معلمی که توسط کودک 6 ساله مورد اصابت گلوله قرار گرفت، قبل از مجروح شدن به یکی از عزیزانش پیامک هشدار داد.

النسون بلافاصله به درخواست اظهار نظر در مورد پیامک زوورنر در عصر سه شنبه پاسخ نداد قبل از تیراندازی

منطقه مدرسه در 17 ماه سه مورد خشونت مسلحانه داشته است.

هیچ اتهامی در ارتباط با این پرونده به طور عمومی اعلام نشده است.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

زوورنر، 25 ساله، توسط پلیس به عنوان یک قهرمان مورد استقبال قرار گرفت و گفت که پس از شلیک عمدی به او و مجروح شدن شدید از ناحیه دست و قفسه سینه، او همچنان توانست با خیال راحت حدود 20 دانش آموز را از کلاس اول کلاس خود در ریچنک اسکورت کند. او هفته گذشته از بیمارستان مرخص شد.

مدیر و معاون ریچنک به درخواست‌های ارسال نظر در حساب معلم پاسخ ندادند. میشل پرایس، سخنگوی ناحیه مدرسه به پست گفت که نمی‌تواند “هیچ اطلاعاتی را در سوابق تحصیلی یک کودک به اشتراک بگذارد” و همچنین به تحقیقات در حال انجام پلیس و تحقیقات داخلی توسط مدرسه اشاره کرد.

به گفته یک منبع آگاه، معلم ویرجینیا که توسط دانش‌آموز 6 ساله‌اش مورد اصابت گلوله قرار گرفت، قبل از مجروح شدن به یکی از عزیزانش پیام داد که پسر مسلح است و مسئولان مدرسه در اقدامی کوتاهی می‌کنند.

ابیگیل زورنر (ابی زورنر از طریق فیس بوک)

ریچنک از زمان تیراندازی بسته شده است. مقامات مدرسه گفته اند که قرار است روز دوشنبه بازگشایی شود و به یک فلزیاب مجهز خواهد شد.

توسکانو گفت که چهارمین کارمند از یک مدیر برای جستجوی پسر اجازه خواست و رد شد.

سخنگوی پلیس نیوپورت نیوز گفت که مقامات همچنین از طریق تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که “یک کارمند مدرسه قبل از وقوع تیراندازی از سلاح گرم احتمالی در Richneck Elementary مطلع شد” و افزود: “اداره پلیس نیوپورت نیوز قبل از حادثه از این اطلاعات مطلع نشده بود.” “

توسکانو گفت، مدیر به کارمند گفت: «منتظر وضعیت باشید زیرا روز مدرسه تقریباً به پایان رسیده است.

توسکانو گفت که “دولت نمی تواند مزاحم شود” و این تراژدی “کاملا قابل پیشگیری است” اگر دولت “در صورت اطلاع از خطر قریب الوقوع اقدام کرده باشد”. اما در عوض آنها موفق نشدند و ابی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

توسکانو گفت که زورنر ابتدا بین ساعت 11:15 صبح تا 11:30 صبح به سراغ مدیر مدرسه رفت و گفت که دانش آموز تهدید کرده است که همکلاسی خود را کتک می زند. معلم دوم ساعت 12:30 بعد از ظهر نزد مدیر مدرسه رفت و به مدیر گفت که معلم به عهده خودش است که کوله پشتی پسر 6 ساله را جستجو کند.

خبر هشدار مستقیم زوورنر پس از آن منتشر شد که جورج پارکر سوم، ناظر سیستم مدرسه، در یک سالن مجازی شهر در این ماه گفت که پسر دیر به مدرسه آمده است و کیف کتابش پس از ورود به دفتر برای امضا بررسی شد. به گفته والدینی که جلسه را تماشا کردند.

در بیانیه همچنین آمده است: «این پسر از معلولیت حاد رنج می برد و تحت برنامه مراقبتی در مدرسه بود که شامل حضور مادر یا پدرش در مدرسه و همراهی او در کلاس هر روز بود. بعلاوه، پسر ما از جامعه مراقبت گسترده ای بهره مند شده است که شامل پدربزرگ و مادربزرگش نیز می شود که در کنار ما و سایر مراقبین کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که نیازها و امکانات او برآورده می شود. هفته تیراندازی اولین هفته ای بود که با او سر کلاس نبودیم. تا آخر عمر از نبودمان در این روز پشیمان خواهیم شد.»

پیام دیگری از یک معلم که توسط پست دریافت شده است، جزئیات رفتار آزاردهنده دانش آموز قبل از تیراندازی را نشان می دهد، اگرچه تاریخ رفتار ادعا شده مشخص نیست.

مقامات گفتند که این منطقه برای 90 دستگاه فلزیاب پیشرفته که در تمام مدارس منطقه قرار خواهند گرفت، بودجه دریافت کرده است.

