاده از رنگ درجه یک الکترواستاتیک یا رنگ معمولی برای قفسه. طراحی رایگان CAD، ODM و OEM، حمل و نقل، نصب پروژه، تعمیر و نگهداری سیستم و غیره. اگر بخواهید دو قفسه را کنار یک دیگر قرار بدهید میتوانید با این قطعه اس شکل قفسه ها را به یکدیگر متصل کنید تا با استهام بیشتر کنار هم قرار بگیرند. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

قفسه انباری-فورژ مدرن

در پایان، پس از خرید قفسه بندی مورد نظر امکان درخواست خدمات فنی به منظور اجرای طرح نیز وجود خواهد داشت. ضخامت پایه قفسه ( ستون قفسه ) و زاویه ( بازویی یا لچکی ) 2 میلیمتر و صفحه ( کفی یا طبقه ) 0.7 میلیمتر است . قفسه دیواری جهت قفسه بندیسوپر مارکت ، هایپرمارکت و کلیه فروشگاه ها قابل استفاده است . ضخامت پایه قفسهدیوارکوب ( ستون قفسه ) و زاویه ( بازویی یا لچکی ) 2 میلیمتر و صفحه ( کفی یا طبقه ) 0.7 میلیمتر است. قفسه دیواری جهت قفسه بندی سوپر مارکت، هایپرمارکت و کلیه فروشگاه ها قابل استفاده است.

ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است. ضخامت ورق آهن نبشی ( ستون قفسه ) 1.5 میلی متر و ضخامت ورق آهن… سیستم قفسه بندی مشبک یا قفسه بندی پیچ و مهره ای یکی از متداولترین انواعقفسهفلزی است. این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستممشبکمختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذ اری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه 150 کیلو گرم بر متر مربع است.

قفسه بندی فلزی راک

این نوع قفسه بندی فلزی به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . جهت استعلام قیمت و سفارش انواع تجهیزات فروشگاهی ، چرخ خرید فروشگاهی ، پالت پلاستیکی ، سبد خرید فروشگاهی ، نردبان صنعتی ، نردبان خانگی و انواع قفسه فلزی کافی است با کارشناسان فروش تک قفسه تماس حاصل فرمایید . قفسه فلزی نیم طبقه بالکنی یا قفسه فلزی مزنین جهت استفاده حداکثری از ارتفاع انبار تولید و اجرا می‌گردد.سیستم قفسه بندی انباری نیم طبقه نوعی از قفسه بندی فلزی انباری مناسب جهت افزایش سطح مفید انبار بوده که در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی می باشد .

فروشگاه اینترنتی فیکت

چرم گاو رو مبلی در صنعت مبلمان سازی به کار می برند و افراد می توانند با خرید این تولیدات از مراکز عمده در کاهش قیمت آنها تاثیرات به سزایی داشته باشند. توصیه می شود برای انتخاب قفسه به طراحان مراجعه شود و رزومه تولیدات قبلی همراه با قیمت هایی که ثبت شده مشاهده کنید تا بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید. ممکن است این تفکر ایجاد شود که هزینه این قفسه ها بسته به اندازه آن ها محاسبه می شود در حالی که این فکر فقط از یک جنبه صحیح است و از نگاه تولید کننده و طراح نکات مهم تری هم به چشم میخورد که باید رعایت شوند. این پایه ها قابلیت تغییر سایز و برش را دارند و این مشخصه باعث می شود بسیار کاربردی باشند و در کارهای مختلف قابل استفاده هستند. در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد.

قفسه فلزی پرمصرف ترین نوع قفسه بندی می باشد که در قفسه بندی انباری فروشگاه و انباری منازل و انبار محیط های کارگاهی و انبار داروخانه ها، رستوران ها و فروشگاه ها و… به اسم قفسه بندی فروشگاهی یا قفسه قلزی شناخته می شود. این قفسه ها با نبشی ، پانل ، پیچ و مهره ساخته می شوند، اغلب رنگ آن طوسی است. یکی دیگر از خدمات صنایع قفسه بندی آرین عرضه انواع قفسه فلزی فروشگاهی و قفسه فلزی انباری کارکرده با بهترین قیمت میباشد. قفسه‌ بندی فلزی راک کفپوشدار سنگین یا قفسه فلزی بالکی راک جهت نگهداری اقلام دارای حجم نیمه سنگین و سنگین مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این سیستم قفسه بندی فلزی حرکت بین طبقات از طریق پلکان و یا بالابر انجام می‌شود و جابجایی بار در طبقات توسط نفر و به‌صورت دستی و یا با استفاده از تجهیزات کمکی مانند چرخ‌دستی و کانوایر صورت می‌گیرد. محصولات قفسه فلزی مدرن سازان بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید گردیده و دارای بهترین مواد اولیه و نوع رنگ آمیزی میباشد .لیست قیمت انواع قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی را حتما از ما استعلام نمایید .

