عذرخواهی رابرت اف کندی جونیور بابت تبلیغ جنجالی 7 میلیون دلاری سوپر بول

یک تبلیغ 7 میلیون دلاری Super Bowl که از نامزدی رابرت اف کندی جونیور برای ریاست جمهوری تبلیغ می کرد، باعث عذرخواهی این نامزد مستقل شد. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

این تبلیغ که توسط یک سوپر PAC حامی کندی، ارزش‌های آمریکایی 2024 تهیه شده است، به میزان زیادی از یک مکان در سال 1960 برای مناقصه برنده ریاست‌جمهوری عمویش جان اف کندی وام گرفته شده است. از همان صدای جرنگ جرنگ استفاده می‌کند و حال و هوای قدیمی را به اشتراک می‌گذارد.

RFK جونیور تبلیغ را در X به اشتراک گذاشت اما ساعاتی بعد از خانواده خود عذرخواهی کرد. (به ویژه، آگهی در حساب او باقی مانده است.)

خیلی متاسفم کندی نوشت: اگر تبلیغ سوپر بول باعث درد و رنج خانواده من شود. «این آگهی توسط American Values ​​Super PAC بدون دخالت یا تأیید کمپین من ایجاد و پخش شد. قوانین FEC، Super PAC ها را از مشورت با من یا کارکنان من منع می کند. من همه شما را دوست دارم. خدا تو را حفظ کند.”

به گزارش سی‌بی‌اس نیوز، استفانی اسپیر، دبیر مطبوعاتی کندی، آهنگ متفاوتی را برای تبلیغات بازی بزرگ خواند که تونی لیون، بنیانگذار American Values، آن را ۷ میلیون دلار تخمین زد. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

“ما به طرز خوشایندی متعجب و سپاسگزار کمیته ارزش‌های آمریکایی هستیم که تبلیغی را در طول مسابقات سوپر بول اجرا کرد که در آن بیش از 100 میلیون آمریکایی دیدند که رابرت اف کندی جونیور به عنوان یک نامزد مستقل برای ریاست جمهوری ایالات متحده در حال رقابت است. اسپیر به CBS News گفت.

رابرت شروم، سخنرانی نویس سناتور سابق سابق. تد کندی (D-Mass.)، گفت این تبلیغ “سرقت ادبی” است و در X اضافه کرد: “بابی، تو جان کندی نیستی.” شما متحد ترامپ هستید

کندی، که دیدگاه‌های ضد وکسی‌اش با بسیاری از محافظه‌کاران همسو است، در نظرسنجی اخیری که رأی‌گیری پنج نفره در ماه نوامبر را تصور می‌کرد، 14 درصد از آرای عمومی را به دست آورد. این امر او را به عنوان یک ویران کننده بالقوه برای نامزدهای اصلی مورد انتظار، رئیس جمهور جو بایدن و رقیب جنایتکار او، رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ، قرار می دهد.

در اینجا تبلیغ اصلی JFK آمده است:

خواهر و برادر RFK جونیور کاندیداتوری مستقل او را در ماه اکتبر محکوم کردند.

مربوط…

منبع