این منبع روز سه‌شنبه گفت که ابیگیل زوورنر این متن را حدود یک ساعت قبل از شلیک گلوله به او در 6 ژانویه ارسال کرد و گفت که دانش‌آموز گفته اسلحه در کوله پشتی خود دارد و مدیران مدرسه ابتدایی ریچنک در نیوپورت نیوز کمکی نمی‌کنند.

جزئیات بیشتری در مورد اینکه چه کسی جستجو را انجام داده است، چرا اسلحه پیدا نشد و اینکه آیا لباس کودک مورد بررسی فیزیکی قرار گرفته است، ارائه نشده است.

درو گفته است که مادر کودک به طور قانونی اسلحه 9 میلی متری توروس را که در تیراندازی استفاده شده بود خریداری کرده و پسر اسلحه را از خانه خود گرفته است. او گفت که آیا به درستی ایمن شده بود یا نه، یک عنصر کلیدی در تحقیقات است.

خانواده پسری که به زوورنر شلیک کرد هفته گذشته در بیانیه‌ای گفتند که زمانی که کودک آن را از خانه‌شان گرفت، اسلحه “ایمن” شد، اما به جزئیات بیشتر اشاره نکردند.

استیو درو، رئیس پلیس نیوپورت نیوز در اوایل ماه جاری در یک کنفرانس خبری گفت: “من معتقدم که او جان ها را نجات داد، زیرا نمی دانم اگر آن بچه ها در آن اتاق می ماندند چه اتفاقی می افتاد.”

توسکانو گفت: «مدیر گزارش معلم و احتمال اسلحه را کم اهمیت جلوه داد.

توسکانو گفت، معلم سوم کمی قبل از ساعت 1 بعد از ظهر به یک مدیر گفت، پسر در تعطیلات اسلحه را به دانش آموزی نشان داد و “تهدید کرد که اگر به کسی بگوید به او شلیک خواهد کرد.”

این بیانیه افزوده است که از زمان تیراندازی، این پسر در بیمارستانی بستری شده است و “درمان مورد نیاز” را دریافت کرده است.

قبل از کنفرانس خبری، شرکت حقوقی نماینده خانواده زورنر گفت که نمی تواند متن را تایید کند و به درخواست های خانواده برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

وقتی از میشل پرایس، سخنگوی مدارس دولتی نیوپورت نیوز در مورد پیام متنی زوورنر و نگرانی‌های ایمنی قبلی معلمان و کارکنان سؤال شد، گفت: «هر چیزی که به تیم رهبری مدرسه ما در رابطه با نگرانی‌های معلمان و کارکنان در Richneck گزارش شده است، بخشی از تحقیق و بررسی. در حال بررسی کامل است.»

این مقاله برای اولین بار در NBCNews.com.

منبعی که تنها جزئیات این پیامک را به ان‌بی‌سی نیوز و نه پیام‌های قبل یا بعد از آن را فاش کرد، گفت: این متن “ناراحتی او را نشان داد”. او ناامید شده بود، زیرا سعی می کرد از این کودک، برای این کودک کمک بگیرد، و زمانی که به کمک نیاز داشت، کسی نمی آمد.

ابیگیل زورنر (ابی زورنر از طریق فیس بوک)

صبح چهارشنبه، دایان توسکانو، وکیل زوورنر، یک کنفرانس خبری برگزار کرد و گفت که سه معلم در مورد رفتار پسر در 6 ژانویه به مدیریت مدرسه رفتند و تصور می‌شود که او در محوطه دانشگاه اسلحه داشته است.

هفته گذشته، واشنگتن پست گزارش داد که مدیران مدرسه هشدارهای قبلی در مورد دانش آموز را با وجود درخواست های مکرر برای کمک کم اهمیت جلوه داده اند. کارمندان مدرسه به پارکر گفتند که طبق پیام‌هایی که پست دریافت کرده و به‌طور مستقل توسط NBC News تأیید نشده است، زورنر در طول سال تحصیلی «چندین بار» از دانش‌آموز کمک خواسته است. این پیام ها نشان نمی دهد که زورنر از چه کسی کمک گرفته است.

خانواده ما همیشه متعهد به مالکیت مسئولانه اسلحه و دور نگه داشتن سلاح گرم از دسترس کودکان بوده است. در بیانیه ای که جیمز النسون، وکیل خانواده منتشر کرد، گفت: سلاح گرمی که پسرمان به آن دسترسی پیدا کرده بود، ایمن بود.

توسکانو گفت که قصد دارد از طرف زوورنر شکایتی را مطرح کند.

پارکر در ویدئویی که توسط NBC News بازبینی شده است، گفت: «حداقل یک مدیر از وجود سلاح احتمالی مطلع شد.