ابعاد پانل قفسه فلزی با طول ۹۵ سانتیمتر:

قفسه بندی های پیچ و مهره ای امروزه در صنعت انبار داری و تمام صنایع دیگر که به قفسه بندی سریع و آسان و قابل حمل نیاز دارند جایگاه بی بدیلی دارند. اگر تجارت یا انبار شما از پالت یا سایر وسایل بزرگ استفاده می کند ، ممکن است بخواهید به سیستم های قفسه پالت نگاه کنید. سیستم های قفسه بندی پالت سیستم های بزرگ و سنگین قفسه بندی صنعتی هستند که هم در طول و هم در ارتفاع طراحی شده اند تا پالت های بالابر چنگال و اقلامی که روی آنها قرار می گیرد ذخیره شوند.

کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستم مشبک مختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذاری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه ۱۵۰ کیلو گرم بر متر مربع است. قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی میباشد. قفسه فلزی راک نوعی قفسه فلزی انباری میباشد که جهت تجهیز انبارهای با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .روش گذاشت و برداشت کالا در این نوع قفسه فلزی به صورت دستی میباشد. شرکت سازه های فولادی انبارگستران همواره ارائه دهنده بالاترین کیفیت از انواع قفسه فلزی با مناسب ترین قیمت می باشد .مشتریان محترم می توانند از طریق تماس با ما و یا لینک های ارتباطی درون سایت از قیمت انواع محصولات مطلع شوند و اقدام به خرید قفسه نمایند . قفسه بندی انبار ایزی راک از جمله سیستمهای قفسه بندی انبار می باشد که گذاشت و برداشت بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام می پذیرد و عمدتا جهت ذخیره سازی و نگهداری انواع بارهای نیمه حجیم و حجیم در وزنهای سبک و نیمه سنگین استفاده می گردد.

  • در فروشگاهها می توانیم انواع قفسه ها و استند ها را در قالب ها و رنگ های مختلف ببینیم.
  • قفسه فلزی پالت راک نوعی قفسه فلزی صنعتی بوده که جهت انباشت و نگهداری کالاهای حجیم و پالتی سنگین مورد استفاده قرار میگیرد.جهت قراردادن کالاها باید از تجهیزات مخصوص استفاده گردد .
  • قفسه فلزی سردخانه جهت استفاده در سردخانه های مواد غذایی كه به صورت دستی انجام می شود کاربرد دارد.
  • همچنین استفاده از قفسه باعث نظم بیشتر می شود می توانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها قرار دهید.
  • از آنجا که قفسه ها اغلب در محل کار مورد استفاده قرار می گیرند ، همیشه باید الزامات ایمنی OSHA را برآورده کنند.

برای این کار باید قفسه هایی با اندازه و ضخامت مناسب در انبار ، فروشگاه و دفتر خود انتخاب کنید. قفسه فلزی دیوارکوب فروشگاهی ارزان قیمت ترین نوع قفسه بندی فروشگاه . خریداران عمده معمولا مراکز فروش انواع قفسه فلزی به قیمت تولیدی را انتخاب می نمایند. از آنجا که در خرید این محصولات با حجم های بالا، شاهد کاهش سرمایه تولیدکنندگان می باشیم، قیمت محصولات نیز به صورت چشمگیر کاهش پیدا خواهد کرد. جهت استعلام قیمت این نوع از قفسه بندی انباریو کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشصنایعقفسه بندی نوین قفسهتماس حاصل فرمایید. گاهی اوقات ممکن است صاحبان فروشگاه ها و تولیدی ها به این نتیجه برسند که قفسه های فلزی زیر قیمت انتخاب بهتری برای راه اندازی کسب و کارشان است.

