طوفان ایان منجر به شلاق سیاسی برای ران دیسانتیس شد

اما استراتژیست ها بر این باورند که دیسانتیس در نهایت از این که نشان دهد می تواند در زمان بحرانی مانند یک فاجعه طبیعی بزرگ یک رهبر قدرتمند باشد، از نظر سیاسی سود خواهد برد، حتی اگر به معنای حضور علنی در کنار بایدن و نشان دادن قدردانی از او باشد.

داگ هی، سخنگوی سابق کمیته ملی جمهوری‌خواه، گفت: «دسانتیس نشان می‌دهد – اگرچه این روند ادامه دارد – که می‌تواند هم جنگجوی فرهنگ سیاسی و هم فرماندار مسئول کل ایالت را بازی کند.»

این یک هفته شلاق سیاسی برای فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس (راست)، که در عرض چند روز از سطح بالایی به کاخ سفید بایدن تبدیل شده و به شریکی مشتاق با رئیس جمهور و تیمش تبدیل شده است.

“البته بین توجه به دستورات تخلیه محلی در مواقع اضطراری و افزایش بیش از حد قرنطینه کووید تفاوت وجود دارد. برایان گریفین، دبیر مطبوعاتی DeSantis در واکنش به این ماجرا در توییتی نوشت: فرماندار صراحتاً گفته است: این طوفان باید جدی گرفته شود و اکنون زمان سیاست یا خرده‌کاری نیست.

این دو مرد پس از فروریختن کاندو در سرفساید، فلوریدا، سال گذشته در کنار هم ظاهر شدند و بایدن نشان داده است که می‌خواهد برای بازدید از خسارت‌های طوفان در روزهای آینده به فلوریدا سفر کند، در حالی که این خسارت‌های طوفانی نخواهد بود. بار بر دوش امدادگران اورژانس

انتقال سریع از فویل به دوستانه آخرین مورد در آنچه برخی به عنوان تغییر در موقعیت‌های DeSantis در سال‌های اخیر دیده‌اند، است.

او باید بیاید ملاقات کند. بایدن گفت: ما خط ساحلی زیبایی داریم.

دیسانتیس در یک سال و نیم گذشته خاری در چشم دولت بایدن بوده است و پاسخ های مکرری را از تریبون اتاق توجیهی کاخ سفید برانگیخته است و سال گذشته در مقطعی از دولت بایدن به عنوان “دولت براندون” یاد می کند. در تکان دادن سر به یک میم محافظه کار محبوب که رئیس جمهور را مسخره می کند.

بایدن و دیسانتیس سه بار در این هفته تلفنی صحبت کردند و فرماندار از کمک شرکای فدرال در به دست آوردن منابع در محل برای کمک به افراد فاقد برق و سرپناه قدردانی کرد.

اما خیلی چیزها در کمتر از یک هفته تغییر کرده است، زیرا هر دو نفر هشدار داده اند که طوفان ایان، که روز چهارشنبه به عنوان طوفان رده 4 به خشکی رسید، تهدیدی جدی برای ساکنان بسیاری از فلوریدا است و می تواند مرگبارترین طوفان سال ها باشد.

هی گفت: «رای دهندگان انتظار منطقی دارند که در مواقع بحران، فرمانداران و رؤسای احزاب مختلف باید با هم کار کنند. اگر هر یک از طرفین نتواند این کار را انجام دهد، به طور بالقوه آنها را در معرض انتقاد از شکست در انجام وظیفه خود در زمانی که رای دهندگان به نیاز واقعی دارند باز می کند. این یک مشکل بسیار بزرگتر از انتقادی است که اساساً به این موضوع که “شما وظیفه نمایندگی همه رای دهندگان را خیلی خوب انجام دادید” است.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

هنگامی که بنا به گزارش ها، دیسانتیس در حال صف پرواز برای بردن گروه دیگری از مهاجران از تگزاس به دلاور بود، جایی که بایدن به طور منظم آخر هفته را در آنجا می گذراند، رئیس جمهور به طعنه پاسخ داد.