پایه قفسه دیوارکوب

این نوع قفسه بندی که در فضاسازی انبار، فروشگاه، مغازه و سوپرمارکت می تواند صورت پذیرد نیازمند تطبیق فضا با قفسه کارکرده خریداری شده است. سایت فروشگاه آنلاین قفسه محلی برای معرفی و توزیع انواع قفسه بندی با کیفیت با برندهای ایرانی و خارجی است که به مشتریان امکان خرید بصورت مستقیم و بدون واسطه از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به دفتر فروش را میدهد. در انبار های لوازم یدکی، ابزار آلات و تاسیسات از این نوع نصب میشود تا بتواند وزن این اجسام را تحمل کند. ابعاد قفسه راک، قاب، قفل و کف پوش در انواع مختلفی ساخته می شود، همین امر باعث می شود قیمت قفسه راک در هر سایز متفاوت باشد. مهمترین ویژگی قفسه های فلزی مقاوم بودن آنها در برابر وزن زیاد است.

رگال چوبی/قفسه مدرن/قفسه چوبی/دکور/

شرکت آرین شلف فروشنده کلیه تجهیزات فروشگاهی جهت تجهیز فروشگاهها و هایپرمارکت ها میباشد . تنوع تجهیزات فروشگاهی آرین قفسه بالا بوده و دارای استانداردهای روز میباشد.انواع تجهیزات فروشگاهی آرین شلف شامل چرخ خرید فروشگاهی ، میز صندوق فروشگاهی ، استند فروشگاهی ، نردبان صنعتی ، نردبان خانگی ، راه بند فروشگاهی ،سبد خرید فروشگاهی و سایر تجهیزات فروشگاهی میباشد . قفسه فلزی بازویی یا قفسه فلزی کانتی لور یکی از انواع قفسه بندی فلزی انباری مورد استفاده جهت انبار کردن کالاهای شاخه ای همچون انواع لوله ، فلزات لوله ای شکل ،ورق های فلزی ، ورق های چوبی و…. کارشناسان جنرال فلز پاسخگوی سوالات شما عزیزان در خصوص خرید انواع قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی هستند. قفسه راک انباری سبک | شلف فلزی انبار | ایزی راک سبک فروشگاهی . ارتفاع قفسه راک انباری سبک ، 2 متر ، طول 120 و عرض 60 سانتی متر می باشد.

  • ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد.
  • ارتفاع رگال مزونی طبقه چوب ، 150 و طول 100 سانتی متر است.
  • قفسه کف گالوانیزه گالوانیزه پلت فرم فولادی مورد علاقه مشت…
  • عرشه قفل فولادی نیز به نام قفسه فولادی، پانل فولاد جامد، پانل قفسه فولادی فولادی است.
  • ارتفاع قفسه راک سردخانه ای ، 2 متر ، طول 150 و عمق ( عرض ) 50 سانتیمتر است.
  • قفسه صنعتی آشپزخانه .

جهت اطلاع از قیمت قفسه و کسب اطلاعات در زمینه خرید انواع قفسه فلزی و یا سفارش قفسه بندی میتوانید از مشاوره رایگان آرین قفسه بهره مند شوید. جنرال فلز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه فلزی با قیمت های منصفانه در سراسر کشور میباشد. قفسه سازان فروشگاه بزرگ فروش مستقیم انواع قطعات قفسه بندی سوپرمارکتی از جمله ستون ، کفی در ابعاد مختلف و سایر ملزومات قفسه سوپرمارکتی میباشد . جهت خرید قفسه سوپرمارکتی با تخفیفات ویژه قفسه سازان فقط کافیست با ما تماس حاصل نمایید .

به این شکل می‌توانید دسته بندی محصولات‌ را به شکل بهتری انجام دهید. نکته دیگر اینکه در طراحی قفسه‌ها سعی شده تا فضای مناسب برای دسترسی به محصولات و جای دادن بسته بندی‌های متنوع در نظر گرفته شود. برای مرتب سازی انبارهای نگهداری محصولات، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا کارگاه‌ها و تولیدی‌ها باید به سراغ قفسه انباری بروید.

شرکت سامان پیشرو تجهیز دی سال 1397 با هدف تولید تجهیزات فروشگاهی با کیفیتی ممتاز و قیمتی رقابتی نسبت به تجهیزات وارداتی تاسیس شد. تولید قفسه پیچ و مهره ای در کشور مطابق با آخرین استانداردهای ملی صورت می گیرد. همین امر است که باعث شده شرکت تک قفسه به عنوان سر آمد ترین و پرطرفدارترین شرکت ها باشد. فن آوری پیشرفته، تنوع محصول و سرعت در عرضه محصولات و نازل بودن اقلام و توجه و احترام به سلایق مشتری از جمله مواردی است که تک قفسه را منحصر به فرد کرده است و موجب شده است که مشتریان را راغب به خرید از شرکت تک قفسه باشند.

  • قفسه بندی پالت راک یا قفسه سنگین پالت راک یکی از متداول ترین انواع قفسه بندی انبار جهت نگهداری اقلام سنگین و حجیم است و در اکثر صنایع در کارخانه ها، انبارها و سردخانه ها پالت راک مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی یزدپانل می باشد.
  • شرکت تک قفسه با دارا بودن مجهز ترین و برترین دستگاه های روز دنیا، توانسته است با کیفیت ترین قفسه انباری را تولید کند.
  • در مجموعه ما، تولید انواع قفسه های فلزی نیز مطابق با آخرین استانداردهای کشوری و ملی صورت می گیرد و توانسته ایم تا میزان رضایت بالایی از مشتریان محترم را نصیب خود کنیم که در این میان، وجود قیمت های مناسبی که ارائه می دهیم هم بسیار موثر می باشند.
  • اجزای این سیستم قفسه بندی انباری شامل قاب ، بازوهای شیب‌دار، بازوهای مهار سقف، مهاربندهای پشت و بین قاب، ریل‌های طبقات، استپ پالت و اتصالات است.

جنس این نوع قفسه بسیار مستحکم بوده و نصب آن ساده میباشد .به جهت کاربرد فراوان این نوع قفسه فلزی ، شرکت قفسه فلزی تک قفسه طرح های جدیدی از این نوع قفسه را به بازار عرضه نموده که سهولت کاربری و نصب بیشتری دارد . جهت سفارش خرید قفسه فلزی پیچ و مهره ای و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نموده و اطلاعات کافی را دریافت نمایید . قفسه سازان بزرگترین مرکز فروش انواع قفسه انباری سبک و سنگین با کیفیت برتر و قیمت عالی میباشد . انواع قفسه فلزی انباری راک ،قفسه پالت راک ، قفسه نیم طبقه مزنین ، قفسه سردخانه ای ، قفسه بازویی، قفسه انباری پیچ و مهره ای ، قفسه انباری مشبک و… جهت استعلام قیمت و سفارش انواع تجهیزات فروشگاهی ، چرخ خرید فروشگاهی ، پالت پلاستیکی ، سبد خرید فروشگاهی ، نردبان صنعتی ، نردبان خانگی و انواع قفسه فلزی کافی است با کارشناسان فروش تک قفسه تماس حاصل فرمایید . محصولات قفسه فلزی مدرن سازان بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید گردیده و دارای بهترین مواد اولیه و نوع رنگ آمیزی میباشد .لیست قیمت انواع قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی را حتما از ما استعلام نمایید .

  • استفاده از قفسه فلزی باعث می شود تا بتوانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در آنها جای دهید.
  • قفسه فلزی باید علاوه بر کیفیت از کارایی بالایی نیز برخوردار باشد.
  • قفسه صنعتی آشپزخانه .

  • لذا انتخاب یک سیستم قفسه بندی فلزی مناسب و کیفیت آن ، بسیار حائز اهمیت میباشد.
  • جدید ترین انواع سبد خرید ، چرخ خرید ، میز چک اوت ، نردبان صنعتی ، چرخ حمل بار ، نردبان خانگی ، ویترین فروشگاهی ،راهبند ، پالت پلاستیکی ، استند و…

قفسه‌ بندی بازویی یا اصطلاحا قفسه بندی فلزی کانتیلور جهت نگهداری بارهای سنگین، حجیم لوله‌ای، شاخه‌ای و یا رولی و ورقی که توسط لیفتراک جابجا می‌شوند مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم قفسه بندی فلزی با حداکثر ارتفاع 12 متر و ابعاد مختلف قابلیت اجرا در انبارهای کوچک و بزرگ را داراست. اجزای این سیستم شامل پایه و ستون، بازو، مهاربندهای افقی و ضربدری، پین اتصال بازو، پین جلوگیری از ریزش بار و سایر اتصالات است. قفسه پیچ و مهره ای | قفسه انباری مشبک قدیمی | شلف بایگانی . ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است.