کاخ سفید با دیسانتیس بر سر ممنوعیت استفاده از ماسک در مدارس با او درگیر شده است. حمایت او از قانونی که بحث در مورد تمایلات جنسی را در کلاس درس محدود می کند. و اخیرا تصمیم او برای پرواز مهاجران از تگزاس به ماساچوست.

با این حال، کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی (راست)، در زمانی که کشور به طور فزاینده ای قطبی شده است، چیزی شبیه به یک داستان هشدار دهنده ارائه می دهد. فرماندار سابق در طول مبارزات انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه در سال 2016 توسط حملاتی که اوباما، رئیس‌جمهور وقت آمریکا را در طی سفری پس از طوفان سندی در آغوش گرفت، تحت تعقیب قرار گرفت و کریستی را مجبور کرد که آن را به‌عنوان مسئولیتی در برابر رای‌دهندگان مطرح کند.

20 سپتامبر بود که کاخ سفید برای احتمال اینکه دسانتیس در حال سازماندهی پرواز مهاجران از تگزاس به ایالت دلاور رئیس جمهور بایدن باشد، در حالت آماده باش بود، آخرین اقدام او برای جلب توجه به موج مهاجران در مرز جنوبی و آنچه او مسئولیت ایالت های آبی را برای تقسیم بار می دانست.

معلق بودن بر روی هر یک از تصمیمات و اظهارات دیسانتیس در ماه های اخیر پتانسیل این بوده است که وی در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نامزد شود و بایدن محتمل ترین رقیب او در صورت کسب نامزدی حزب جمهوری خواه توسط فرماندار باشد.

مخالفت دیسانتیس در سال 2013 با بودجه فدرال برای نیویورک در پی طوفان سندی، در حالی که او برای کمک فدرال برای کمک به فلوریدا در بازیابی آن از ایان فشار می آورد، مورد بررسی قرار گرفته است.

سی‌ان‌ان این هفته مطلبی را منتشر کرد که در آن اشاره شد که دسانتیس از فلوریدایان می‌خواست به هشدارها و دستورالعمل‌های برخی از همان مقامات محلی توجه کنند که او می‌گفت راهنمایی‌هایشان در اوایل همه‌گیری کروناویروس نادیده گرفته می‌شد، زیرا او از ایالت برای بازگشایی مشاغل و کنار گذاشتن دستورات ماسک فشار می‌آورد. .

درگیری بین آنتاگونیست و شریک زمانی اتفاق می‌افتد که دیسانتیس تلاش می‌کند تا در صورت تصمیم به کاندیداتوری برای ریاست‌جمهوری در سال 2024 – به طور بالقوه علیه بایدن – و هدایت کشورش از طریق آنچه او و دیگران به عنوان یک طوفان نسلی توصیف کرده‌اند، در ایجاد حسن نیت خود در میان محافظه‌کاران دستکاری کند.

آن پروازهای مهاجران تا هفته گذشته، زمانی که دیسانتیس استدلال می کرد که خشم در مورد پروازها با عدم خشم نسبت به میلیون ها مهاجری که از زمان روی کار آمدن بایدن به طور غیرقانونی از مرز عبور کرده بودند، بحث می کرد، تیتر خبرها بود.

یک هفته بعد، دیسانتیس در اولین تماس از سه تماسی که دو مرد این هفته برای پاسخ به طوفان ایان داشتند، در اولین تماس تلفنی با بایدن بود، زیرا طوفان برق را قطع کرد، جوامع را زیر آب گرفت و خانه ها را در سراسر ایالت فلوریدا ویران کرد.

دیسانتیس می‌گوید: «وقتی مردم برای زندگی‌شان می‌جنگند، وقتی تمام معیشتشان در خطر است، وقتی همه چیز را از دست داده‌اند، اگر نمی‌توانی سیاست را به خاطر آن کنار بگذاری، آنوقت نخواهی توانست.» در برنامه فاکس نیوز تاکر کارلسون این هفته.