و مورد دوم هزینه کیفیت ساخت قفسه می‌باشد مثل استفاده از رنگ درجه یک الکترواستاتیک یا رنگ معمولی برای قفسه. معمولا توسط افراد فنی صورت می‌گیرد و نیاز آن داشتن یک دلر و پیچ گشتی برقی یا شارژی می‌باشد و باید در فاصله‌های تعیین شده (محل پیچ روی پایه‌های دیواری قفسه) سوراخکاری دیوار انجام شود. وجود برند های متعدد موجود در بازار می تواند انتخاب را برای افراد راحت تر نماید. با وجود اینکه کیفیت تولیدات موجود در بازار از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند اما بهتر است برندهای معتبر را از میان انبوهی از فرش ها انتخاب نمایند.

جنرال فلز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه فلزی با قیمت های منصفانه در سراسر کشور میباشد. این شرکت با توجه به تجربه چند ساله خود در ساخت دستگاه های پر کن و بسته بندی قیر به صورت جامبو، شروع به ساخت قفسه های فلزی سبک به صورت تخصصصی و انبوه نموده است و جهت مشاوره و ساخت انواع قفسه با شرکت های مختلف آماده همکاری می باشد . قفسه های فلزی به صورت سبک و مقرون به صرفه اما فنی و اصولی ساخته میشوند این سبد ها به صورت یک تکه و دو تکه تولید میشوند.

لیست قیمت تجهیزات و ملزومات فروشگاهی ۱۳ بهمن ایمالز-فورژ مدرن

این نوع از مدل های قفسه از نظر نگهداری و طبقه بندی محصولات فروشگاهی نیز مزایای زیادی را به همراه دارد. همچنین در ساخت این قفسه ها جنس های مختلفی وجود دارد مانند با فلز، چوبی نئوپان، اوراق فولادی پرسکاری شده، که با آن ها ساخته می شوند. هر کدام از این قفسه بندی ها برای مکان مربوط به خود استفاده می شود. یکی از اصل های مهم در قفسه سازی داشتن مقاومت بالا و وزن کم آن می باشد.

  • اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید.
  • در قفسه‌های سوپر مارکتی و پیچی و هایپر مارکتی از ورق روغنی با ضخامت 0.7 میل به بالا و در قفسه‌های نیمه صنعتی سردخانه از ورق گالوانیزه با ضخامت 1.5 میل به بالا استفاده می‌شود.
  • طراح با در نظر گرفتن نوع کار و محل قرار گیری انبار و اجناسی که در قفسه ها نگهداری می شوند جنس قفسه مورد نیاز را مشخص و آن را طراحی می کند.
  • به خصوص ظرفیت بایگانی های بزرگ چنین انتخابی را ایجاب می کند و بایگانی که به مرور زمان افزایش می یابد ، به لطف قفسه ها با نظم و ترتیب نگهداری می شود.
  • با وجود اینکه کیفیت تولیدات موجود در بازار از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند اما بهتر است برندهای معتبر را از میان انبوهی از فرش ها انتخاب نمایند.

آگهی‌های انواع قفسه فروشگاهی در دیوار تهران-فورژ مدرن

طبقه کامل راک سنگین | کفه قفسه فلزی انبار | کفه کامل راک . قفسه راک سردخانه ای | راک پانل گالوانیزه | قفسه صنعتی آشپزخانه . ارتفاع قفسه راک سردخانه ای ، 2 متر ، طول 150 و عمق ( عرض ) 50 سانتیمتر است.

قفسه انباری فلزی و پیچ و مهره ای

برای انتخاب انواع قفسه بندی انبار ارزان قیمت که بتوان از آنها در انبار و سوله های کوچک استفاده نمود، بهتر است این نوع قفسه خریداری نشود. در مقابل می توان از قفسه های مشبک و راک کفپوش دار استفاده کرد. ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است.

احتمالا با این موارد هم علاقمند باشید محصولات

قفسه ها باعث می شوند تا شما بتوانید از حداقل فضای موجود بیشترین استفاده را بکنید. همچنین استفاده از قفسه باعث نظم بیشتر می شود می توانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها قرار دهید. استفاده از قفسه ها مخصوصا در انبار ها نه تنها در متراژ و فضای انبار صرفه جویی می کند بلکه در کاهش هزینه های شما نیز تاثیر زیادی دارد. معمولا در انبار ها برای ذخیره و نگهداری از محصولات و کالا های متفاوت از این نوع قفسه ها بسیار استفاده می شود.

آشنایی با انواع قفسه های فولادی بیرینگ ها شبکه بلبرینگ ایران-فورژ مدرن